NIEUW: Vanaf nu is het mogelijk om YouTube video's in je berichten te plaatsen. Je hoeft enkel de URL van een YouTube video in je bericht te kopiëren en het forum doet de rest. Deze functionaliteit werkt met terugwerkende kracht waardoor alle YouTube links in de bestaande berichten zijn vervangen door video's.
Diegenen die dat eens willen testen, kunnen in deze topic proberen.
Commentaar is steeds welkom.
Juha Kankkunen - Rally Finland 1998
Beestig snel.
=
werkt nog niet voor dailymotion
Ik doe mijn best om het in de toekomst ook mogelijk te maken voor Google Video, Dailymotion,... Maar het is niet altijd even simpel om dat direct werkende te krijgen. YouTube was de gemakkelijkste vandaar dat deze het eerst werkt. De anderen volgen dus hopelijk later wel.
Ik zal wel ergens iets missen, maar wat is het voordeel t.o.v. een link aantikken? Eén handeling als ik goed geteld heb. Maar ik kijk altijd full screen (en ik neem aan meerderen). Dan moet je alsnog een keer in het You Tube scherm klikken en dan ga je naar de full screen button. Of is het mogelijk om die full screen functie al eerder in het proces te activeren?
1 handeling t.o.v. 2 handelingen, dat is 50% winst
Ik vind het zeker een goeie update die digibyte hier gedaan heeft.
Ik bekijk die filmpjes nooit fullscreen, meestal is de kwaliteit daar toch niet goed genoeg voor, dus bij mij stelt zich da probleem ni
Laatst gewijzigd door Scuderio; 11 November 2007 om 10:31
Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
http://scuderio.fotopic.net
BATracer - Browser Based Race Simulation