Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Rally meedoen

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 August 2013
    Berichten
    1

    Standaard Rally meedoen

    Hallo iedereen,

    ik ben nieuwe hier en had onmiddellijk al een vraag,
    Wil namelijk graag zelf beginnen met rally cross heb al een auto hier staan waar ik mee bezig ben,
    maar waar moet ik me hiervoor aanmelden om mee te kunnen doen aan de crossen? Moet ik hiervoor proeven afleggen of dergelijke?
    Ik ben van Limburg, Hoeselt

    vriendelijke groeten,
    NassenWouter

  2. #2
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter89 Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    ik ben nieuwe hier en had onmiddellijk al een vraag,
    Wil namelijk graag zelf beginnen met rally cross heb al een auto hier staan waar ik mee bezig ben,
    maar waar moet ik me hiervoor aanmelden om mee te kunnen doen aan de crossen? Moet ik hiervoor proeven afleggen of dergelijke?
    Ik ben van Limburg, Hoeselt

    vriendelijke groeten,
    NassenWouter
    Als je slechts enkele keren per jaar wilt rijden, kan je deelnemen aan de opendeurdagen van de rallycrosscircuits Arendonk en Maasmechelen. Wil je meer rijden (bv VAS-kampioenschap), zal je moeten aansluiten bij een renstal en een licentie aanvragen. De renstal kan je dan ook helpen op vlak van techniek en vergunningen. Je wagen moet om VAS-wedstrijden te kunnen rijden een prékeuring ondergaan en moet voldoen aan de technische voorschriften van de VAS. Hier vind je wat meer info: http://www.otrt.be/Reglementen/VAS/9...ent%202013.pdf

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 September 2013
    Berichten
    12

    Standaard

    Hey Wouter89,

    Ik ben ook nieuw op het forum maar had zowat dezelfde vraag als jou. Ik heb van een nonkel een oude Lancia Delta gekregen die niet meer door de keuring kan (toch niet zonder zware kosten). Het is niet het alleroudste model maar de tweede generatie van 1996.

    Ik wil natuurlijk op een rustige manier beginnen zonder competitie aangezien ik niet echt een ervaren piloot ben.

    Hoe waren jou eerte ervaringen tot dusver?

    Grtz

    Cedric

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •