Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 212

Discussie: Mooi Punten Geko Ieper Rally 2013

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 November 2009
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    624

    Standaard Mooi Punten Geko Ieper Rally 2013

    Ik ga toch apart draadje openen voor de mooie punten zodat het niet in verdwaald in het gewone forum en mensen die het niet willen lezen hoeven het dan ook niet te lezen

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 November 2009
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    624

    Standaard

    Ik zoek eigenlijk nog mooie strook met waaiers op de Langemark stage. Had vorig jaar de waaiers nabij de Groenestraat gedaan, maar waarschijnlijk niet op het goede punt gestaan. Zit er nog te denken om daar weer naar toe te gaan en dan stukje terug te lopen. Of anders de waaiers nabij de Briekestraat. Mensen ervaring hier mee

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeik1981 Bekijk bericht
    Ik zoek eigenlijk nog mooie strook met waaiers op de Langemark stage. Had vorig jaar de waaiers nabij de Groenestraat gedaan, maar waarschijnlijk niet op het goede punt gestaan. Zit er nog te denken om daar weer naar toe te gaan en dan stukje terug te lopen. Of anders de waaiers nabij de Briekestraat. Mensen ervaring hier mee
    ik heb er zelf nog nooit gefilmd, maar ik ken de KP vanbuiten (woon er op enkele meters van..). Voor waaiers denk ik dat naar het einde toe de Pilkemstraat nog niet mis moet zijn ( straat waar ik denk in 2011 een Proton is van de baan gegaan). Vrij snel en enkele kleine waaiertjes. Wel redelijk moeilijk te bereiken aangezien er geen zijstraatjes zijn maar misschien wel de moeite. (via Sasstraat en via finish)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 February 2010
    Berichten
    653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeik1981 Bekijk bericht
    Ik zoek eigenlijk nog mooie strook met waaiers op de Langemark stage. Had vorig jaar de waaiers nabij de Groenestraat gedaan, maar waarschijnlijk niet op het goede punt gestaan. Zit er nog te denken om daar weer naar toe te gaan en dan stukje terug te lopen. Of anders de waaiers nabij de Briekestraat. Mensen ervaring hier mee
    Tja, ik mag dan wel de kp niet van buiten kennen (gezien ik nog geen kaarten heb en dus niet weet welke wijzigingen er zijn (gezien de afstand van de proef toch is veranderd tov vorig jaar)), de baantjes alginds ken ik ook vrij goed.

    Ik begrijp enkel niet goed met wat je bedoet met de waaiers nabij de Groenestraat en de waaiers nabij de Briekestraat. Beide wegen worden immers een paar keer op de proef bereden.

    Mbt Groenestraat: Als je het stuk dat ze op de Groenestraat zelf rijden bedoelt, jah dat is idd niet echt veel soeps. Wat wel de moeite is, is de Ieperstraat die je kunt bereiken via de Groenestraat. Maar dan moet je idd dan wel eventjes terug langs het parcours. Ter hoogte van de Groenestraat zelf is het redelijk rechtdoor. Ook de laatste waaiers van de Ieperstraat zijn de moeite, maar dan kom je beter via Sint-Juliaan en de Peperstraat.

    Wat ook geen verkeerd waaiertje is, is wanneer ze de Groenestraat zijn afgereden en richting de Bikschotestraat rijden, als ze dan daar over dat beekje rijden. Was vorig jaar alvast toch een eindje wandelen (omdat je het niet kon bereiken via de Bikschotestraat en dus van de Groenestraat diende te voet te komen).

    Mbt Briekestraat: Vorig jaar reden ze alvast twee kleine stukjes op de Briekestraat: het stuk tussen de Bruine Broekstraat en de Moortelweg en het stuk tussen de Vanheulestraat en de Ieperstraat. Helaas vind ik met het oog op waaiers beide stukjes niet zo de moeite. (Voor diegene die liever naar haakse bochten gaan zien, kan het kruispunt van de Bruine Broekstraat en de Moortelweg mss wel iets zijn).

    Een jaar of 10-15 geleden ('t kunnen er gerust ook 20 zijn) heeft men evenwel ooit eens de start genomen in de Briekestraat ter hoogte van het Irish Cemetery en zo richting de Moortelweg gereden. Mocht men dat opnieuw doen, zitten er kort na de start wel enkele leuke bochten tussen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Kp langemark steekt de grote baan bikschote langemark niet meer over, rijden rechtstreeks naar "kortekeer " (op uitzondering van een klein driehoekje). Rest kp langemark blijft idem als vorig jaar
    Laatst gewijzigd door filip; 28 May 2013 om 21:38

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 May 2012
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    159

    Standaard

    Hallo

    KP- Vleteren-krombeke

    zijn er twee haakse bochten(Witsoonestraat) net voor ze de tweevaksbaan oprijden(Blasiusstraat).

    Iemand ervaring met dit punt Witsoonestraat in toch wel in slechte staat veel steentjes aan de buitenkant geen gracht. (staat daar veel volk?)

    MAg je vanuit proven centrum de Blasiusstraat inrijden of zou dit een evacuatieroute zijn.

    alvast bedankt voor de reacties

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 November 2009
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    624

    Standaard

    Gaarne de volgende punten: 1.58; 2:26 (kortepijpstraat?) 2:39; 2:50; 3:00; 3:09 en als laatste 4:09 (volgens mij ook weer Kortepijpstraat)

  8. #8
    Senior Member Giljan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeik1981 Bekijk bericht
    Gaarne de volgende punten: 1.58; 2:26 (kortepijpstraat?) 2:39; 2:50; 3:00; 3:09 en als laatste 4:09 (volgens mij ook weer Kortepijpstraat)
    1.58: Kp Dikkebus, steenakkerstraat, via de melkerijstraat
    2:26: denk kp Hollebeke, voor het dubbel punt
    2.50: Kp Kemmelberg, in de kleine Kemmelstraat (oprijden van de kemmelberg zelf )
    3:09: Kp Hollebeke, opdraaien Zandvoordstraat richting Zillebeke

  9. #9
    Senior Member Giljan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 June 2008
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Santonino Bekijk bericht
    Hallo

    KP- Vleteren-krombeke

    zijn er twee haakse bochten(Witsoonestraat) net voor ze de tweevaksbaan oprijden(Blasiusstraat).

    Iemand ervaring met dit punt Witsoonestraat in toch wel in slechte staat veel steentjes aan de buitenkant geen gracht. (staat daar veel volk?)

    MAg je vanuit proven centrum de Blasiusstraat inrijden of zou dit een evacuatieroute zijn.

    alvast bedankt voor de reacties
    Via proven is het een eindje te voet, aan de "krombeekhoek" normaal geen doorgang meer.
    Ook werk in die straat, nu terug toegankelijk, misschien met de rally terug geen doorgang???

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 November 2009
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    624

    Standaard

    nog een filmpje, misschien wat dubbele punten gevraagd: 3:05; 3:50; 4:48; 4:52; 5:29;

Soortgelijke discussies

  1. [BK] Geko Ypres Rally 2013
    By Speedsport 1 in forum Rally binnenland
    Reacties: 1224
    Laatste bericht: 30 July 2013, 10:07
  2. [VAS] 39 ste GEKO Rally van Wervik - 14-15 juni 2013
    By Webm. Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 145
    Laatste bericht: 25 June 2013, 14:23
  3. Mooie punten Geko Ypres Rally 2012
    By Sjeik1981 in forum Rally binnenland
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 22 June 2012, 13:11
  4. Top 5 mooiste punten Condroz rally
    By rusky in forum Rally binnenland
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 25 October 2009, 20:29
  5. Mooi weer... Lekkere cabrio?
    By Henne in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 May 2008, 13:38

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •