Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobyfreak Bekijk bericht
Zijn co pilote is niet te spreken over de organizatie in Wervik.

Ze hebben niet kunnen verkennen door al die problemen. En gingen zonder nota's starten en proberen opschrijven de 1ste ronde. Maar hebben dan nota's gekregen van Cat Lund...
Begrijp ik het goed dat het vele werk kwam omdat de auto na de ORC moest veranderd worden; ik neem aan dat iets niet conform was. Wat kan de organisatie daaraan doen? In elk geval, ik, persoonlijk, vond het een PRIMA rally: een gevarieerd parkoers, een ZEER goede organisatie (nergens hebben we aan de start van een KP één minuut moeten wachten, de uitslagen na iedere ronde reeds op het podium, na iedere regroup. Voor mij een 9 op 10. De kleine minpunten zijn een té kort bemeten tijd tussen het podium en de TK voor het servicepark (7 minuten is OK indien er geen verkeer is, maar in de namiddag wordt het een beetje nipt); verder na de laatste KP en tot het podium mogen er ook gerust 5 minuten bij. Tot slot was het publiek in de uitloopzone aan de hairpin toch wel gevaarlijk bij remproblemen of verkeerd inschatten; te meer daar men snel afkwam.