Pagina 12 van 15 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 146

Discussie: 39 ste GEKO Rally van Wervik - 14-15 juni 2013

  1. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    Tjah, ik kijk niet naar jouw filmpjes, dan kan ik je niet corrigeren ook. En aangezien er hier nog niemand gereageerd had, had er waarschijnlijk nog niemand gekeken.
    Als je niet kijkt, moet je ook geen commentaar geven. Ik film graag en als mensen die mijn videos wel bekijken me berichtjes zenden (daarom niet per sé op dit forum) is dat een grote motivatie voor mij om steeds beter te willen doen. Het is voor zo'n mensen dat ik m'n filmpjes hier zet, niet voor individu's die alleen maar commentaar hebben op anderen.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 January 2010
    Locatie
    OUDENAARDE
    Berichten
    379

    Standaard blooperke .....

    [QUOTE=rallyworld;275707]wel lekker foutje speedy.......Citroen 206?? denk dat Peugeot moe zijn int verslag[/QUOTE Da komt ervan als ge altijd over den blauwen pijl moet schrijven, dan begint ge het ene Franse merk voor een ander te verslijten ...... Dju toch, thx rallyworld, zal het subiet gaan aanpassen op de site !!!!!! grtz speedy

  3. #113
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    @Brecht: Sterk gereden, jammer dat Ergermont zijn ego geen plaats wou maken...
    Toen de mensen teken deden aan Ergermont om aan de kant te gaan dacht hij waarschijnlijk dat hij goed bezig was in de plaats.



  4. #114
    Senior Member rallyworld's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 May 2007
    Berichten
    370

    Standaard

    [QUOTE=kfcspeedy;275718]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallyworld Bekijk bericht
    wel lekker foutje speedy.......Citroen 206?? denk dat Peugeot moe zijn int verslag[/QUOTE Da komt ervan als ge altijd over den blauwen pijl moet schrijven, dan begint ge het ene Franse merk voor een ander te verslijten ...... Dju toch, thx rallyworld, zal het subiet gaan aanpassen op de site !!!!!! grtz speedy

    No probs

  5. #115
    Member impreza's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 May 2010
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    47

    Standaard

    Als je nog onboards hebt van Vanneste mag je die ook erop zetten, super filmpje was dadde!

  6. #116
    Banned
    Geregistreerd
    24 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    659

    Standaard

    Brecht hoorne bleef met zen voet op de rechterpedaal, de M3 daarintegen (met alle respect)

  7. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door impreza Bekijk bericht
    Als je nog onboards hebt van Vanneste mag je die ook erop zetten, super filmpje was dadde!
    Jammer genoeg niet, de co heeft wat problemen gehad met de bediening... inderdaad zeer indrukwekkend

  8. #118
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    Welke smurf wil nu meesmurfen met trage smurf...
    Heeft bibbersmurf geen beelden van trage smurf die in de gracht smurft?
    Hij is misschien niet van de rapste maar voor hem is het de prioriteit om zichzelf en het publiek show te bezorgen met z'n gekende 'sideways fun'!
    Voor een Diesel gaat die auto heel goed, van buitenaf zou je het misschien niet zeggen maar ik weet het wel uit ervaring aangezien ik al eens ben meegeweest voor een toerke te doen!
    En wat die kritiek op FM betreft, doe het zelf als je het zoveel beter kan

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Berichten
    506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david Bekijk bericht
    Taylor moest gister nog zijn wagen herstellen van zijn uitstapje in ORC , mss heeft het daar ook mee te maken
    zijn wagen blijft namelijk in Belgie staan tussen de rallys en er was blijkbaar toch iets meer werk aan
    Idd wat meer werk dan voorzien, en probeerde nog door de keuring te raken ondanks een verwittiging op ORC, pakte natuurlijk niet, dus extra werk gehad tot 22u en herkeurd, had ook niet geslapen aangezien hij de overtocht steeds 's nachts maakt. Bleek dan dat ie geen enkel document of timing meehad van de rally, geen GPS, wist gewoon nergens van, startte zelfs op straatbanden... Werd desondanks toch nog 16e algemeen en 3e FIRC!!

  10. #120
    Senior Member scoobyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Roeselare, Belgium
    Berichten
    3.629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kristofgtv6 Bekijk bericht
    Idd wat meer werk dan voorzien, en probeerde nog door de keuring te raken ondanks een verwittiging op ORC, pakte natuurlijk niet, dus extra werk gehad tot 22u en herkeurd, had ook niet geslapen aangezien hij de overtocht steeds 's nachts maakt. Bleek dan dat ie geen enkel document of timing meehad van de rally, geen GPS, wist gewoon nergens van, startte zelfs op straatbanden... Werd desondanks toch nog 16e algemeen en 3e FIRC!!
    Zijn co pilote is niet te spreken over de organizatie in Wervik.

    Ze hebben niet kunnen verkennen door al die problemen. En gingen zonder nota's starten en proberen opschrijven de 1ste ronde. Maar hebben dan nota's gekregen van Cat Lund...



Soortgelijke discussies

  1. [BK] Geko Ypres Rally 2013
    By Speedsport 1 in forum Rally binnenland
    Reacties: 1224
    Laatste bericht: 30 July 2013, 10:07
  2. [VAS]38 ste GEKO Rally van Wervik - 8-9 juni 2012
    By Webm. Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 267
    Laatste bericht: 1 July 2012, 12:10
  3. [VAS] Geko rally van wervik 18/06/2011
    By bacardi in forum Rally binnenland
    Reacties: 301
    Laatste bericht: 22 June 2011, 11:19
  4. Rally Wervik op 14/06/2008
    By Time Girl Wervik in forum Rally binnenland
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 8 December 2007, 19:09

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •