Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 133

Discussie: Rallysprint Monteberg 2013

  1. #11
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    ze zien mij daar ook niet meer, tis een kermiskoerske geworden.

  2. #12
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Dat vindt ik ook skjef

  3. #13
    Senior Member Renaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 May 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    1.040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert59 Bekijk bericht
    denk dat je beter toch nog eens gaat...er staat massa's volk (zeker aan de start)..en ook het deelnemersveld is meestal de moeite...maar ja zoals de meeste klagers is het gras altijd groener aan de andere kant van de heuvel zeker...
    Vroeger stond er massa's volk... Nu staat er nog wat volk... Ik ben de laatste vijf jaar altijd geweest, maar je kan nu toch niet ontkennen dat er nu veel minder Engelsen de oversteek maken dan x aantal jaren geleden... Over het opgekomen publiek wil ik het dan nog niet hebben... Het hoogtepunt van de rs heb ik jammer genoeg niet meegemaakt

  4. #14
    Senior Member Quicks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wervik
    Berichten
    1.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert59 Bekijk bericht
    denk dat je beter toch nog eens gaat...er staat massa's volk (zeker aan de start)..en ook het deelnemersveld is meestal de moeite...maar ja zoals de meeste klagers is het gras altijd groener aan de andere kant van de heuvel zeker...
    Ik ben verleden jaar voor de eerste maal sinds lang niet meer geweest. Ik vond het jaar na jaar altijd maar magerder worden. Misschien is er dit jaar wat beterschap nu ze terug alles op één dag doen.

  5. #15
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicks Bekijk bericht
    Ik ben verleden jaar voor de eerste maal sinds lang niet meer geweest. Ik vond het jaar na jaar altijd maar magerder worden. Misschien is er dit jaar wat beterschap nu ze terug alles op één dag doen.
    Het is zeker zo, elk jaar wordt het minder en minder om naar deze sprint te gaan kijken.
    Dit jaar zal het startveld toch een pak beter moeten zijn of mij zien ze daar ook niet meer.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renaat Bekijk bericht
    Vroeger stond er massa's volk... Nu staat er nog wat volk... Ik ben de laatste vijf jaar altijd geweest, maar je kan nu toch niet ontkennen dat er nu veel minder Engelsen de oversteek maken dan x aantal jaren geleden... Over het opgekomen publiek wil ik het dan nog niet hebben... Het hoogtepunt van de rs heb ik jammer genoeg niet meegemaakt
    Vroeger had je nog de experimental klasse (Metro's Darrians,andere samen geschoten wagens die echte bommen waren)voor de engelsen,hierdoor kwamen er heel wat de plas over om te rijden,nu bestaat dit jammer genoeg niet meer en ook het MSA reglement in engeland word er niet beter op.

    Zo mag de allom bekende Andy burton die vroeger nog in de monteberg reed met een alfa romeo met ferrari motor in en die tot vorig jaar met zijn peugot cosworth reed in engeland ook niet meer (of toch in het merendeel van de rallys) vanaf dit jaar niet meer rijden in engeland door het MSA reglement.

    De doodsteek is er nu ook doordat de britten volledig conform moeten zijn volgens de regeltjes van hier,moest dit niet het geval zijn en men laat de experimental klasse weer toe dan zouden er wel terug meer britten afkomen

  7. #17
    Senior Member rallykat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 May 2012
    Locatie
    Hollebeke
    Berichten
    114

    Standaard

    Das wel just wrc ke, maar zoals geert zegt veel volk tja 50man op eerste s bocht van sprint is niks vergeleken bij vroeger daar stond wel 200man en meer begin jaren negentig he. Ik woon maar op 8km en toch ga ik nie meer

  8. #18
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallykat Bekijk bericht
    Das wel just wrc ke, maar zoals geert zegt veel volk tja 50man op eerste s bocht van sprint is niks vergeleken bij vroeger daar stond wel 200man en meer begin jaren negentig he. Ik woon maar op 8km en toch ga ik nie meer

    In de gouden jaren aan de S-bocht, stond, lag héél die weide vol. Alsook nog eens vol aan de tent aan de overkant. T was drummen om de oversteek te doen van de tent richting de weide en omgekeerd

  9. #19
    Senior Member david's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.319

    Standaard

    wie heeft nog interesse in een rallysprint kampioenschap
    er zijn bijna geen sprints meer in vlaanderen
    dus geen kampioenschap is geen of minder piloten

    vergeet niet dat een sprintje eigenlijk de kennismaking was of zou moeten zijn voor de piloten met de rallysport
    de grootte mannen hebben hier niet echt veel verloren

  10. #20
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    In de gouden jaren aan de S-bocht, stond, lag héél die weide vol. Alsook nog eens vol aan de tent aan de overkant. T was drummen om de oversteek te doen van de tent richting de weide en omgekeerd

    Die weide is leeggemaakt door het Vlaams Gewest, meer bepaald door het agentschap Natuur en Bos, die het nodig achtte daar een haag te plaatsen, een haag die in de geschiedenisboeken niet terug te vinden is, maar vooral op een zeer goede wijze het zicht ontneemt.

    Met afwezig te blijven geef je deze racisten gelijk!

    Een troost, de weide aan de overkant is ontdaan van zijn omheining, misschien planten ze er ....een haag

Soortgelijke discussies

  1. [VAS] Rallysprint van de Monteberg 14-15 april 2012
    By Speedsport 1 in forum Rally binnenland
    Reacties: 220
    Laatste bericht: 15 October 2012, 16:06
  2. [VAS] Euroshop Rallysprint Monteberg 01/05/2011
    By Vasco in forum Rally binnenland
    Reacties: 258
    Laatste bericht: 10 December 2011, 12:45
  3. Monteberg Rallysprint 09
    By Metro 6R4 Online News in forum Rally binnenland
    Reacties: 405
    Laatste bericht: 5 June 2009, 10:21
  4. Rallysprint Monteberg 2007
    By Millbrook in forum Rally binnenland
    Reacties: 598
    Laatste bericht: 22 May 2007, 16:34

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •