Er is altijd iemand die dit organiseert rond de winterperiode in bitburg denk ik?
Is hier iemand die weet of er in Belgie de mogelijkheid bestaat, buiten een shakedown, om een rallywagen te testen op een circuit of iets dergelijks.
Of misschien kent iemand misschien iemand die dit organiseert?
Bij voorbaat dank.
Roger
PS. Mocht dit niet in dit gedeelte van het forum horen gelieve dit te verplaatsen naar het juiste gedeelte.
Er is altijd iemand die dit organiseert rond de winterperiode in bitburg denk ik?
Bitburg & Niederrhein, maar dat wist je vast al..
In het noorden van frankrijk is er wel iets te vinden denk ik
het circuit van Croix-en-Ternois
Goeie vraag Roger. Op de "plaatsen-die-hier-niet-genoemd-mogen-worden" kan je inderdaad testen in België. Benieuwd of de "gasten-die-hier-alles-weten-maar-niets-lossen" nu iets over testen gaan posten.
Laatst gewijzigd door Quicks; 16 October 2007 om 15:42 Reden: Typfoutje.
Wijsneus
We zoeken namelijk iets om te kunnen testen voorafgaande aan de Condroz.
Ik weet wel dat zij een shakedown hebben, maar er is zoveel aan de auto aangepast dat dit niet te testen valt tijdens de shakedown. Mocht er namelijk iets niet kloppen dan krijgen we het misschien niet meer aangepast voor de wedstrijd als we gaan testen tijdens de shakedown.
Ze hoeven het van mij niet hier te posten, ze mogen het me ook via de e-mail laten weten
roma75@home.nl of rogerally@live.nl
Je kan ook op donderdag op het circuit van zolder gaan rijden.
Dat is natuurlijk geen rally rijden,maar je kan er wel zien of dat de wagen gaat zoals hij moet