Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 48

Discussie: 26ste Titanic Rit 30/03/2013

  1. #21
    Rittensport Member Saabist's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2010
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    90

    Standaard

    Allee, bedankt, Karel.
    Ik zie dat wij ook ingeschreven zijn...
    Vlug wat naft doen in de Veezes en we zijn daar gezet zie morgen...
    Komen jullie ook allemaal ? Waw, tof, zo'n bende autogekken !
    Dat belooft !!!
    Tot morgen, collega rittensporters !

  2. #22
    Senior Member giulia105's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 November 2009
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    135

    Standaard

    Zeer leuke rit gehad
    juiste moeilijkheidsgraad
    geen dubbelzinnige constructies....
    1e deel meer zoekwerk , 2e deel vlotter rijden
    voor herhaling vatbaar
    tot de volgende editie ...

  3. #23
    Member guy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 April 2009
    Locatie
    Massenhoven
    Berichten
    49

    Standaard

    Was inderdaad leuke rit, mooie wegeltjes, aanneembare moeilijkheidsgraad en valletjes. Perfekte en vriendelijke uitleg door de relatie piloten. Eén randbemerking: Alleen....ik vraag mij toch af wat die landbouwers met hun traktoren op die wegeltjes doen, op paaszaterdag, om 23.00 uur 's nachts en bij een temperatuur van MIN 1 graad.....?

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 March 2013
    Berichten
    3

    Standaard

    Eerste deel trok op niet veel ; te veel in bebouwde kom en bijna altijd deelnemers die in beide richtingen aan het rijden waren. Niets plezants aan.
    Zijn er na de rit discussies of opmerkingen geweest ivm de uitslagen ? Blijkbaar wel, want wat met de einde van het tweede deel ; ipv onmiddellijk binnen te rijden, 100m verder de volgende straat rechts nemen waar de stempelcontrole stond en dan nog 3 andere letters/stempels nemen vooraleer te eindigen ? Was dat de bedoeling niet ? Want er zijn er blijkbaar die dit niet gedaan hebben en toch nog eindigen met slechts 30 strafpunten in het tweede deel. Hoe kan dat ?
    Het is zwart of wit, en die discussies na de ritten is er mij te veel aan.
    Meestal krijgen de bleiters uiteindelijk toch hun zin.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wd40 Bekijk bericht
    Eerste deel trok op niet veel ; te veel in bebouwde kom en bijna altijd deelnemers die in beide richtingen aan het rijden waren. Niets plezants aan.
    Zijn er na de rit discussies of opmerkingen geweest ivm de uitslagen ? Blijkbaar wel, want wat met de einde van het tweede deel ; ipv onmiddellijk binnen te rijden, 100m verder de volgende straat rechts nemen waar de stempelcontrole stond en dan nog 3 andere letters/stempels nemen vooraleer te eindigen ? Was dat de bedoeling niet ? Want er zijn er blijkbaar die dit niet gedaan hebben en toch nog eindigen met slechts 30 strafpunten in het tweede deel. Hoe kan dat ?
    Het is zwart of wit, en die discussies na de ritten is er mij te veel aan.
    Meestal krijgen de bleiters uiteindelijk toch hun zin.
    Proficiat wd 40. Je eerste post en meteen is de toon al gezet. "bleiters", "trok op niet veel".
    Een tip. Spreek volgende keer eens met die vriendelijke en geduldige relatie deelnemers. Hij zal uw vragen waar u nu nog mee zit met plezier beantwoorden en u zal iets wijzer en minder gefrustreerd huiswaarts keren. Doen!
    Zalig Pasen

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 April 2011
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    27

    Standaard

    Wij sluiten ons volledig aan bij deze opinie, volgende jaar keren we zeker terug.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door giulia105 Bekijk bericht
    Zeer leuke rit gehad
    juiste moeilijkheidsgraad
    geen dubbelzinnige constructies....
    1e deel meer zoekwerk , 2e deel vlotter rijden
    voor herhaling vatbaar
    tot de volgende editie ...

  7. #27
    Rittensport Member Saabist's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2010
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    90

    Standaard

    Ik durf het bijna niet te zeggen maar gisteren is toch wel het dieptepunt geweest in al die tijd dat we rijden.
    Dat we er allebei door een fikse verkoudheid niet helemaal fit bij liepen kan niet als een excuus gelden om buiten tijd binnen te komen !
    We weten wel waar we ergens de boer opgegaan zijn maar om zoveel strafpunten op te lopen, dat begrijp ik wel niet.

    Daarom dat ik hier een lans wil breken om de organisatoren er toe aan te zetten de volgende dag een blauwprint van hun rit op het net te zetten, zodat iedereen rustig achteraf de rit "opnieuw kan afrijden" zodat de fouten boven water komen. Zou dat niet mogelijk zijn ? Met de huidige online toepassingen moet dat technisch al geen probleem opleveren. Nu hen alleen nog overtuigen...

    Wat denken jullie ?

  8. #28
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wd40 Bekijk bericht
    Eerste deel trok op niet veel ; te veel in bebouwde kom en bijna altijd deelnemers die in beide richtingen aan het rijden waren. Niets plezants aan.
    Zijn er na de rit discussies of opmerkingen geweest ivm de uitslagen ? Blijkbaar wel, want wat met de einde van het tweede deel ; ipv onmiddellijk binnen te rijden, 100m verder de volgende straat rechts nemen waar de stempelcontrole stond en dan nog 3 andere letters/stempels nemen vooraleer te eindigen ? Was dat de bedoeling niet ? Want er zijn er blijkbaar die dit niet gedaan hebben en toch nog eindigen met slechts 30 strafpunten in het tweede deel. Hoe kan dat ?
    Het is zwart of wit, en die discussies na de ritten is er mij te veel aan.
    Meestal krijgen de bleiters uiteindelijk toch hun zin.

    Er waren eigenlijk bitter weinig discussies en/of opmerkingen achteraf. Voor wat betreft die laatste stempelcontrole was het mogelijk maar 30 strafpunten te krijgen omdat er in blok verbeterd werd, dit wil zeggen dat je maar één keer 30 strafpunten kreeg voor die gemaakte fout en niet 120 punten aangesmeerd kreeg. Dit leek ons ook het meest faire systeem.

    Dat niet iedereen de rit goed vond, daar kunnen we zeker mee leven. Je kunt nu eenmaal niet voor iedereen goed doen. Niemand is trouwens verplicht van deel te nemen. Het was voor Dirk en mezelf de eerste inrichting. Opbouwende kritiek is dus steeds welkom zodat we in een volgende organisatie beter kunnen doen. Over het algemeen hoorde ik gisterenavond gunstige commentaren. Alvast bedankt iedereen voor de comments!

  9. #29
    Moderator Han's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Geel
    Berichten
    4.356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saabist Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar gisteren is toch wel het dieptepunt geweest in al die tijd dat we rijden.
    Dat we er allebei door een fikse verkoudheid niet helemaal fit bij liepen kan niet als een excuus gelden om buiten tijd binnen te komen !
    We weten wel waar we ergens de boer opgegaan zijn maar om zoveel strafpunten op te lopen, dat begrijp ik wel niet.

    Daarom dat ik hier een lans wil breken om de organisatoren er toe aan te zetten de volgende dag een blauwprint van hun rit op het net te zetten, zodat iedereen rustig achteraf de rit "opnieuw kan afrijden" zodat de fouten boven water komen. Zou dat niet mogelijk zijn ? Met de huidige online toepassingen moet dat technisch al geen probleem opleveren. Nu hen alleen nog overtuigen...

    Wat denken jullie ?
    We hebben getracht van een ideale route op kaart uit te tekenen, maar gezien de drie klasses en er soms wat gedraaid en gekeerd moest worden, zou dit bijzonder onduidelijk worden. We hebben wel een kaart waar alle bordjes opstonden en je a.h.v. het ideale controleblad kan kijken of je de juiste route hebt gevolgd. Omdat er een paar controleletters verdwenen net voor de rit, hebben we in extremis nog andere bordjes moeten hangen en werden deze ietwat verplaatst opdat deze niet opnieuw zouden verdwijnen. Deze aanpassingen werden met de hand aangeduid op de kaart waardoor we deze ook niet digitaal hebben.

  10. #30
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Thumbs up

    Ewel Han, ik was er spijtig genoeg zelf niet bij maar dat vind ik nu eens een positieve ingesteldheid se...doet deugd zo een inrichter eens te horen praten...
    Volgend jaar ben ik er zeker weer bij, het kan maar leerzaam zijn voor iedereen

Soortgelijke discussies

  1. Erc 2013
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 249
    Laatste bericht: 10 November 2013, 21:07
  2. [BK] TAC Rally 2013
    By dupanton in forum Rally binnenland
    Reacties: 292
    Laatste bericht: 18 April 2013, 13:48
  3. navigator voor Titanic rit gezocht
    By GeertT in forum Rittensport
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 15 February 2012, 20:26
  4. 24e Titanic-rit
    By v666 in forum Rittensport
    Reacties: 25
    Laatste bericht: 3 April 2011, 21:27

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •