Pagina 21 van 21 EersteEerste ... 11192021
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 210

Discussie: [WRC] Rallye Monte Carlo 16-20 januari 2013

  1. #201
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Waarom zou hij in godsnaam moeten overgestapt zijn naar een ander team? Geef eens 1 deftige reden...
    Eén deftige reden dat is simpel, DE UITDAGING om ook met een ander team kampioen te worden, waarmee ik niet wil zeggen dat hij het niet zou kunnen.
    Hij heeft bv met VW gesproken om eventueel bij hen te rijden dit jaar maar heeft er toch voor gekozen om bij Citroen te blijven, ok een compleet nieuw team met een nieuwe auto, dus over een uitdaging gesproken...
    Dus begrijpen wie kan of wil!

  2. #202
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david Bekijk bericht
    Makinen werd 4 keer wereldkampioen telkens met hetzelfde merk , ook hij is een groot kampioen
    Ik zeg toch niet dat hij het niet is...

  3. #203
    Senior Member Boucles's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    2.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Eén deftige reden dat is simpel, DE UITDAGING om ook met een ander team kampioen te worden, waarmee ik niet wil zeggen dat hij het niet zou kunnen.
    Hij heeft bv met VW gesproken om eventueel bij hen te rijden dit jaar maar heeft er toch voor gekozen om bij Citroen te blijven, ok een compleet nieuw team met een nieuwe auto, dus over een uitdaging gesproken...
    Dus begrijpen wie kan of wil!
    Dan had hij als 8-voudig kampioen zijn laatste volledig WK met een Skoda S2000 moeten rijden... trekt op niks.
    WRC Prono Kampioen 2006 - 2007 - 2011 - 2013 - 2020

  4. #204
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door david Bekijk bericht
    Makinen werd 4 keer wereldkampioen telkens met hetzelfde merk , ook hij is een groot kampioen
    En kon op het laatst van zijn carriere ook nog winnen met Subaru, dus dat bewijst dat hij het ook daar kon...
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  5. #205
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boucles Bekijk bericht
    Dan had hij als 8-voudig kampioen zijn laatste volledig WK met een Skoda S2000 moeten rijden... trekt op niks.
    Zoals ik al zei, begrijp wie kan en wil, het is een forum om je mening te uiten en dat doe ik ook.
    Ik kon wel weer gaan verwachten dat dit reacties ging uitlokken
    Laatst gewijzigd door opel_rally; 23 January 2013 om 09:34

  6. #206
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Eén deftige reden dat is simpel, DE UITDAGING om ook met een ander team kampioen te worden, waarmee ik niet wil zeggen dat hij het niet zou kunnen.
    Hij heeft bv met VW gesproken om eventueel bij hen te rijden dit jaar maar heeft er toch voor gekozen om bij Citroen te blijven, ok een compleet nieuw team met een nieuwe auto, dus over een uitdaging gesproken...
    Dus begrijpen wie kan of wil!
    Zever. Als je het nummer 1 status hebt in een topteam, dan zou je moeten dom zijn om te veranderen En zeker niet naar Volkswagen, aangezien hij wou stoppen in 2014 en overgaan naar circuit...
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  7. #207
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Zever. Als je het nummer 1 status hebt in een topteam, dan zou je moeten dom zijn om te veranderen En zeker niet naar Volkswagen, aangezien hij wou stoppen in 2014 en overgaan naar circuit...
    Zever zeg je??? Denk je misschien dat hij geen nr1 status zou hebben gehad als hij een overstap zou gedaan hebben indien hij het volledige WK zou doen, dit geloof je toch zelf niet?
    Met zoveel titels achter je naam denk ik niet dat er daar lang zou over worden nagedacht.
    Iedereen heeft z'n eigen kijk daarop zeker, met erover door te drammen zal er niks veranderen, ook ik niet

  8. #208
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Zever zeg je??? Denk je misschien dat hij geen nr1 status zou hebben gehad als hij een overstap zou gedaan hebben indien hij het volledige WK zou doen, dit geloof je toch zelf niet?
    Met zoveel titels achter je naam denk ik niet dat er daar lang zou over worden nagedacht.
    Iedereen heeft z'n eigen kijk daarop zeker, met erover door te drammen zal er niks veranderen, ook ik niet
    Citroën was gewoon het beste team in de hele periode waarin hij gereden heeft... Dus hij zou zot moeten geweest zijn om te veranderen, ook al kreeg hij daar het nummer 1 status.
    Trouwens, wie heeft Citroën naar de top gebracht en gehouden? Loeb heeft daar ook veel aandeel in. In het begin waren er meer ervaren piloten, maar de ontwikkeling van de C4 en de DS3 zal wel voor een groot deel door hem gedaan zijn!
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  9. #209
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Citroën was gewoon het beste team in de hele periode waarin hij gereden heeft... Dus hij zou zot moeten geweest zijn om te veranderen, ook al kreeg hij daar het nummer 1 status.
    Trouwens, wie heeft Citroën naar de top gebracht en gehouden? Loeb heeft daar ook veel aandeel in. In het begin waren er meer ervaren piloten, maar de ontwikkeling van de C4 en de DS3 zal wel voor een groot deel door hem gedaan zijn!
    Wat sommigen daar zot of dom aan vinden dat hij een overstap zou doen weet ik niet.
    Ik weet dat Loeb er een groot aandeel in heeft dat Citroen aan de top staat en dat hij hoofdzakelijk instond voor de ontwikkeling van de auto's, als iemand z'n auto vanbinnen en buiten kende was het Loeb wel.
    Vergelijk het bv met Newey in de F1, hij is de sterontwerper en met ruime voorsprong de beste ontwerper, het bewijs daarvan zijn al de teams waarvoor hij werkte allemaal naar de top te brengen net zoals hij nu nog steeds doet met RBR

  10. #210
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Wat sommigen daar zot of dom aan vinden dat hij een overstap zou doen weet ik niet.
    Ik weet dat Loeb er een groot aandeel in heeft dat Citroen aan de top staat en dat hij hoofdzakelijk instond voor de ontwikkeling van de auto's, als iemand z'n auto vanbinnen en buiten kende was het Loeb wel.
    Vergelijk het bv met Newey in de F1, hij is de sterontwerper en met ruime voorsprong de beste ontwerper, het bewijs daarvan zijn al de teams waarvoor hij werkte allemaal naar de top te brengen net zoals hij nu nog steeds doet met RBR
    Niet iedereen heeft dezelfde visie, en dus ook niet iedereen heeft dezelfde ambitie.. Ik vind het ook top dat Rossi al zoveel keer verandert van een team en het zou ook leuk geweest zijn van Loeb. Maar jammer vind ik het niet want ik vind het heel logisch dat ie niet veranderd heeft. Ik zie me ook niet direct zulke dingen doen.

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Rallye Monte Carlo 2013
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 20 January 2013, 20:32
  2. [WRC] Rallye Monte-Carlo
    By opel_rally in forum Rally buitenland
    Reacties: 326
    Laatste bericht: 26 January 2012, 17:11
  3. [Prono] WRC - Rallye Monte Carlo 2012
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 76
    Laatste bericht: 22 January 2012, 20:02
  4. [Prono] IRC - Rallye Automobile Monte Carlo 2011
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 70
    Laatste bericht: 22 January 2011, 13:05
  5. [Prono] Rallye Automobile Monte Carlo 2008
    By Grungie in forum Rally buitenland
    Reacties: 152
    Laatste bericht: 30 January 2008, 10:38

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •