Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 227

Discussie: RSRBR Autosportkampioenschap 2013

  1. #61
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Dacht al de rallies waar ik niet met de Mini RRC aan de start mag komen met de Fiesta S2000 2010 te rijden, maar heb er gisteren "FOR SALE" op gezet... Had de Braziliaanse van deze week met dat ding gestart, maar die auto lijkt mij echt ni te liggen , draaide er telkens tussen de 80ste en 120ste tijd mee op 200, zonder fouten te maken...

    Enkel nog Leg 2 van de Braziliaanse rijden, en dan inruilen voor een vertrouwde Pug S2000
    De mijnen staat ook te koop... En er komt een Mini RRC in de plaats. Ik weet nog niet met wat ik ga rijden als ik niet met de RRC kan rijden (is dat enkel in ERC?). Coupe de France doe ik al met de DS3 R1 Mss ERC ook daarmee, al maak ik hier dan geen kans op deftige punten
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  2. #62
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    De mijnen staat ook te koop... En er komt een Mini RRC in de plaats. Ik weet nog niet met wat ik ga rijden als ik niet met de RRC kan rijden (is dat enkel in ERC?). Coupe de France doe ik al met de DS3 R1 aa Mss ERC ook daarmee, al maak ik hier dan geen kans op deftige punten
    WRC - MDO - ASAF is de Mini RRC Toegelaten. ERC niet (of ge moest in een van de 3 officiële Professional Mini teams raken), BK staat in het reglement S2000 (Packs N4-S2000-1 et N4-S2000-2), wat volgens mij wil zeggen dat de RRC's uitgesloten zijn...

    Moet nog beslissen met wat ik daar ga rijden... Misschien grijp ik daar wel naar de oude vertrouwde 206 WRC 03. Heb me daar 2 en 3 seizoenen geleden prima mee vermaakt, en dan hou ik ook in een keer voeling met de Rally Legend waar ik de 206 WRC 00 gekozen heb...
    Laatst gewijzigd door Bytes; 25 January 2013 om 10:26

  3. #63
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Voor het bkr gaat dit door want voertuig kan nog altijd niet geselecteerd worden op rallyesim.

    Deze week ronde du jura en erechim rs gereden. Top-10 gaat hard heel hard

  4. #64
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfr Bekijk bericht
    Voor het bkr gaat dit door want voertuig kan nog altijd niet geselecteerd worden op rallyesim.

    Deze week ronde du jura en erechim rs gereden. Top-10 gaat hard heel hard
    Nog tijd zat he , over 2 weken start de asaf en ge kunt pas heel recent de auto daarvoor keizen, terwijl het reglement en de kalender al langer beschikbaar zijn...

  5. #65
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Vandaag gezien dat de BK - auto's gekozen kunnen wroden. De Mini RRC staat ertussen, mijn keuze is gemaakt

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    354

    Standaard

    Voor de ASAF wedstrijden ook zag ik ,ben nog aan het twijfelen,zit nog altijd met het handrem probleem bij de mini.
    Iedere keer als ik de handrem gebruik slaat de motor af,wat maakt dat ik in vergelijking met de subaru van vorig jaar
    tijden draai die 30 sec tot 1minuut trager zijn,al naargelang de lengte van de KP en de hoeveelheid hairpins.

  7. #67
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRC Kurt Bekijk bericht
    Voor de ASAF wedstrijden ook zag ik ,ben nog aan het twijfelen,zit nog altijd met het handrem probleem bij de mini.
    Iedere keer als ik de handrem gebruik slaat de motor af,wat maakt dat ik in vergelijking met de subaru van vorig jaar
    tijden draai die 30 sec tot 1minuut trager zijn,al naargelang de lengte van de KP en de hoeveelheid hairpins.
    Raar, doet hij bij mij nooit. Rij jij met stuur en schakel jij zelf?

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    354

    Standaard

    Ja met stuur,een G27.

    Schakelen staat automatisch,voor de handrem gebruik ik een van de paddles aan het stuur.
    Heb ooit handrem met de versnellingspook geprobeerd,maar die keert niet vanzelf terug,
    vergat hem dan dikwijls terug te zetten en bleef zo met de handrem op rijden.

  9. #69
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRC Kurt Bekijk bericht
    Ja met stuur,een G27.

    Schakelen staat automatisch,voor de handrem gebruik ik een van de paddles aan het stuur.
    Heb ooit handrem met de versnellingspook geprobeerd,maar die keert niet vanzelf terug,
    vergat hem dan dikwijls terug te zetten en bleef zo met de handrem op rijden.
    schakel manueel met de peddles, verder toch eens goed kijken met de stuurke que instellingen zowel in windows als ingame. Ik rij niet met een g27 mijne is nog veel ouder.

  10. #70
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfr Bekijk bericht
    schakel manueel met de peddles, verder toch eens goed kijken met de stuurke que instellingen zowel in windows als ingame. Ik rij niet met een g27 mijne is nog veel ouder.
    Het ligt niet aan de automatische bak, ik heb zelden dat probleem (behalve als ik aan zeer lage snelheden nog aan de handrem trek)
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

Soortgelijke discussies

  1. Erc 2013
    By FOCUSWRC in forum Rally buitenland
    Reacties: 249
    Laatste bericht: 10 November 2013, 21:07
  2. 23/03/2013 - 100 Mijl van Waregem
    By dupanton in forum Rittensport
    Reacties: 68
    Laatste bericht: 30 March 2013, 17:31
  3. BK Historic 2013 - reglement
    By kaze in forum Rally binnenland
    Reacties: 49
    Laatste bericht: 27 January 2013, 11:30
  4. Dakar 2013
    By JoostS in forum Rally buitenland
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 15 January 2013, 22:25
  5. Betuwe Classic 2013
    By adfoto in forum Rittensport
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 January 2013, 12:04

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •