mijn beelden van deze wedstrijd kun je nu bekijken op : www.mas-racing.be rubriek film
Enkele foto's van de Ronde door Vlaanderen 2013, nu op mijn Facebook pagina BV Rallypics. Foto's kunnen bekomen via het contactformulier van mijn site www.bvrallypics.be
mijn beelden van deze wedstrijd kun je nu bekijken op : www.mas-racing.be rubriek film
proficiat aan de winnaars Dirk en Bert " Millbrook "
Ik vond het alleszins een goeie organisatie, niets op aan te merken (buiten volgens mij 1 klein foutje net voor het einde waar er op een kaartfragment precies een kruispunt links ontbrak bij de overgang van het ene naar het andere fragment).
Na het eerste deel stonden mijn pa en ik zo waar aan de leiding in het algemene klassement .
Bleek dat we de RT's quasi perfect gereden hadden, de eerste 2 RT's alleszins 0 sec gemist. Voorwaar niet slecht zonder tripmeter en zonder GPS al rijdende met een tabelleke in mijn hand en een radiogestuurd klokske dat los in de wagen lag .
Dan wel ferm terug gezakt, 2 maal 2 controleletters gemist, zou graag weten waar we die gemist hebben, dus ik hoop dat de oplossingen op de site komen. Probleem is dat als je een denkfout maakt in bv een pijlenrit en je weet achteraf niet wat je misgedaan hebt je het de volgende keer even goed op nieuw verkeerd kan doen....
En dan nog iets vreemds, we krijgen tijdens deel 3 20 strafpunten voor het te vroeg in klokken op een TK (of meerdere) maar ik echt niet weten waar wij te vroeg ingeklokt hebben .
Foto's : Ronde door Vlaanderen 2013
Mail voor foto's van uw wagen !
Ja, waren idd aparte stukken kaart die in principe bij elkaar passen, maar dat kruispuntje staat er toch net niet op, scheelt mss maar 1mm.
Maar als je het weet dat je daar links moet en hoe het is lijkt het idd wel logisch.
Maar aan de hoeveelheid wagens die daar heen en weer zat te rijden en te zoeken enzo is het toch voor discussie vatbaar.
Ai ai, terug discussie .
Voor alle duidelijkheid, ik vond het heel goed, mooi parcours, goed roadboek en dat ene puntje van hierboven is een detail .
Nog een klein vraagje, is maar om bij te leren...
Ik zie hier : http://www.hemicuda.be/rdv2013/CLASS...F%20tijden.pdf dat we voor de laatste 563 seconden te vroeg waren.
In het roadbook zie ik maar 6 RT's, in deze tabel zijn er 7. Waar was die laatste ? Die andere doen we redelijk tot zeer goed (2 maal 0 sec der naatst) en daar opeens volledig de mist in ?
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze de tijd opgenomen hebben tussen TK 24 en 25 want daar is mijn pa effe serieus de mist ingegaan, had diene pijl nr 1 niet gezien , dus in eerste instantie een serieuze hoek afgestoken en dus mss wel 563 sec te vroeg (alhoewel, je had 8 minuten tussen die 2 tk's, dus meer dan 9 min te vroeg kan toch niet ?).