Pagina 11 van 41 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 409

Discussie: Benelux cup 2008

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    329

    Standaard

    Misschien is dat de uitzondering die de regel bevestigd. En wilden Erik en Mark die er persé bij hebben.

  2. #102
    Senior Member SKJEF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    3.338

    Standaard

    ik geloof niet dat er nog veel nederlanders zullen komen naar de condroz.
    Een week er voor de euregio rally + de winnaar van de cup zou wel al eens kunnen gekend zijn, zodat er velen zich niet meer geroepen zullen voelen om nog een wedstrijd te rijden in Belgie. Als organisatoren van de cup Van Eldik en Wevers die verwacht ik er wel.
    Trouwens zijn er ook Duitsers geïntresseerd om dit kampioenschap te rijden ? En hoe zit het eigenlijk daar met wrc's ? Ook gene vetten zeker zoals in België ?

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    2.122

    Standaard

    Ik denk niet dat er een grote Belgische en Duitse afvaardiging zal zijn.

  4. #104
    Senior Member Sublover's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
    Ik denk niet dat er een grote Belgische en Duitse afvaardiging zal zijn.

    Nog even afwachten.
    Laat ons hopen dat de cup aanslaat en er meer zullen deelnemen dan dat we nu denken.
    Blijkbaar zijn er nog een aantal piloten bezig met de aanschaf van een nieuwe wagen en worden we nog positief verrast.

  5. #105
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SKJEF Bekijk bericht
    ik geloof niet dat er nog veel nederlanders zullen komen naar de condroz.
    Een week er voor de euregio rally + de winnaar van de cup zou wel al eens kunnen gekend zijn, zodat er velen zich niet meer geroepen zullen voelen om nog een wedstrijd te rijden in Belgie. Als organisatoren van de cup Van Eldik en Wevers die verwacht ik er wel.
    Trouwens zijn er ook Duitsers geïntresseerd om dit kampioenschap te rijden ? En hoe zit het eigenlijk daar met wrc's ? Ook gene vetten zeker zoals in België ?
    In Duitsland zijn er nooit veel WRC's geweest. Bijna altijd Kahle helemaal alleen, zoals Tsjoen in België. Dit jaar reed enkel Maik Stölzel in Duitsland met een Octavia WRC en dat is een gentleman-driver. Kahle reed enkel de Lausitz Rally, ook met een Octavia WRC.

    Ik vrees dat er ook weinig Nederlanders naar de Condroz zullen komen met een WRC, maar ik ben vooral benieuwd naar de prestatie van Mark van Eldik dan (als hij dan start, want hij durft nogal eens forfait geven voor een rally buiten NL). Buiten Nederland moet die nog alles bewijzen.
    Laatst gewijzigd door Wim; 20 December 2007 om 08:35

  6. #106
    rally-image.be tommeke_B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    2.749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    In Duitsland zijn er nooit veel WRC's geweest. Bijna altijd Kahle helemaal alleen, zoals Tsjoen in België. Dit jaar reed enkel Maik Stölzel in Duitsland met een Octavia WRC en dat is een gentleman-driver. Kahle reed enkel de Lausitz Rally, ook met een Octavia WRC.

    Ik vrees dat er ook weinig Nederlanders naar de Condroz zullen komen met een WRC, maar ik ben vooral benieuwd naar de prestatie van Mark van Eldik dan (als hij dan start, want hij durft nogal eens forfait geven voor een rally buiten NL). Buiten Nederland moet die nog alles bewijzen.
    In de Eifel Rally reed die nochtans super

  7. #107
    Senior Member Wim's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    2.263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommeke_B Bekijk bericht
    In de Eifel Rally reed die nochtans super
    Dat was ook de enige rally buiten Nederland.

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
    Dat was ook de enige rally buiten Nederland.
    Buiten de 3 WK wedstrijden die hij ook gereden heeft wel ja.

    Ik denk dat je bedoelt dat het de enige buitenlandse wedstrijd is waar hij verschoond is gebleven van pech.

  9. #109
    Senior Member kezzel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Westerlo
    Berichten
    1.466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hein Bekijk bericht



    EGR is veel te duur aan inkom en is eveneens midden in de zomer met finish op zondag.
    Is ook zo,maar wel geen problemen met dronken toeschouwers zoals in Barneveld dit jaar

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kezzel Bekijk bericht
    Is ook zo,maar wel geen problemen met dronken toeschouwers zoals in Barneveld dit jaar

    Is ook niet moeilijk als er nauwelijks publiek komt. Ik heb samen met Dragu het publiek aan het hek in Achtmaal waar wij stonden staan tellen. We kwamen uit op 30 man. En op andere plaatsen daar was het al niet anders. In Hellendoorn stonden in Daarle in één bocht ongeveer al 5.000 man. En ook geen problemen met drank. Velen kiezen er denk ik voor om 15 euro meer uit te geven en drie dagen WRC in Duitsland te pakken.

    Barmeveld is voor mij persoonlijk ieder jaar een tenenkrommer. Lijkt wel of ze daar één keer per jaar losgelaten worden en alles mogen doen wat verboden is. Als ze de volgende ochtend maar in de kerk zitten.
    Laatst gewijzigd door Hein; 20 December 2007 om 12:19

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •