Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 42

Discussie: Classic Atlantic

  1. #21
    Junior Member GD Gordini's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 November 2010
    Berichten
    2

    Standaard

    Heeft er iemand foto's van de rode Renault Clio nr.65 ? Mijn mailadres is ginodegraeve@telenet.be
    Alvast bedankt !

  2. #22
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Was jij dat met de Britax mini?
    Yep, we hebben heel eventjes gebabbeld voor de start ;-).

  3. #23
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Webm. Wervik Bekijk bericht
    Ook net thuis van een leuke wedstrijd, jammer dat ze er volgend jaar mee ophouden, maar wel verstaanbaar, de strav'n toebaksrit gaat om dezelfde redenen ook nie meer doorgaan volgend jaar...
    Ah, waarom ?
    Toch goeie organisatie, veel deelnemers, ...

  4. #24
    Senior Member trx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    349

    Standaard

    Owla, zijn in het derde deel toch ergens serieus de boer opgegaan , 330 starfpunten opgelopen.

    Eigenlijk zouden we nu moeten kunnen samen zitten met iemand die der echt wat van kent zo dat we kunnen leren uit onze fouten.
    Als je op een bepaalde manier redeneert maar je wordt niet verbeterd maak je de volgende keer mss wel dezelfde fout.
    Alhoewel ik weet waar we de mist ingegaan zijn, allez toch ene keer serieus. Hadden opeens geen andere mogelijkheid meer om tegen richting op een eerdere omrijroute te rijden, dus dan wist al van : 'dju, dat kost ons hier veeeeeeel punten' .

    Ohja, plezier staat voor op en het element competitie is een leuk extraatje !

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    335

    Standaard

    Mijn fotoalbum staat online op fb.

    https://www.facebook.com/home.php?sk...6240332&type=1

    Andere foto's via mail.
    tino.goudeseune@telenet.be

    Groeten

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Webm. Wervik Bekijk bericht
    Ook net thuis van een leuke wedstrijd, jammer dat ze er volgend jaar mee ophouden, maar wel verstaanbaar, de strav'n toebaksrit gaat om dezelfde redenen ook nie meer doorgaan volgend jaar...
    De wedstrijd staat nog wel op de voorlopige VAS-kalender 2013. Is het zeker dat ze er mee ophouden?
    Zalig Pasen

  7. #27
    Rittensport Member Saabist's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 March 2010
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    90

    Standaard

    Wie zou de foto geschoten hebben toen ik mijn saab cabriolet bepaald ogenblik doorheen een waterplas reed en het water metershoog spetterde ? Ik zag de fotograaf staan en ook die waterplas... kort rukje aan het stuur moet wellicht een geweldig beeld hebben opgeleverd. Bedankt om deze foto met mij te willen delen aub ? Kan naar autohobby at skynet dot be. Waarvoor dank !

    Wat betreft al die commotie over de inrichters die er het bijltje bij willen neergooien. Ik kan hun frustratie best begrijpen, ik ben ook organisator. Kritiek krijgen is altijd lastig. Maar de organisator moet ook zien uit welke hoek die komt. En hij moet het recht hebben (of de durf hebben) om een vervelende deelnemer die telkenjare zit te klagen over futiliteiten, gewoonweg de volgende organisatie éénmalig te weigeren de start te nemen. Het is niet omdat je een vergunning hebt dat je verplicht overal moet aanvaard worden toch ? Organisatoren moeten hierin hun verantwoordelijk durven opnemen want zij organiseren en wij mogen blij zijn eraan te mogen deelnemen. Ik wil hierbij dan ook wat respect vragen voor de vele uren die door inrichters wordt gespendeerd om een nieuwe proef klaar te stomen. Uiteraard is er steeds het risico dat er iets kan mislopen als je eens iets nieuws wil proberen. So what ??? Wij hebben ons ook in de haren gekrabd toen wij dat kaartfragment zagen met zowel pijlenrit als blokkaderit ineen ? Maar je zet je gewoonweg aan de kant en je bestudeert dat samen en samen neem je de beslissing hoe je die kaartopdracht aanpakt. It's as simple as that !

    Voor de deelnemers zelf dan : waar zijn jullie in godsnaam mee bezig zeg ? Doe zo voort en binnen 2 jaar mogen we de Rittensport en aanverwanten ten grave dragen. Wie zal nog willen organiseren als er altijd op alles en nog wat kritiek komt ?

    Collega-deelnemers : wij rijden toch niet voor een "koninkrijk" hé, dus een beetje low-profile is hier dus op zijn plaats !

    Hint voor de VAS : zouden jullie niet aan de inrichters vragen dat ze inderdaad achteraf via hun website een overzicht plaatsen van hoe de rit volgens hen moest gereden worden ? Dit is meerdere malen gevraagd door de deelnemers. De ATM kan het wel, waarom niet de anderen ? Hieraan zullen de beginnende rittensporters enorm veel hulp hebben en ook de geroutineerden kunnen dan zien of hun uitgestippelde route overeen kwam met hetgeen de uitzetter in gedachten had. Dat zou ook al veel wrevel kunnen wegnemen. Dus VAS-verantwoordelijken, jullie lezen dit hier ook, waarom wachten jullie ?
    Laatst gewijzigd door Saabist; 11 November 2012 om 10:27

  8. #28
    Senior Member Horsepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 June 2007
    Berichten
    643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saabist Bekijk bericht
    Wie zou de foto geschoten hebben toen ik mijn saab cabriolet bepaald ogenblik doorheen een waterplas reed en het water metershoog spetterde ? Ik zag de fotograaf staan en ook die waterplas... kort rukje aan het stuur moet wellicht een geweldig beeld hebben opgeleverd. Bedankt om deze foto met mij te willen delen aub ? Kan naar autohobby at skynet dot be. Waarvoor dank !

    Wat betreft al die commotie over de inrichters die er het bijltje bij willen neergooien. Ik kan hun frustratie best begrijpen, ik ben ook organisator. Kritiek krijgen is altijd lastig. Maar de organisator moet ook zien uit welke hoek die komt. En hij moet het recht hebben (of de durf hebben) om een vervelende deelnemer die telkenjare zit te klagen over futiliteiten, gewoonweg de volgende organisatie éénmalig te weigeren de start te nemen. Het is niet omdat je een vergunning hebt dat je verplicht overal moet aanvaard worden toch ? Organisatoren moeten hierin hun verantwoordelijk durven opnemen want zij organiseren en wij mogen blij zijn eraan te mogen deelnemen. Ik wil hierbij dan ook wat respect vragen voor de vele uren die door inrichters wordt gespendeerd om een nieuwe proef klaar te stomen. Uiteraard is er steeds het risico dat er iets kan mislopen als je eens iets nieuws wil proberen. So what ??? Wij hebben ons ook in de haren gekrabd toen wij dat kaartfragment zagen met zowel pijlenrit als blokkaderit ineen ? Maar je zet je gewoonweg aan de kant en je bestudeert dat samen en samen neem je de beslissing hoe je die kaartopdracht aanpakt. It's as simple as that !

    Voor de deelnemers zelf dan : waar zijn jullie in godsnaam mee bezig zeg ? Doe zo voort en binnen 2 jaar mogen we de Rittensport en aanverwanten ten grave dragen. Wie zal nog willen organiseren als er altijd op alles en nog wat kritiek komt ?

    Collega-deelnemers : wij rijden toch niet voor een "koninkrijk" hé, dus een beetje low-profile is hier dus op zijn plaats !

    Hint voor de VAS : zouden jullie niet aan de inrichters vragen dat ze inderdaad achteraf via hun website een overzicht plaatsen van hoe de rit volgens hen moest gereden worden ? Dit is meerdere malen gevraagd door de deelnemers. De ATM kan het wel, waarom niet de anderen ? Hieraan zullen de beginnende rittensporters enorm veel hulp hebben en ook de geroutineerden kunnen dan zien of hun uitgestippelde route overeen kwam met hetgeen de uitzetter in gedachten had. Dat zou ook al veel wrevel kunnen wegnemen. Dus VAS-verantwoordelijken, jullie lezen dit hier ook, waarom wachten jullie ?
    Amen

  9. #29
    Senior Member Horsepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 June 2007
    Berichten
    643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk bericht




    Hoi, dag Beamer,

    Kan je de foto's van de rode Quattro doorsturen naar dirk.depestel@pandora.be ?
    Alvast bedankt op voorhand !

  10. #30
    Senior Member giulia105's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 November 2009
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    135

    Standaard

    de beste stuurlui staan idd aan wal ....
    maar hoe meer reglementen men opstelt , hoe meer fouten er tegen kunnen gebeuren ; reglementen mogen niet voor interpretatie vatbaar zijn.

    Wanneer men hier spreekt over domme opmerkingen of discussies , dien ik dit toch tegen te spreken met volgend voorbeeld.
    Het is verschillende OPMERKZAME deelnemers niet ontgaan dat we gedwongen werden tot 3 maal toe om een verkeersovertreding te begaan. De overtreding was 1 van de 3e graad., nl het negeren van het C1 verkeersbord. Tijdelijke borden dienen idd genegeerd te worden , maar als 1e punt in onze sport geldt wel het naleven van de verkeerscode. Sommige deelnemers werden zelfs tegengehouden door de politie en door hen beboet. Wanneer dit gemeld werd aan de relatie deelnemers , werd de deelnemer in kwestie door eerdergenoemde uitgelachen. Sorry , maar dit is niet om mee te lachen . Als dit bedoeld wordt met domme opmerkingen of futiliteiten , dan wil ik ook wel een keer geweigerd worden aan de start hoor , mij niet gelaten.
    Zo zijn er nog vele voorbeelden die kunnen aangehaald worden.

    Verscheidene deelnemers die hier reageren kennen het reglement zelf niet , anders zouden ze ook begrijpen waar het over gaat.

    Om zelf een oplossing te geven , wel een rit : punten vrije route : reglement is maar een paar zinnen en we zijn voor 250 of nog veel meer km vertrokken .

Soortgelijke discussies

  1. Classic Atlantic
    By filip deplancke in forum Rittensport
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 13 January 2012, 18:57
  2. fotoverzoekjes Classic Atlantic 2011
    By STS69 in forum Rittensport
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 9 November 2011, 07:11
  3. Classic Atlantic 13 November 2010
    By opel_rally in forum Rittensport
    Reacties: 80
    Laatste bericht: 6 December 2010, 17:50
  4. Classic Atlantic 2009
    By mas-racing in forum Rittensport
    Reacties: 48
    Laatste bericht: 30 November 2009, 19:40
  5. Classic Atlantic 15/11
    By Opel Rally Lover in forum Rittensport
    Reacties: 31
    Laatste bericht: 18 November 2008, 08:38

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •