Pagina 11 van 25 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 250

Discussie: Erc 2013

  1. #101
    Senior Member 206WRC-ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    3.809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    Betti kan niet winnen, niet in het WRC-2 en ook niet in het ERC...
    Hij heeft in 2010 wel de Rallye d'Antibes gewonnen toen die telde voor het op sterven na dode ERC. Niet dat dan toen veel tegenstand was wss maar bon. En hij hoeft toch niet te winnen? Elke mooie topwagen erbij is een pluspunt zeg ik altijd. En het is nog een sympathieke gast op de koop toe.

    Wel gezien dat hij ingeschreven staat onder de vlag van het Belgische Symtech. Gaan die nu z'n 207 onderhouden...

  2. #102
    Senior Member KDM's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 May 2007
    Locatie
    kortrijk
    Berichten
    1.745

    Standaard

    zijn passages in korte situaties of haarspelden zijn wel meestal super te noemen ...

  3. #103
    Banned
    Geregistreerd
    7 December 2012
    Locatie
    Langemark
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 206WRC-ke Bekijk bericht
    Hij heeft in 2010 wel de Rallye d'Antibes gewonnen toen die telde voor het op sterven na dode ERC. Niet dat dan toen veel tegenstand was wss maar bon. En hij hoeft toch niet te winnen? Elke mooie topwagen erbij is een pluspunt zeg ik altijd. En het is nog een sympathieke gast op de koop toe.

    Wel gezien dat hij ingeschreven staat onder de vlag van het Belgische Symtech. Gaan die nu z'n 207 onderhouden...
    Dat was een reactie op Astra (Die zei: "Maar als je sponsors ook wel eens willen dat je wint of op zijn minst vooraan rijdt, dan kan dat problemen geven.").
    En inderdaad, de Rallye d'Antibes... Zijn thuiswedstrijd, en met als enige vergelijkbare rivaal Solowow. Het ERC van de voorbije 5 jaar is niet te vergelijken met het ERC van volgend jaar.
    En natuurlijk hoeft hij niet te winnen, heb ik ergens gezegd dat hij niet welkom is misschien, of ga jij er van uit dat ik dat denk?

  4. #104
    Senior Member rmc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Locatie
    Wvl.
    Berichten
    264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    Dat was een reactie op Astra (Die zei: "Maar als je sponsors ook wel eens willen dat je wint of op zijn minst vooraan rijdt, dan kan dat problemen geven.").
    En inderdaad, de Rallye d'Antibes... Zijn thuiswedstrijd, en met als enige vergelijkbare rivaal Solowow. Het ERC van de voorbije 5 jaar is niet te vergelijken met het ERC van volgend jaar.
    En natuurlijk hoeft hij niet te winnen, heb ik ergens gezegd dat hij niet welkom is misschien, of ga jij er van uit dat ik dat denk?
    Niemand gaat er van uit dat jij denkt (dat denk ik ) haha.

  5. #105
    Member
    Geregistreerd
    6 March 2011
    Berichten
    77

    Standaard





    My photos from test Francois Delecour before Janner Rallye: http://www.motolevel.com/fotogalerie...o-ondra-krajca

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 May 2007
    Berichten
    543

    Standaard

    Hankook heeft de voorbije 3 jaren telkens een IRC programma op poten gezet met bekende piloten zoals Mikkelsen, Flodin of Sandel. Niemand die weet of ze nu mee overgestapt zijn naar het ERC en daar opnieuw een programma plannen? En eventueel met welke piloot?

  7. #107
    Banned
    Geregistreerd
    7 December 2012
    Locatie
    Langemark
    Berichten
    83

    Standaard

    @Astra, Niet Sandell maar Gardemeister.

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 May 2007
    Berichten
    543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OTT Bekijk bericht
    @Astra, Niet Sandell maar Gardemeister.
    Was inderdaad Gardemeister

  9. #109
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astra Bekijk bericht
    Hankook heeft de voorbije 3 jaren telkens een IRC programma op poten gezet met bekende piloten zoals Mikkelsen, Flodin of Sandel. Niemand die weet of ze nu mee overgestapt zijn naar het ERC en daar opnieuw een programma plannen? En eventueel met welke piloot?
    PG heeft onlangs met de PSE Fiesta S2000 in Italië getest voor Hankook

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 May 2007
    Berichten
    543

    Standaard

    Op de officiele ERC site www.fiaerc.com is er een pagina "drivers" voorzien. Ik ga ervan uit dat dit piloten zijn die het ERc zullen rijden? Want naast de gekende namen Kopecky, Delecour, Cerny, Solowow, Tlustak en Bouffier is er dan ook sprake van Basso, Pech, Valousek, Raoux en Baumschlager. Klopt dit of zijn de makers van de site een beetje zeer optimistisch? Wel geen sprake van Tanak of Kubica, die ook al verscheidene keren vernoemd werden. Ook niet van Rossetti

Soortgelijke discussies

  1. Circuit des Ecuyers, 9 Februari 2013
    By O14P in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 13 August 2012, 16:34
  2. co piloot gezocht 2013
    By jorre in forum Rally binnenland
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 23 July 2012, 23:06
  3. Jubileum 50e ROZ Classic 2013
    By Pevedel in forum Rittensport
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 31 May 2012, 11:13

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •