Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 105

Discussie: (VAS) Moustache Classic - 8 december 2012

  1. #41
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Ik zie geen graten in een pijl met ingebouwd lusje; voor mij mag dat er gerust inzitten.
    En voor mij is het ook eender welke redenering je moet volgen; maar het reglement dient dan wel 100 % duidelijk te zijn, wat nu niet het geval is.

  2. #42
    Senior Member BiHorNie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 October 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Millbrook Bekijk bericht
    Ik zie geen graten in een pijl met ingebouwd lusje; voor mij mag dat er gerust inzitten.
    En voor mij is het ook eender welke redenering je moet volgen; maar het reglement dient dan wel 100 % duidelijk te zijn, wat nu niet het geval is.
    Vind ik ook. Is zeker niet de eerste keer dat dergelijke "moeilijkheid" in een pijlenrit stopt...

    Back to Moustache nu: is er al een uitlegbrochure van vorig jaar (vooral etappe 3 boeit me)?

    Aangezien de wedstrijd niet samenvalt met de Saint Nicolas Rally is er wel interesse...
    Belgian Westhoek Classic 2016 - 16/17 september 2016
    http://www.belgianwesthoekclassic.be

  3. #43
    Senior Member EdS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2007
    Berichten
    285

    Standaard

    @Bihornie: een uitlegbrochure van de MC 2011 komt er - net zoals waarschijnlijk die van andere ritten waar we nog op uitleg wachten - niet...
    Die van 2012 is wel al zo goed als klaar en komt 's avonds op het publicatiebord en ook online. Met de lessen uit de editie 2011 in het achterhoofd, gaan we er in 2012 opnieuw voor!: (hopelijk) niet zo moeilijk, minder discussie's en strafpunten en vooral beter kaartmateriaal (wat buiten onze wil om een serieus minpunt was vorig jaar en daardoor ook aanleiding tot veel discussie). Dus, kom maar af

  4. #44
    Member skoda wrc61's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 April 2009
    Berichten
    75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk bericht
    Een wat groter plannetje:
    Bijlage 22006

    Oplossing 1, die de meeste deelnemers hadden (eerst de rijrichting bepalen van pijl 2): 1 - A - B - 3 - B - C - A - B - 3
    Oplossing 2, die één iemand had en de discussie veroorzaakte (eerst zo kort mogelijk naar de voet van de pijl rijden) : 1 - C - 3 - A - C - B - A - C - 3
    Oplossing 3 (zuivere ‚pijlenrit’ rijden en geen ‚pijlenrit met ingetekende lijn’) : 1 - C - 3 - B - 3
    (‚pijlenrit met ingetekende lijn’ = bestaat niet, zou je in principe dan ook niet moeten rijden)

    sorry, het was niet ene die het zo opgelost heeft wij ook maar wij zijn de discussie niet begonnen, het was iemand die voor het eerste jaar classic rijd. Ik weet dat ik niet juist was want je moet eerst voor je aan de pijlenrit begint het volledige traject uittekenen en de richting bepalen.

    Ik vraag me juist af of de classic en rittensport wedstrijden gaan voor een gouden koe te winnen om ons te amuseren, ik was in de noorderkempen 36ste algemeen en 6de in de toer timers, so what. ik heb me geamusseerd op de leuke baantjes en heb lekker gegeten wat moet er nog meer zijn.
    ik ben ook een inrichter en we vergeten dat hier ZEER veel vrije tijd inkruipt om de deelnemers een leuk en geen saai parcour te geven. Ik nodig de meeste mensen die discussieren uit om eens een classic in te richten en dan hebben ze misschien een zicht op hoe MOEILLIJK het soms is.

    Ik weet dat het overal moeillijk is om toelating te krijgen en heb al bijna in alle wedstrijden wel eens deelgenomen. Ik ga om me te amuseren en te ontspannen en ben ik laatste, dan ben ik laatste. Maar we kunnen ons niet meer neerleggen bij een fout die we al dan niet zelf maken, we zijn allemaal mensen en MENSEN maken fouten.

  5. #45
    Senior Member Horsepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 June 2007
    Berichten
    643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc61 Bekijk bericht
    sorry, het was niet ene die het zo opgelost heeft wij ook maar wij zijn de discussie niet begonnen, het was iemand die voor het eerste jaar classic rijd. Ik weet dat ik niet juist was want je moet eerst voor je aan de pijlenrit begint het volledige traject uittekenen en de richting bepalen.

    Ik vraag me juist af of de classic en rittensport wedstrijden gaan voor een gouden koe te winnen om ons te amuseren, ik was in de noorderkempen 36ste algemeen en 6de in de toer timers, so what. ik heb me geamusseerd op de leuke baantjes en heb lekker gegeten wat moet er nog meer zijn.
    ik ben ook een inrichter en we vergeten dat hier ZEER veel vrije tijd inkruipt om de deelnemers een leuk en geen saai parcour te geven. Ik nodig de meeste mensen die discussieren uit om eens een classic in te richten en dan hebben ze misschien een zicht op hoe MOEILLIJK het soms is.

    Ik weet dat het overal moeillijk is om toelating te krijgen en heb al bijna in alle wedstrijden wel eens deelgenomen. Ik ga om me te amuseren en te ontspannen en ben ik laatste, dan ben ik laatste. Maar we kunnen ons niet meer neerleggen bij een fout die we al dan niet zelf maken, we zijn allemaal mensen en MENSEN maken fouten.
    Amen.

  6. #46
    Senior Member EdS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2007
    Berichten
    285

    Standaard

    Voorlopige stand van de inschrijvingen: 69 deelnemers in de Classic & 18 wagens voor de rondrit

  7. #47
    Junior Member Savipe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 February 2011
    Locatie
    Ruiselede
    Berichten
    4

    Standaard

    Iemand nog opzoek naar een navigator bij de old timers voor de Moustasche? Laat het gerust weten!
    Over de pijlen: Oplossing 1 zonder twijfelen..
    ! Power is nothing without control !

  8. #48
    Senior Member Horsepower's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 June 2007
    Berichten
    643

    Standaard

    Zie dat de secretaris van de TAC ingeschreven is met Chris
    Da gaat vonken geven

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 March 2008
    Berichten
    391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horsepower Bekijk bericht
    Zie dat de secretaris van de TAC ingeschreven is met Chris
    Da gaat vonken geven
    Ze willen eerste TAC team worden
    Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018

  10. #50
    Senior Member EdS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2007
    Berichten
    285

    Standaard Maandag laatste dag inschrijvingen

    Wie erbij wil zijn voor de slotmanche van de VAS Classics of een toffe bolpijl rondrit... Dit weekend inschrijven !

Soortgelijke discussies

  1. (VAS) Moustache Classic - 10 december 2011
    By EdS in forum Rittensport
    Reacties: 94
    Laatste bericht: 3 January 2012, 11:35
  2. Tierenteyntje rit - Vrijdag 3 december - Lauwe
    By Autostal Hemicuda in forum Rittensport
    Reacties: 57
    Laatste bericht: 22 January 2011, 13:44
  3. Moustache Classic - zaterdag 11 december
    By EdS in forum Rittensport
    Reacties: 70
    Laatste bericht: 20 December 2010, 18:15
  4. filmkes Moustache Classic 2010
    By vosco in forum Rittensport
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 17 December 2010, 18:08
  5. Reacties: 0
    Laatste bericht: 2 December 2010, 20:46

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •