Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 133 van 133

Discussie: GP Japan - Fuji 2007

  1. #131
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Je kan moeilijk iemand direct de grond inboren omdat hij iets "mis" deed tijdens één GP. Een piloot beoordelen op een paar GP's is vrij dom.

    Bij Hamilton zag ik direct een paar dingen die ik leuk vond maar er was ook een donk kantje. Dat laatste is spijtig genoeg blijven groeien naar mate het jaar verder ging.

    @Fili&Henne

    Het verdedigen van Hamilton was er volgens mij ook soms over want niemand kan dan inhalen zonder brokken. Het vergt echt geen talent om een andere wagen in de kant te rijden. Je moet de deur niet wagewijd openzetten maar al zigzaggend van lijn veranderen is gewoon niet sportief.

    Hamilton zijn aanvalslust vind ik wel supper. Hij durft en heeft enkele knappe inhaalacties laten zien. Hij kon deze wel enkel doen omdat andere piloten wel fair reden. Indien Hamilton, Hamilton moet inhalen liggen er stukken carbon op de baan

    Eigenlijk zouden morgen in China de Ferrari's eens zonder twijfel de aanval moeten inzetten. Duik in het eerste beste gat en rem niet wanneer de deur dichtgaat.

  2. #132
    The dude abides The Amazing Filidude's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    @Filidude: Zie je dan liever treintje rijden en een droog inhaalmaneuver waar er liefst nog 10 meter tussen de wagens zit?

    Ik vind het veel schoonder hoe Hamilton zich verdedigt. Ietwat uitdagend naar de anderen, ze moeten zoeken naar een gaatje... Het ging wat geweest zijn moest Schumacher tegen Hamilton moeten strijden aangezien ze beide die tactiek hanteren...
    Hamilton heeft dat rijgedrag al van toen hij klein was, er is ergens een filmpje op het net van één van zijn kartraces in de regen. Fenomenaal gewoon hoe hij daar wint.
    Ging een antwoord formuleren, maar dan zag ik dat Kama het al gepost had.

    Trouwens, dat Lew even fanatiek is in de verdediging als in de aanval, tot daar aan toe. Maar in Spa krijgt hij op zijn beurt eens een beetje te weinig ruimte van Alonso en dan is zulk rijgedrag plots ontoelaatbaar. En wat Alonso daar deed was i.vgl.m. zig-zag-lew nog erg braaf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henne Bekijk bericht
    En Hamilton is inderdaad nogal wat omgeslagen doorheen het jaar, maar ik denk dat iedereen veranderd als hij/zij zich in die positie bevindt.
    Idd Hamilton is omgeslagen, niet de fans. Sinds Silverstone heeft Lew al maar meer dingen laten zien en horen die mij niet echt aanstaan.
    F1 prono kampioen 2003 & 2010
    F1 prono criterium kampioen 2010


  3. #133
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    <..>
    Hamilton zijn aanvalslust vind ik wel supper. Hij durft en heeft enkele knappe inhaalacties laten zien. Hij kon deze wel enkel doen omdat andere piloten wel fair reden. Indien Hamilton, Hamilton moet inhalen liggen er stukken carbon op de baan
    <...>
    generally I concur... now I'm hilarious

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •