Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 133

Discussie: GP Japan - Fuji 2007

  1. #111
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    ik lees hier twee dingen die ik incoherent vindt... 'hij kan zich beroepen op wat Schumacher deed'... buiten het feit dat hij dat eigenlijk deed toen hij in de grindbak stond (en dat dit dan ook verboden werd wegens gevaarlijk), moeten alle daden van Schumacher dus 'wet' worden?! dat belooft...

    en ten tweede 'streng'... als ik bepaalde beslissingen van stewards bekijk (straf Alonso ivm break test, om er ééntje te noemen, straf Vettel om er een andere te noemen, er zijn er nog) dan lijkt het me niet meer dan gepast dat ze -indien er een fout is tov het reglement [of ze een toepasselijke regel uitvinden]- over een straf denken

    voor de spanning zou het wel leuk zijn, nietwaar

    vind de opmerking van Webber wel fijntjes: "He spoke in the drivers' meeting about how good a job he was going to do and he did the opposite. Still, we know for next time."

    'k hoop wel dat Hamilton eea in perspectief blijft zien, ook als hij de titel pakt...
    Laatst gewijzigd door NewTown; 4 October 2007 om 20:28

  2. #112
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    zoals we hier dus direct na de gp al zeiden: Hamilton lag indirect aan de basis van dat accident door zijn onverantwoord gedrag. En Op de persconferentie waren Webber, Vettel en Alonso het roerend met elkaar eens dat hij de hoofdschuldige was
    Als ze hem al straffen, zal het wel een 10 plaatsen grid penalty zijn, ze gaan hem echt ni diskwalificeren om de spanning erin te houden
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  3. #113
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    De man is al een jaar met pensioen maar toch blijft zijne naam steeds opduiken als er iets gebeurt hé


    Heb just eens naar dat filmke gekeken via de nieuwe link die ik op pitstop.tv in één van die reacties heb gevonden.

    Volgens mij ging Hamilton te rap voor de SC waardoor ie naar rechts uitweek ..... buitenkant bocht.
    Webber zat binnenkant bocht ... remde hoogstwaarschijnlijk iets harder om achter Lowie'ke te blijven en Vettel had dit niet zien aankomen en op zo'n nat wegdek sta je niet rap stil hé

    Lowie'ke de schuld geven van dit lijkt me sterk overdreven.
    Als Webber op normale snelheid had blijven rijden had dit incident nooit voorgevallen.

    Ik weet het wel .... Webber moet achter Hamilton blijven maar ik denk niet dat daar een haan over zou gaan kraaien hebben moest Webber ff voor Hamilton zat in die bocht ..... zeker niet met zo'n weersomstandigheden.
    Life is a highway to hell

  4. #114
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Volgens mij ging Hamilton te rap voor de SC waardoor ie naar rechts uitweek ..... buitenkant bocht.
    Webber zat binnenkant bocht ... remde hoogstwaarschijnlijk iets harder om achter Lowie'ke te blijven en Vettel had dit niet zien aankomen en op zo'n nat wegdek sta je niet rap stil hé

    Lowie'ke de schuld geven van dit lijkt me sterk overdreven.
    Als Webber op normale snelheid had blijven rijden had dit incident nooit voorgevallen.
    Ik zou toch nog eens kijken als ik u was Dead_Man.
    Hamilton wijkt niet gewoon naar rechts uit, hij remt wel degelijk zeer hard af. Voor de bocht begint hij ineens in een rotvaart de safetycar in te halen, na de bocht wijkt hij naar rechts en stampt op zijn rem. Je ziet zeer goed dat hij bijna stilstaat en er terug zeer veel afstand tussen hem en de safetycar komt.
    Webber zegt niet zomaar dat hij volle bak moest remmen om er niet voorbij te schieten he, en Vettel dacht zelfs dat Hamilton aan de kant moest met pech, zo traag reed hij.

    Als Webber en de mensen achter hem op normale snelheid waren blijven doorrijden, zoals jij zegt, zou Hamilton naar plaats 5 zijn teruggevallen.

    Dat Alonso ook Hamilton als schuldige aanwijst, zullen we maar niet als argument gebruiken, het zijn niet bepaald goei vriendjes meer he
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  5. #115
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    tja , tzou Alonso beter uitkomen moest Hamilton bvb 10 plaatsen naar achter schuiven

  6. #116
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Toch nog even dit... 't was een uitvergroting van de tactiek die hij gebruikte onder SC1 tov Alonso (die er bijna voorbij stoof), alleen waren er nu wat meer gevolgen... wat ze vooral eens zouden moeten doen, is hun eigen regels consequent toepassen bij de FIA... allez, mijn gedacht

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    De man is al een jaar met pensioen maar toch blijft zijne naam steeds opduiken als er iets gebeurt hé


    Heb just eens naar dat filmke gekeken via de nieuwe link die ik op pitstop.tv in één van die reacties heb gevonden.

    Volgens mij ging Hamilton te rap voor de SC waardoor ie naar rechts uitweek ..... buitenkant bocht.
    Webber zat binnenkant bocht ... remde hoogstwaarschijnlijk iets harder om achter Lowie'ke te blijven en Vettel had dit niet zien aankomen en op zo'n nat wegdek sta je niet rap stil hé

    Lowie'ke de schuld geven van dit lijkt me sterk overdreven.
    Als Webber op normale snelheid had blijven rijden had dit incident nooit voorgevallen.

    Ik weet het wel .... Webber moet achter Hamilton blijven maar ik denk niet dat daar een haan over zou gaan kraaien hebben moest Webber ff voor Hamilton zat in die bocht ..... zeker niet met zo'n weersomstandigheden.
    Hoe lang hebben ze in het begin achter die mercedes gereden? Een ronde of 17? Toch lang genoeg om het tempo van de SC te kennen. Dan mocht Hammie nog te rap gereden hebben voor de SC, dat is altijd zijn eigen schuld.

  8. #118
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    het enige wat mij irriteert aan dat Hamilton gedoe is dat hij ipv te zeggen 'mss overdreef ik' of een of ander excuus te mompelen, zegt dat hij 'geen voet verkeerd zette'... dat begint het Hamilton liedje te worden. Hij is niet heiliger dan gelijk welke van die andere piloten, lijkt me... anders zou hij niet staan woor hij stond (zie ook zijn razende reactie toen hij in de muur stond een tijdje geleden)

  9. #119
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Hamilton heeft een grote carrière voor zich. Zijn talent en immuniteit zullen wel voor meerdere titels zorgen

    Hij werd toch sowieso kampioen maar een piloot vrijspreken omdat het weer nogal hevig was is wel een beetje onozel wanneer diezelfde piloot nog aan't stoefen was dat hij makkelijk een paar seconden sneller was dan de rest terwijl hij niet eens moest doorduwen.

    Die heilige act werkt bij niet.

    Alonso roept al een gans jaar dat hij niet behandeld wordt zoals hij verwachte. Ik vind het ook kinderachtig van hem maar hij zegt het al een gans jaar en is daar eerlijk in. Alonso is wie hij is met alle mogelijke fouten maar Hamilton doet zich voor als iemand die hij duidelijk niet is.

    Kom Nando ga naar Renault en bouw die wagen terug op voor een titel in 2009 en laat Kimi volgend jaar eindelijk die oververdiende titel pakken....al is het in't rood

  10. #120
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Hamilton niet bestraft

    Lewis Hamilton wordt niet bestraft voor zijn roekeloze rijgedrag achter de safetycar in Japan vorige week. De Brit ligt dus gewoon op titelkoers en kan deze zondag historie schrijven door als debutant het kampioenschap te winnen

    Op een YouTube-filmpje is duidelijk te zien dat Hamilton rijdend achter de safetycar op de rechterkant van de baan in de remmen gaat, terwijl Webber aan de linkerkant uitwijkt en ook afremt, met als gevolg dat Vettel bovenop de Red Bull-auto knalt. Webber lag op dat moment tweede in de race, terwijl Vettel op derde positie lag. Toro Rosso-teambaas Franz Tost werd getipt over het filmpje en maakte vervolgens de stewards daarop attent.

    De regels schrijven voor dat de wedstrijdleider een constante afstand van vijf wagenlengtes moet houden van de safetycar tot de ronde voordat deze naar binnen gaat. Hamilton reed in Japan alles behalve constant.

    Hamilton, moest samen met Mark Webber en Sebastian Vettel bij de stewards komen om de videobeelden te analyseren. Eerder vandaag erkende de Brit bang te zijn dat een eventuele straf zijn titelkansen op zeep zouden helpen. Zojuist is echter bekend geworden dat Hamilton toch niet alsnog bestraft wordt.

    Bron: Formule1.nl

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •