Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Nieuwe forumversie

  1. #1
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard Nieuwe forumversie

    Deze morgen heb ik de nieuwste versie geïnstalleerd. Enkele wijzigingen zijn: recente activiteiten (op de homepage), lijst bezoekers in laatste 24u onderaan forumpagina, wie bekeek een discussie onderaan discussiepagina, meerdere berichten na elkaar van zelfde persoon worden automatisch samengevoegd, ...
    Veel plezier ermee!

  2. #2
    Seniel Member Scuderio's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    1.644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digibyte Bekijk bericht
    meerdere berichten na elkaar van zelfde persoon worden automatisch samengevoegd, ...
    Dat werkt precies toch niet bij Grungie zijn prono posts ;-)
    Hard work often pays off after time, laziness always pays off now.
    http://scuderio.fotopic.net
    BATracer - Browser Based Race Simulation

  3. #3
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    In de prono topics en het manager topic blijkbaar niet nee.

    In het nieuwste WRC-prono topic blijkbaar wel.
    Rare optie.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #4
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Ik heb de optie een 4-tal uren geleden aangezet. Die stond standaard blijkbaar uit.

  5. #5
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard Autosportforum.be via ForumRunner app

    Voor diegene die een smartphone hebben: je kan ons forum ook terugvinden op de "ForumRunner" applicatie. Je kan helaas geen berichten posten in de gratis (read-only) versie. Daarvoor heb je de betalende versie van de "ForumRunner" app nodig.

    iPhone/iPad/... : http://itunes.apple.com/us/app/forum...362527234?mt=8
    Android: http://www.appbrain.com/app/forum-ru...id.forumrunner

  6. #6
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door digibyte Bekijk bericht
    Deze morgen heb ik de nieuwste versie geïnstalleerd. Enkele wijzigingen zijn: recente activiteiten (op de homepage), lijst bezoekers in laatste 24u onderaan forumpagina, wie bekeek een discussie onderaan discussiepagina, meerdere berichten na elkaar van zelfde persoon worden automatisch samengevoegd, ...
    Veel plezier ermee!
    Goh, enkele van die opties zullen wellicht hun nut hebben, hoewel ikzelf persoonlijk niet allemaal even geslaagd vind.
    Recente activiteiten op de homepage is er zo een van bv. Ik van daar dus niets aan. Ik had altijd al de gewoonte om forum per forum te doorlezen en gebruikte de 'recente activiteiten' optie eigenlijk nooit. Maar misschien dat iemand ander het wel een goede optie vind. Als ik nu naar de hoofdpagina wil dan klik ik gewoon op het autosportforum.be logo ipv op de 'home' knop.

    Een andere opti die wellicht zijn nut heeft is dat meerdere berichten van dezelfde persoon automatisch worden samengevoegd. Zeker als het korts posts zijn.
    Vandaag heeft die optie zich echter tegen mij gekeerd....

    Ik was de uitslag van de prono van Canada aan het posten en zoals gewoonlijk doe ik dat in meerdere (soms lange) posts. Die posts werden dus automatisch bij elkaar gevoegd. Mijns inziens wat minder overzichtelijk dan in aparte posts maar tot daar aan toe.
    Echter : Ik heb belange nog niet alle uitslag gepost maar als ik nu iets wil posten in het topic dan voegt de software die dus automatisch samen met mijn vorige posts. Maar die zijn al tamelijk lang en ik ga over de maximum toegelaten lengte van 15000 tekens per post. Ik kan dus niets meer posten in het prono topic omdat mijn post anders te lang word. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
    Ik moet dus wachten tot er een bepaalde tijd verstreken is (ik veronderstel dat er een tijdslimiet zit op dat samenvoegen van posts, het kan toch niet de bedoeling zijn dat posts met enkele dagen ertussen alsnog samengevoegd worden?) en ik weet niet hoel lang die limiet is (30 minuten ofzo?) of tot iemand anders iets post in het betreffende topic.

    Een bijkomend klein minpuntje vind ik ook dat het onderwerp van een post niet wordt weergegeven als die post bij een vorige post gevoegd wordt.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  7. #7
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    Die tijd staat inderdaad op 30 minuten ingesteld. Lange berichten zouden idd niet aan elkaar geplakt mogen worden, zeker niet als ze boven de limiet van het aantal karakters komen. Ik geef dit door aan de ontwikkelaars.

  8. #8
    Beheerder digibyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 March 2007
    Locatie
    Koksijde
    Berichten
    920

    Standaard

    De limiet van 15.000 karakters per bericht is opgegeven. Probleem is hiermee opgelost.

  9. #9
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Maar wat is het nut van dat samenvoegen? Om Spambotjes tegen te gaan met hun verhalen over voetbalschoenen (lappen met teksten die over schoen gaan etc.) want ik kan me hier geen spambotjes herinneren. Mensen die veel achter elkaar posten? Komt bijna nooit voor, misschien dat Grungie dit vaak doet met de prono's, maar verder is het sporadisch. Typisch zo'n optie die de moeite niet is om te ontwikkelen en door te voeren IMHO
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

  10. #10
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Uiteraard post je dan zelf 2 keer, karma is a bitch..


    De nieuwe versie is niet smartphone vriendelijk, je gaat telkens terug naar het moment dat de nieuwe versie is ingevoerd. Dus als ik nieuwe berichten wil lezen, sta ik vaak enkele tabjes terug ongeacht of ik die al ingezien heb.
    Vice allround prono kampioen 2009 en 2010 na herberekening Grungie..., Formule 1 manager team kampioen 2010 (samen met Juha)

Soortgelijke discussies

  1. Nieuwe 1/18 modellen
    By jurdup in forum Modelbouw
    Reacties: 271
    Laatste bericht: 30 October 2013, 12:25
  2. Nieuwe server
    By digibyte in forum Algemeen
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 5 February 2010, 15:57
  3. Wie wil jij als de nieuwe FIA president?
    By Schumi-fan in forum Formule 1
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 23 July 2009, 14:45
  4. Nieuwe rallyregio's?
    By Vykus in forum Rally binnenland
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 21 June 2008, 15:20

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •