oeps,
Er is een verschil tussen 1/24- en 1/43-bouwer/verzamelaars.
oeps,
Er is een verschil tussen 1/24- en 1/43-bouwer/verzamelaars.
Laatst gewijzigd door bertwest; 16 April 2012 om 18:25
Voor de knutselaren :
Er staat nog een Hyundai Accent EVO 3 WRC Deutschland rally 2002 ( i.o. Reji Model ) waar ik al aan begonnen ben. er is ongetwijfeld een supermodel van te maken.
Destijds waren de decals van zo'n ellendige kwaliteit dat ik er bij de fabrikant nieuwe gevraagd heb. Die zijn er ondertussen (natuurlijk).
Als er interesse is wil ik er best foto's van sturen in PM.
Hallo,
Heeft er iemand interesse in 1/24 Tamiya-modellen als basis.
307 WRC 2005 Monte Carlo (Tamiya)
206 WRC 2003 (Tamiya)
206 WRC 2002 (Tamiya)
Celica MC 1993 (Tamiya)
Corolla WRC (Tamiya)
Impreza S5 WRC ARAI (Tamiya)
Mitsubischi Lanvcer Evo III (Hasegawa)
Focus WRC 2003 Finland Winner (Hasegawa)
Ik ga ze op Ebay zetten, alleen... ;-)
grtjs
Bert
Dju, naast mijn modellen gegrepen die ik wou... Gelukkig wel de Hyundai kunnen kopen. Nu nog wat hoop op enkele decalsetjes... Maar met pijn in het hart geen Skoda Octavia, die toch wel behoorlijk duur (te duur?) verkocht werd... Mocht iemand eentje hebben die hij wil verkopen tegen een deftige prijs, pls PM me! Niet dat ik zo wanhopig op zoek ben, maar 't is verdikke een schoon maschien...
De donorauto's heb ik al staan, anders kocht ik deze nog wel...
Grtzz en toch merci voor de Hyundai-deal... Daar zal ik al heel goed bij slapen...
Zelfde probleem hier. Ik was op mijn werk toen het bieden op de Seat afliep. Ik had deze morgen voldoende hoog (Dacht ik) maximumbod ingesteld maar het heeft niet mogen zijn.
Maar ik heb wel de troostprijs, ik heb de LOIX Condroz decals gewonnen.. Nu hopen dat de Activa Snijers decals voor Kristof morgen nog lukken en dan ga ik de spulletjes afhalen en eens kennis maken met onze verkoper.