En om hier effe op in te haken. Deze set is vrij goedkoop voor een komplete set. Ik had er mijn bedenkingen bij maar toch maar aangeschaft. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar en ben er super tevreden mee. Dit is echt een aanrader.
Hij Vanni, hoeveel korting krijg ik nu bij mijn volgende aankoop.LOL.
die inderdaad. weet dat het een heksen toer gaat worden om een gewone T18 te vinden zonder de CS wide body
en dan nog in 1/24 of 1/18. voor de livery ga ik de simpelste nemen. zeker niet die van moorslede want toen plakte hij vol met stickers van de organisatie
afin eigenlijk was het al om weten hoe jullie die liverys maken. dewelke is eigenlijk nog niet aan de orde
Efkes een vraag van mij tewege:
Hoe verwijderen jullie de verf van jullie modellen die jullie gebruiken om een andere te maken?
Welk product? (eventueel foto)
En misschien een foto als iemand dit doet (als het niet teveel gevraagd is)
En ook nog dit als je een Corolla WRC herspuit, hoe herdoen jullie dan de grille?
Je weet wel, deze:
WRC Prono Poland 2009
IRC Prono San Remo 2011
IRC Prono San Marino 2012
F1 Prono China 2012
F1 Prono Germany 2012
WRC Prono Italy 2013
F1 Prono Singapore 2014
WRC Prono Sweden 2015
Als je op 1/43 bedoeld Steve, zou je mijn gedacht best een Thiry versie kopen of een Loeb versie van de Corolla. Deze kan je gewoon de decals verwijderen en kan je beginnen als het een witte moet zijn hé ;-)
Maar als je een andere kleur wenst, stop je deze gewoon een tijd in de Aceton en kan je hem na enkele uren uithalen en dan opschuren. De Grille kan je gewoon met zwart en een vaste hand perfect bijschilderen. Of soms vind je op Ebay soms halve decals van Corolla's en met een beetje geluk vind je die volledige grille in decal terug. Als ik een linkje vind stuur ik het je door.
Carson heeft een "paint killer" in hun gamma.
Daarmee gaat acrylic paint moeiteloos eraf van oa de body.
Dit is geen bijtend produkt & brengt geen schade toe.
Te verkrijgen bij Domino.
WRC-prono 2023 kampioen.
WRC-prono criterium 2023 kampioen.
WRC-prono criterium 2020 kampioen.
WRC-prono criterium 2011 kampioen.
IRC-prono 2011 kampioen.
IRC-prono 2010 kampioen.
Alvast bedankt voor de tips, Gunter en Giovanni.
Ik had ook gedacht aan de Loeb, maar daar hangt er maar 1 spiegel aan
WRC Prono Poland 2009
IRC Prono San Remo 2011
IRC Prono San Marino 2012
F1 Prono China 2012
F1 Prono Germany 2012
WRC Prono Italy 2013
F1 Prono Singapore 2014
WRC Prono Sweden 2015