Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: wk rally op tv

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 January 2012
    Berichten
    5

    Standaard wk rally op tv

    Hallo,

    Kan je dit jaar het wk rally uitgebreid volgen op een vlaamse televisiezender? Voorbeschouwingen, verslagen + powerstage?
    Vorig jaar kon je alles uitgebreid volgen op EXQI, maar monte-carlo staat alvast nergens in het programma van hen.

    grtn

  2. #2
    Senior Member rallyfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Beselare
    Berichten
    1.784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redderberten Bekijk bericht
    Hallo,

    Kan je dit jaar het wk rally uitgebreid volgen op een vlaamse televisiezender? Voorbeschouwingen, verslagen + powerstage?
    Vorig jaar kon je alles uitgebreid volgen op EXQI, maar monte-carlo staat alvast nergens in het programma van hen.

    grtn
    Motors tv iedere dag halfuur 22.30

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 January 2012
    Berichten
    5

    Standaard

    amaai dan heb je al weer abbo nodig

  4. #4
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redderberten Bekijk bericht
    amaai dan heb je al weer abbo nodig
    Eurosport

    Blijkbaar verzorgt EllegyTV een deel van de beelden van de Monte Carlo!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redderberten Bekijk bericht
    Hallo,

    Kan je dit jaar het wk rally uitgebreid volgen op een vlaamse televisiezender? Voorbeschouwingen, verslagen + powerstage?
    Vorig jaar kon je alles uitgebreid volgen op EXQI, maar monte-carlo staat alvast nergens in het programma van hen.

    grtn
    Ik denk dat je wat geduld zal moeten hebben. Alle contracten met die de verschillende zenders met NOS hadden zijn nu natuurlijk niets meer waard, dus gaan ze nu (voorlopig) met Eurosport moeten onderhandelen. En ik weet niet als Eurosport veel live-beelden, voorbeschouwingen enz. gaat doorverkopen aan bvb Exqi als ze ze ondertussen ook zelf uitzenden? Maar volgens Jean Todt gisteren is het nog niet zeker dat Eurosport de vaste promotor gaat worden. Dus wordt het afwachten en hopelijk binnenkort definitief nieuws.

  6. #6
    Senior Member LRT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 October 2008
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    710

    Standaard

    op eurosport dit weekend maar bitter weinig gezien
    motors tv gaf wel uit en meestal ook zeer stipt

    de programmatie die je kan kijken op de telenet tv gids komt bijna nooit overeen met de werkelijkheid op eurosport
    in 80% van de gevallen als er rally staat geprogrammeerd kijk ik naar een hele hoop tennis, snooker of ander gezever
    om nog maar te zwijgen dat ik dan ook niet accuraat kan programmeren gezien mijn werk dat wel vereist. en aub wil iemand die hollanders ontslaan
    ik ben het beu om citroen te horen vergeleken worden met één of andere slijkstamper. (loeb vergeleken met maradonna) en neem dan ook een paar mensen aan die wel weten
    wat er gaande is

    één kleine opmerking voor motors TV gelieve jullie code per soort hetzelfde te houden zodat ik in het begin van het jaar één maal wrc
    en éénmaal IRC moet programmeren en zo het hele seizoen kan volgen
    en niet elke aparte dag en aflevering...

    verder merk ik dat RTL echt wel weer zeer goed zijn best doet om up-to-date verslag te brengen. juiste commentaren en zeer accuraat maar wel int frans natuurlijk
    verder heel veel gevolgd online op wrc radio en moet zeggen chapeau voor die mensen
    prachtige samenwerking, goede commentaren en analizes, kort op de bal
    zoals het moet
    http://www.redlineracing.be

    new site on line => bannerlink? mail ons !

  7. #7
    Member Rally Action's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 June 2007
    Berichten
    64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Eurosport

    Blijkbaar verzorgt EllegyTV een deel van de beelden van de Monte Carlo!
    Er was een monteur van EllegyTV en verder niets maar quasi alle actiebeelden werden door ons gemaakt

  8. #8
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rally Action Bekijk bericht
    Er was een monteur van EllegyTV en verder niets maar quasi alle actiebeelden werden door ons gemaakt
    Aha zoiezo verkopen jullie en EllegyTV nooit geen brol, goeie keuze dat ze daar hebben gemaakt last minute! Jullie taak is nu voorbij zeker, Eurosport zal nu wel zelf een ploeg sturen of staan jullie nog standby?

  9. #9
    Senior Member Nonkel Rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 September 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRT Bekijk bericht
    op eurosport dit weekend maar bitter weinig gezien
    motors tv gaf wel uit en meestal ook zeer stipt

    de programmatie die je kan kijken op de telenet tv gids komt bijna nooit overeen met de werkelijkheid op eurosport
    in 80% van de gevallen als er rally staat geprogrammeerd kijk ik naar een hele hoop tennis, snooker of ander gezever
    om nog maar te zwijgen dat ik dan ook niet accuraat kan programmeren gezien mijn werk dat wel vereist. en aub wil iemand die hollanders ontslaan
    ik ben het beu om citroen te horen vergeleken worden met één of andere slijkstamper. (loeb vergeleken met maradonna) en neem dan ook een paar mensen aan die wel weten
    wat er gaande is

    één kleine opmerking voor motors TV gelieve jullie code per soort hetzelfde te houden zodat ik in het begin van het jaar één maal wrc
    en éénmaal IRC moet programmeren en zo het hele seizoen kan volgen
    en niet elke aparte dag en aflevering...

    verder merk ik dat RTL echt wel weer zeer goed zijn best doet om up-to-date verslag te brengen. juiste commentaren en zeer accuraat maar wel int frans natuurlijk
    verder heel veel gevolgd online op wrc radio en moet zeggen chapeau voor die mensen
    prachtige samenwerking, goede commentaren en analizes, kort op de bal
    zoals het moet
    Helemaal mee eens ik heb hier ook mogen (moeten) kijken naar tennis, snooker enz.................
    Ik heb dan maar bijna alles gedownload via youtubbe!!!!!!!! 8(

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 February 2008
    Berichten
    2.810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rally Action Bekijk bericht
    Er was een monteur van EllegyTV en verder niets maar quasi alle actiebeelden werden door ons gemaakt

    hou je ons via hier of FB van het verdere verloop op de hoogte ?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •