Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 57

Discussie: 25e Titanicrit

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard 25e Titanicrit

    Inderdaad, dit jaar reeds de 25e Titanicrit. Dat wordt dus een feesteditie. We zouden graag veel deelnemers uit de vroege periode aan de start krijgen. Daarom zal de recreatieklasse nog recreatiever zijn dan ze al was. Hier staat enkel het plezier van het rijden voorop. Navigeren blijft belangrijk maar mogelijke vallen brengen u niet van de juiste route af. Hij die start komt 100% zeker aan. Toer- en sportklasse blijven op hetzelfde niveau als voorgaande jaren. Dus, voor ieder wat wils. Inschrijven on-line mogelijk via www.titanic.be
    Zalig Pasen

  2. #2
    Member kustere's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 December 2010
    Locatie
    bocholt
    Berichten
    49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallydaf Bekijk bericht
    Inderdaad, dit jaar reeds de 25e Titanicrit. Dat wordt dus een feesteditie. We zouden graag veel deelnemers uit de vroege periode aan de start krijgen. Daarom zal de recreatieklasse nog recreatiever zijn dan ze al was. Hier staat enkel het plezier van het rijden voorop. Navigeren blijft belangrijk maar mogelijke vallen brengen u niet van de juiste route af. Hij die start komt 100% zeker aan. Toer- en sportklasse blijven op hetzelfde niveau als voorgaande jaren. Dus, voor ieder wat wils. Inschrijven on-line mogelijk via www.titanic.be
    hoeveel is het inschrijvingsgeld? en is het weer gelijk andere jaren gewoon ginds betalen? vind er niks van terug,of ik moet wa scheel gekeken hebben

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Goede vraag. Je hebt zeker niet scheel gekeken maar we hebben het domweg vergeten te vermelden. Inschrijving bedraagt 30€ per team. De infobrochure wordt aangepast.
    Zalig Pasen

  4. #4
    Member kustere's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 December 2010
    Locatie
    bocholt
    Berichten
    49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rallydaf Bekijk bericht
    Goede vraag. Je hebt zeker niet scheel gekeken maar we hebben het domweg vergeten te vermelden. Inschrijving bedraagt 30€ per team. De infobrochure wordt aangepast.
    toppie

  5. #5
    Member v666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2009
    Locatie
    merksplas
    Berichten
    39

    Standaard

    Deze week begonnen met de verkenningen op papier en street-vieuw.
    De road-books van de eerste edities erbij genomen en nu blijkt dat het niveau toch heel wat gestegen is de loop der jaren.
    Omdat deze gaan dienen als basis,zal het niveau voor de 25e Titanic-rit in Recreatie vrij laag zijn.
    Misschien het moment om bij deze keer eens een stapje hoger te gaan?

  6. #6
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard Info

    Hoi,

    Ik had graag wat meer informatie. Ik heb nog nooit deelgenomen aan iets dergelijks. Mag je met je gewone wagen deelnemen of is dat niet aan te raden? Is zo'n rally tot een goed einde te brengen voor complete beginners? Krijg je een nummer op je auto gekleefd? Is de rally overdag of 's avonds? En hoeveel km is de recreatieve rit? Hoe lang duurt zo'n rit?

    Veel vragen, ik weet het Maar ik zoek gewoon eens iets totaal anders, een leuke activiteit om te doen met een goede vriend van me.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik had graag wat meer informatie. Ik heb nog nooit deelgenomen aan iets dergelijks. Mag je met je gewone wagen deelnemen of is dat niet aan te raden? Is zo'n rally tot een goed einde te brengen voor complete beginners? Krijg je een nummer op je auto gekleefd? Is de rally overdag of 's avonds? En hoeveel km is de recreatieve rit? Hoe lang duurt zo'n rit?

    Veel vragen, ik weet het Maar ik zoek gewoon eens iets totaal anders, een leuke activiteit om te doen met een goede vriend van me.
    Veel vragen = veel antwoorden. Deze ritten vinden 's avonds plaats en elke wagen in orde met de wegcode mag starten. Lengte van de rit bedraagt ongeveer 100km met een gemiddelde snelheid van 25km/u. Rijtijd is dus ongeveer 4u. Elke deelnemer heeft een startnummer maar geen nummer op de wagen. Wel een nummer op de controlekaart die moet aantonen dat je de juiste route gereden hebt. Elke rit wordt in 3 klassen ingericht. De instapklasse (recreatieklasse) is speciaal bedoeld voor beginnende teams en wij trachten dan ook om elke starter terug aan de finish te krijgen. Lees voor het vertrek wel even de reglementen http://issuu.com/atenza/docs/10_vas-...wMode=magazine http://issuu.com/atenza/docs/aanvreg...ine&mode=embed . Hopelijk zien we je op 30 maart.
    Zalig Pasen

  8. #8
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard co piloot

    Copiloot gezocht voor Titanic rit.

  9. #9
    Member driesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2010
    Locatie
    Voormezele
    Berichten
    55

    Standaard Deelnemerslijst

    Weet er iemand waar ik een deelnermerslijst kan vinden van de Titanic rit 2012?
    Heb al op de website gezien, maar daar vind men O zo weinig info.... :s
    "Rittensport Vlaanderen" op Facebook!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 April 2008
    Berichten
    135

    Standaard

    Deelnemerslijst komt na de Antwerp classic op de site. Tijdgebrek is een probleem met 2 wedstrijden in 2 weken. First things first. Welke info zocht je nog?
    Zalig Pasen

Soortgelijke discussies

  1. 03/04/2010 23e Titanicrit
    By rallydaf in forum Rittensport
    Reacties: 37
    Laatste bericht: 7 April 2010, 11:12
  2. 22e Titanicrit te Rijkevorsel op 18/04/2009
    By rallydaf in forum Rittensport
    Reacties: 55
    Laatste bericht: 22 April 2009, 22:16
  3. 21e Titanicrit
    By rallydaf in forum Rittensport
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 20 April 2008, 11:52

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •