Die Tsjechische proeven zijn leuk. Er zit er één tussen waar ik 10 seconden nodig had om de Twingo R1 bergop van de startlijn te krijgen.
Ik ga normaal met de DS3 R3T rijden... Hopelijk wordt hij overal beschikbaar, voorlopig nog niet voor het frans kampioenschap bijvoorbeeld...
Nieuwe proeven zijn tof, zeker de Tsjechen!
En ROC Gran Canarias is pure nostalgie
Die Tsjechische proeven zijn leuk. Er zit er één tussen waar ik 10 seconden nodig had om de Twingo R1 bergop van de startlijn te krijgen.
Ik zou liever kortere proeven hebben. Waarom niet BK, MDO, ASAF. En eventueel nog Frans asfaltkampioenschap?
mij maakt het niet uit, was goed zo vorig jaar
Ik denk een kampioenschap te rijden met de R1, lijkt mij tof
Die WRC liggen me toch niet, ik vind de juiste snelheid niet of rem te vroeg etc.
Een gentlemen driver zeker
Nu de RSRBR 2013 kalender bekend gemaakt is is het duidelijk dat het IRC afgevoerd is. Wordt dus, indien we het systeem van voorgaande jaren behouden, vervangen door het ERC.
Zoals eerder gemeld richt ik geen Stable meer op voor autosportforum. Er werd te weinig gereden. Indien andere zich geroepen voelen de stable op te richten wil ik wel helpen hoe, maar ik heb zelf al voor een andere stable "getekend" (en weet dat ik niet de enige ben)
Laatst gewijzigd door Bytes; 19 December 2012 om 14:28