Hoog tijd om eens een ander te laten winnen (toerisme klasse).
Ik verschijn alvast niet aan de start.
Op 22 oktober 2011 organiseert Autoclub Noordzee de 5de Garnalenrit te Bredene.
Wedstrijdreglement en inschrijvingsformulier reeds beschikbaar op de site www.autoclubnoordzee.be
Hoog tijd om eens een ander te laten winnen (toerisme klasse).
Ik verschijn alvast niet aan de start.
Ook ingeschreven, normaal met het vrouwke als co als ze verlof krijgt tenminste en anders zal het met iemand anders zijn
inschrijving verzonden co bij mijn vrouwke dat ze de garnalen maar klaar zetten
lekker lekker
Op vandaag reeds een 33-tal teams ingeschreven!
Hopelijk mogen wij ook u verwelkomen.
Ik merk dat er op het inschrijvingsblad sprake is van een vergunning of dagvergunning die maar liefst 15 euro per persoon kost ! Kan er mij soms iemand uitleggen wat het nut is van zoiets gezien de rit gewoon over de openbare weg gaat volgens de normale verkeersreglementering ? Ik zou dit anders wel eens proberen als recreant dus zeker geen streven naar compititie of kampioenschappen.
Een vergunning of indien je dat niet hebt moet je een dagvergunning aanvragen ter plaatse omdat deze rit mee telt voor het VAS Rittensportkampioenschap, vorig jaar kostte een dagvergunning slecht 5 euro per persoon dat is van sedert dit jaar 15 euro geworden, ook al wil je enkel maar eens mee doen voor de fun je kan er sowieso niet van onderuit dat je zal moeten betalen voor een dagvergunning.
Ik wil hier nu niet de organisators van de Garnalenrit afbreken of slechte reclame geven maar in uw geval zou ik dan eerder opteren om eerst eens een gewone rit ergens mee te doen die niet mee telt voor de VAS, dan moet je ook niet betalen voor een dagvergunning, tot op vorig jaar had ik ook geen vergunning maar aangezien ik dit jaar nog VAS ritten wilde doen had ik ook geen andere keus dan een vergunning aan te vragen want anders zou 2011 een duur jaar geweest zijn voor mij
Laatst gewijzigd door opel_rally; 22 October 2011 om 10:01