Atenza, kan dit niet beter onder "Rally" geplaatst worden
Nieuwe organisatie van PAK Antwerpen.
Een slalom binnen PAK Antwerpen kon niet ontbreken.
Met het verdwijnen van de slalom van Putte bleef er niets van deze discipline binnen de provincie Antwerpen meer over.
Na lang zoeken werd de ideale locatie gevonden in Balen (Puttestraat).
Iedereen is natuurlijk welkom om zijn eerste stappen binnen het slalom-gebeuren te zetten.
Inschrijven kan via : www.pakantwerpen.be
Atenza, kan dit niet beter onder "Rally" geplaatst worden
er werd ooit is geopert voor een slalom rubriek maar er was toen niet echt intresse voor
denk in balen toch nog is aan de start te staan voor de fun wand die echt slaolm pilooten zijn nie te volgen
Wat voor soort auto nemen hieraan deel? Ik ben ooit eens gaan kijken in de buurt van Houthalen, is dat vergelijkbaar? Is er ergens een foto site met foto's van PAK Antwerpen?
Oke bedankt voor de informatie. Ik ga de wedstrijd in mijn agenda zetten. Voor mij is het kortbij dus wel weer eens leuk om te gaan kijken.
In Balen gaan ze de poorten breed genoeg uiteen zetten want de Ascona's moeten er ook door kunnen en die zijn soms nogal breed!
De voorzitter van PAK Antwerpen wil al jaren opnieuw een "Sprint" inrichten maar mag niet van VAS. Ik denk dat hij het nu gaat organiseren onder een dekmantel van Slalom.
Een slalom met haarspeldbochten