Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: GP van Groot Brittannie 2011

  1. #1
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard GP van Groot Brittannie 2011


    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP weken op voorhand open waren.
    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP een paar dagen op voorhand open waren.
    Blijkbaar zijn we nu in den tijd beland waar de topjes na de GP worden geopend.

    Maar alléé .... ik vond het toch een vrij saaie race, in 't begin kon het ietske spannend genoemd worden wegens het natte en droge gedeelte van het circuit.


    En gisteren is VT4 zijne enige kijker kwijtgespeeld
    Halverwege ben ik uit frustratie overgeschakeld naar den BBC ..... diene wouters legt tot vervelens toe 10x per race dat drs ding uit om nog maar te zwijgen over de soorten banden.

    En ik ben vermoedelijk den enige maar da drs ding vind ik toch maar niks.
    Er word idd ingehaald maar het is zo kunstmatig dat er genen zak aan is ... da's niet meer inhalen, da's voorbij vliegen. De voorligger heeft bijna geen kans om zich te verdedigen.
    De inhaal pogingen zonder da drs ding zijn nog schaarser dan vroeger. Vroeger zag je soms eens een poging, nu wachten ze gewoon tot de drs zone.
    Life is a highway to hell

  2. #2
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    'k zal mijne post uit de patatten dan hier maar kopieren

    Inderdaad gek, geen topic...
    Enfin, 't was weer een plezant weekendje ginder

    Alleen het weer was vrijdag gene vette, maar 't blijft Engeland natuurlijk...
    Voor de rest een spannende race, alleen effe moeten wegduiken bij de aanrijding in de pits bij het binnenkomen van Maldonado, de carbon vloog rond mijn oren...brrr effe schrikken

    Nieuwe pitlane vind ik niet echt een succes, zeker voor de fans in de tribune is er weinig te zien door het hoogteverschil. Even bij gepraat met Jacky Eeckelaert bij HRT en die zei dat als ze bij Ferrari een motor laten draaien het tot bij hun in de garage galmde, blijkt één lange hal te zijn, kiekens.
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  3. #3
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht

    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP weken op voorhand open waren.
    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP een paar dagen op voorhand open waren.
    Blijkbaar zijn we nu in den tijd beland waar de topjes na de GP worden geopend.

    Maar alléé .... ik vond het toch een vrij saaie race, in 't begin kon het ietske spannend genoemd worden wegens het natte en droge gedeelte van het circuit.


    En gisteren is VT4 zijne enige kijker kwijtgespeeld
    Halverwege ben ik uit frustratie overgeschakeld naar den BBC ..... diene wouters legt tot vervelens toe 10x per race dat drs ding uit om nog maar te zwijgen over de soorten banden.

    En ik ben vermoedelijk den enige maar da drs ding vind ik toch maar niks.
    Er word idd ingehaald maar het is zo kunstmatig dat er genen zak aan is ... da's niet meer inhalen, da's voorbij vliegen. De voorligger heeft bijna geen kans om zich te verdedigen.
    De inhaal pogingen zonder da drs ding zijn nog schaarser dan vroeger. Vroeger zag je soms eens een poging, nu wachten ze gewoon tot de drs zone.
    Heb anders wel een aantal inhaalacties gezien buiten de DRS zone zenne
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  4. #4
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik ben het eigenlijk wel grotendeels eens wat het inhalen betreft maar ik probeer het als volgt te zien.

    Vroeger konden ze achter een wagen gaan plakken, slipstreamen, sneller gaan en inhalen. Slipstreamen is al een aantal jaren onmogelijk maar dankzij DRS wordt dat gebrek nu opgeheven.

    Akkoord dat het soms te makkelijk gaat maar de inhaalmanouvers van o.a. Hamilton en Button mochten er zeker zijn.

    Silverstone is een leuke en unieke baan maar wel eentje waar inhalen sowieso steeds moeilijk was. Al bij al was dit toch een leuke race.

    PS

    De uurtjes voor en na F1 uitzendingen op de BBC zijn altijd top. Informatief,grappig en steeds goed gemaakt.

  5. #5
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Ik zou het zeker geen saaie race noemen. Al zeker niet als je de race vergelijkt met een lukraak gekozen race van vorig jaar.
    Feit is dat er dit jaar veel meer acite op de baan is dan vorig jaar. En dat zelf wel deels het gevolg zijn van DRS maar dat kan mij eigenlijk niet schelen. Ook niet vergeten dat ze dit jaar ook opnieuw mét KERS rijden terwijl ze dat vorig seizoen niet deden.

    Het was me precies wel het weekendje van de fout gelopen pitstops.... 2 keer een slechte pitstop bij Red Bull en bij McLaren was het zelfs nog erger. Button reed weer weg met slechts 3 wielen vastgezet op zijn wagen. Een erg knullege manier om op te moeten geven. En dan was er ook nog het incident met Kobayashi. Dus redelijk wat fouten in de pitlane....
    En dan zwijg ik nog over de blunder die McLaren maakt door niet genoeg naft in de tank van Hamilton (en wellicht ook Button) te gooien.

    Leuk om te volgen waren de duels Vettel/Webber en Hamilton/Massa. De regisseur wist gewoon niet wel duel te volgen in de laatste ronden. De race mocht trouwens geen bocht meer langer zijn voor Hamilton. Amper 24 duizendsten voorsprong op Massa, maar misschien kwam dat doordat hij wat gewicht (brokstukken) had verloren in hun onderlinge contact.


    Grootste lul van de race is Christian Horner. Zit die vorig jaar in alle talen te verkondigen dat ze geen teamorders uitgeven en dat de piloten beiden hun gang mogen gaan voor de wereldtitel. En nu plots mag Webber niet meer voorbij Vettel.
    En het ergeste van al is nog de reactie van Christian na de race. Dat was dezelfde lulkoek die Ferrari verkoopt als het om teamorders gaat. Terwijl hij dus vorig jaar nog zo tegen teamorders was...




    Oja, gisterenavond heeft Vettel in Top Gear nog de tijd van de Stig én van Rubens Barrichello geklopt. De Stig dus nu al 2x geklopt.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #6
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht

    Grootste lul van de race is Christian Horner. Zit die vorig jaar in alle talen te verkondigen dat ze geen teamorders uitgeven en dat de piloten beiden hun gang mogen gaan voor de wereldtitel. En nu plots mag Webber niet meer voorbij Vettel.
    En het ergeste van al is nog de reactie van Christian na de race. Dat was dezelfde lulkoek die Ferrari verkoopt als het om teamorders gaat. Terwijl hij dus vorig jaar nog zo tegen teamorders was...
    Ferrari anno 2002 dan nog wel.

    Ik kan Hockenheim vorig jaar nog begrijpen (k'zeg niet dat ik er 100% achter sta) maar in dit geval is Webber degene die het dichtst bij Vettel staat. Net zoals met Rubens destijds.

    Een "You can go for it but be sensible" had geen probleem geweest maar nu tonen ze klaar en duidelijk wat ik vorig jaar ook al zei. Bij Red Bull is het net hetzelfde als bij Ferrari maar ze willen het anders laten uitschijnen.

  7. #7
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht

    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP weken op voorhand open waren.
    Er heeft nen tijd geweest dat de topjes ivm nen bepaalde GP een paar dagen op voorhand open waren.
    Blijkbaar zijn we nu in den tijd beland waar de topjes na de GP worden geopend.
    <...>
    wat gezondheidszorgen, vlgde gp beter

  8. #8
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Ferrari anno 2002 dan nog wel.

    Ik kan Hockenheim vorig jaar nog begrijpen (k'zeg niet dat ik er 100% achter sta) maar in dit geval is Webber degene die het dichtst bij Vettel staat. Net zoals met Rubens destijds.

    Een "You can go for it but be sensible" had geen probleem geweest maar nu tonen ze klaar en duidelijk wat ik vorig jaar ook al zei. Bij Red Bull is het net hetzelfde als bij Ferrari maar ze willen het anders laten uitschijnen.
    Iedereen dacht dat RBR "teamorders" taboe vond, tot voor zondag konden ze het altijd mooi verwoorden zodat het niet overkwam als een teamorder, zondag zijn ze bij RBR door de mand gevallen door te zeggen tegen Webber dat hij niet voorbij Vettel mocht en werd het eindelijk eens klaar en duidelijk vermeld wie ze beschouwen als 1e rijder binnen hun team, Horner is een schijnheilig manneke, gelijke kansen m'n gat ja

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Grand Prix van Groot-Britannië 2011
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 42
    Laatste bericht: 10 July 2011, 20:07
  2. [Prono] Grand Prix van Groot-Brittannië 2010
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 11 July 2010, 19:36
  3. [Prono] Grand Prix van Groot-Brittannië 2009
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 53
    Laatste bericht: 23 June 2009, 10:05
  4. [Prono] Grand Prix van Groot-Brittannië 2008
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 7 July 2008, 23:15
  5. [Prono] Grand Prix van Groot-Brittannië 2007
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 59
    Laatste bericht: 9 July 2007, 21:50

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •