Pagina 3 van 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 166

Discussie: Rallye Le Touquet/Pas de Calais

  1. #21
    RallyOnline.Be 555's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk bericht
    Ik denk zelfs dat hij de GrN gewonnen heeft vorig jaar.
    Dat klopt volledig. 10de algemeen en eerste gr.N.

    En dit bij een kleine Ragnotti.


  2. #22
    Fastest Mini in the West Le Coq Motorsport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2007
    Locatie
    De Haan
    Berichten
    165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filip Bekijk bericht
    tzou alleszins een mooie uitdaging zijn om hem te meten met de officiele clio's van renault en zeker me een piloot als robert
    Ik denk als z'n auto intact blijft, en als ie in 'form' is, dat zelfs een goede piloot als Robert geen maat zal zijn voor Kris. Hij moet en zal gewoon de snelste zijn !!!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Le Coq Motorsport Bekijk bericht
    Ik denk als z'n auto intact blijft, en als ie in 'form' is, dat zelfs een goede piloot als Robert geen maat zal zijn voor Kris. Hij moet en zal gewoon de snelste zijn !!!
    robert toch nie onderschatten wé ! kga nie zeggen hij rapper is dan princen maar toch enkele voordelen tov kris in touquet. 1. parcourkennis 2. meer ervaring met de clio R3 , dit jaar al 8 en tegen touquet 10 wedstrijden ermee gereden 3. fabrieksauto en denk zelf hij de testrijder is voor de R3 want reed in rouerque alleszins met een nieuwe uitlaat als test.

  4. #24
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Standaard Spanning

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door filip Bekijk bericht
    robert toch nie onderschatten wé ! kga nie zeggen hij rapper is dan princen maar toch enkele voordelen tov kris in touquet. 1. parcourkennis 2. meer ervaring met de clio R3 , dit jaar al 8 en tegen touquet 10 wedstrijden ermee gereden 3. fabrieksauto en denk zelf hij de testrijder is voor de R3 want reed in rouerque alleszins met een nieuwe uitlaat als test.
    Kan, meen ik, voor een spannende strijd zorgen in de R3. Kijk er al naar uit.

    Is er trouwens reeds verder nieuws over deelnemers?? Barbara met WRC, niet met Porsche!

  5. #25
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk bericht
    Nee, eigenlijk niet... Zullen wel zien. Kris rijdt ondertussen ook voor de 2de maal dan hé. Vorig jaar de eerste keer. (Eigenlijk 2de maal maar 1ste maal lang geleden en kp's veranderd)
    Kris gaat daar voor de 3de maal rijden !

  6. #26
    Senior Member david's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 March 2007
    Locatie
    poperinge
    Berichten
    2.319

    Standaard

    volgens mij moet princen van niemand bang zijn met gelijkwaardig materiaal is het de stuurmanskunst en de durf die belangrijk is en dat heeft hij zeker in overvloed
    parcourkennis is hier niet zo belangrijk omdat het parcour ieder jaar veranderd en le touquet is de meest belgische van alle franse rallys uitgezonderd dat er niet zoveel grachten zijn

  7. #27
    www.tprojects.be
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht
    Kris gaat daar voor de 3de maal rijden !
    Maakt niet uit... Kp's zijn dusdanig veranderd sinds enkele jaren... Zodat hij de Kp slechts 1x maal gedaan heeft.

  8. #28
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Question Hoezo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk bericht
    Maakt niet uit... Kp's zijn dusdanig veranderd sinds enkele jaren... Zodat hij de Kp slechts 1x maal gedaan heeft.
    Hoezo, vorig jaar werden alle KP tweemaal verreden?? Het parcours voor dit jaar werd nog niet vrijgegeven, weet u dan nu reeds dat er zoveel wijzigingen doorgevoerd zullen worden??

  9. #29
    www.tprojects.be
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FOCUSWRC Bekijk bericht
    Hoezo, vorig jaar werden alle KP tweemaal verreden?? Het parcours voor dit jaar werd nog niet vrijgegeven, weet u dan nu reeds dat er zoveel wijzigingen doorgevoerd zullen worden??
    Ik praat zelfs nog niet van dit jaar... Ik praat over het verleden... Dit jaar zal vlug uitkomen vermits de verkenningen over 2 weken zijn.

  10. #30
    www.tprojects.be
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    255

    Standaard

    Iemand een lijst van voorlopige deelnemers?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •