Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28

Discussie: Formula 1 grand prix de monaco 2011

  1. #21
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    heb mijn post al aangepast
    Dat was een wijze beslissing
    Life is a highway to hell

  2. #22
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Hoewel ik het niet eens ben met het gebleit van Hamilton (kwam in het verleden al vaak genoeg weg met een "waarschuwing") snap ik zijn frustratie.

    Schumacher ging 2 keer mooi binnendoor bij Hamilton en Rosberg...zeer knap. Maar als beiden gewoon de deur dicht smijten zou hij 2x een straf verdienen

    Als iemand binnendoor komt met geen enkele mogelijkheid om de volgende bocht deftig in te zetten dan mogen er straffen komen maar verder mag er voor mij gewoon geraced worden. Als een verdediger beslist de deur dicht te smijten dan is dat zijn keuze.

    Het valt ook op de met sommige piloten dit soort toestanden bijna nooit voorkomen. Alonso kan ook stevig aanvallen maar tegelijk is die ook zeer fair wanneer iemand sneller is. Jenson Button...heeft die ooit al iemand eraf geknald?

    KERS,DRS, meer inhalen gevraagd maar wel snel straffen als er een incident is..hmm.

  3. #23
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Hoewel ik het niet eens ben met het gebleit van Hamilton (kwam in het verleden al vaak genoeg weg met een "waarschuwing") snap ik zijn frustratie.

    Schumacher ging 2 keer mooi binnendoor bij Hamilton en Rosberg...zeer knap. Maar als beiden gewoon de deur dicht smijten zou hij 2x een straf verdienen

    Als iemand binnendoor komt met geen enkele mogelijkheid om de volgende bocht deftig in te zetten dan mogen er straffen komen maar verder mag er voor mij gewoon geraced worden. Als een verdediger beslist de deur dicht te smijten dan is dat zijn keuze.

    Het valt ook op de met sommige piloten dit soort toestanden bijna nooit voorkomen. Alonso kan ook stevig aanvallen maar tegelijk is die ook zeer fair wanneer iemand sneller is. Jenson Button...heeft die ooit al iemand eraf geknald?

    KERS,DRS, meer inhalen gevraagd maar wel snel straffen als er een incident is..hmm.
    Klopt maar, Maldonado moest wel insturen of hij haalde de bocht niet. Hamilton kon ook remmen en hem weer achter de Williams plaatsen.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  4. #24
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht
    Klopt maar, Maldonado moest wel insturen of hij haalde de bocht niet. Hamilton kon ook remmen en hem weer achter de Williams plaatsen.
    Waar en met Schumi was het ook al zeer nipt op die plaats maar dat is nu eenmaal racen.

    Ik snap zeker de woede van degenen die nu zonder punten zitten maar ik ben een gelover in de "what comes around goes around" theorie. Als Lewis echt veel risico's wil nemen dan moeten de anderen dat ook maar bij hem doen.

    Uiteindelijk is het ook belachelijk dat hij een straf krijgt en toch weer niet (valencia redux).

    Ben benieuwd naar Canada

  5. #25
    Jurgen Duprez
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    1.984

    Standaard

    wat was de reden van schumachers opgave?

  6. #26
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurdup Bekijk bericht
    wat was de reden van schumachers opgave?
    Brandje in de luchtfilter.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  7. #27
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Net de race gezien... een leuke Monaco-editie, alleen de uitslag geeft niet helemaal de verdiensten weer, imho. Vettel zit toch echt wel in een goede periode

    En Hamilton... hoe leuk ik hem enerzijds vindt, hoe duidelijker met de tijd wordt dat het kleine kantje dat ik een paar jaar geleden vermoedde, er wel degelijk is.

    En wat die banden betreft bij de rode vlag. 'k ben zoals Pirelli... 'k zie het nu er niet helemaal vna in???
    Laatst gewijzigd door NewTown; 30 May 2011 om 11:18

  8. #28
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scuderio Bekijk bericht
    Inderdaad... hij speelt het kleine, onschuldige, geviseerde negertje: http://www.autosport.com/news/report.php/id/91854
    hij is zich nadien gaan excuseren, McLarren zag de volgende bui wellicht hangen

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/91898

Soortgelijke discussies

  1. [Prono] Grand Prix van Monaco 2011
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 50
    Laatste bericht: 30 May 2011, 19:04
  2. 2011 formula 1 dhl turkish grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 8 May 2011, 19:27
  3. 2011 formula 1 ubs chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 17 April 2011, 17:40
  4. Reacties: 119
    Laatste bericht: 21 May 2010, 20:46
  5. Formula 1 grand prix de monaco 2009
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 69
    Laatste bericht: 26 May 2009, 11:10

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •