Onze eerste keer dat we de Molenclassic reden, zeker voor herhaling vatbaar !
Mooie wedstrijd met goed berijdbare wegen, goede timing, wel een eigen karakter door de RT's, maar dat moet kunnen .
Goede organisatie.
Foto's op http://www.facebook.com/#!/profile.p...00001288682209
Met dank aan de "portrettentrekkers"
Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018
Onze eerste keer dat we de Molenclassic reden, zeker voor herhaling vatbaar !
Mooie wedstrijd met goed berijdbare wegen, goede timing, wel een eigen karakter door de RT's, maar dat moet kunnen .
Goede organisatie.
Wij reeds aan onze derde deelname. Ook dit jaar heel mooie rit mede door het mooie weer. Jammer dat we 2 keer paniekeerden bij het zien dat deel 1 en deel 3 onmiddellijk met een rt begonnen. Niets hiervan in briefing. In plaats van ons te concentreren op de route, zaten we te rekenen en reden hierdoor verkeerd. Maar we komen zeker terug.
Net zoals de andere jaren een mooie en aangename rit.
Schoon volk, schone auto's en aangename sfeer. Catering ook goed.
Dit jaar verstandig zonder labyrinth, dat anders altijd tot chaotisch kruisende wagens en felle discussies leidt. Blokkaderit verdacht gemakkelijk ( een originele moeilijkheid ! )
Bordjes stonden zeker niet verdoken opgesteld, wel vaak verrassend van plaats
Zodanig veel RT's dat onze tripmaster er de dag erna de brui aan gegeven heeft.
Als we mogen zijn we er volgend jaar weer bij !
grten, geert.
Prachtige streek om in rond te toeren, de ruime omgeving van Ronse.
Zo goed als constant vlot kunnen doorrijden en nooit echt op de sukkeltoer geweest - dat was vorig jaar wel even anders.... - al blijkt dit niet meteen uit het resultaat.
Iedere ronde een letter gemist, waaronder de fameuze 'T' in deel 1, en in deel 3 nog eens geknoeid met overpennen van klad naar net; ik roep dan maar de tropische temperaturen in als excuus.
De gebruikte kaarten vond ik een stuk beter/duidelijker dan die van vorig jaar; en de 'meest recht doorlopend'-valstrikken begin ik ook al beter te doorzien.
't was weer allemaal dik inorde, een paar keren goed in de val geloepn en spijtig genoeg heeft de koppeling van de Manta ons vroegtijdig naar huis gestuurd.
Toch bedankt voor de prachtige rit en hopelijk tot zondag