lijkt me zeer leuk om deel te nemen !
Alvast veel succes toegewenst...en als je eens een driver zoekt voor dergelijke events , just give a yell !
Eind deze maand neem ik met mijn zoon Gilles deel aan de Costa Brava Regularity. gedurende 3 dagen RT na RT. Voor wie wil volgen zie onderstaande link http://www.rallyclassics.org/portaln...S/Default.aspx
Tevens vind je hierna de spaanse link met vermelding van de RT's. bemerk RT van 74.33 km
http://www.rallyclassics.org/portaln...language=es-ES
Laatst gewijzigd door filip deplancke; 15 March 2011 om 07:42
lijkt me zeer leuk om deel te nemen !
Alvast veel succes toegewenst...en als je eens een driver zoekt voor dergelijke events , just give a yell !
dat gemiddelde op die RT's zal dan nog wel meevallen ( +- 35km/u ?)
ziet er in elk geval prachtig uit, veel succes !
(als je eens een reserve-copiloot nodig hebt ... )
voorlopig zijn de tafelritten mijn meest exotische bestemmingen .
(hebben ze daar met topgear ook niet ne keer aan meegedaan ?)
grten, Geert.
De resultaten staan online op de site. Mooie prestaties van onze Belgen!
Proficiat Filip en Gilles, toch een geslaagd debuut!
bedankt Anton en David ; we hebben ons zot g'ammuseerd. Drie dagen rijden, meer dan 1100 km waarvan 472 km RT; mooie cols, honderden haarspeldbochten, passages over geitepadjes, en ne crème van ne zoon als co-piloot... wa moe ne mens meer hebben. Donderdagnacht iets te weinig geconcentreerd gestart, hier en daar wa seconden laten liggen, vrijdag dan naar de top 20 dankzij een RT van 74.33 km waar we slechts 17 sec nemen (in feite maar 8.3 seconden meer als de beste tijd van José Lareppe en waar er 8 tijdsopnames waren) een 4de tijd général op RT9 een 5de op RT12 een 3de op RT14
opnieuw 4de op RT15 en een 6de op RT16. Zaterdag wou ik persé aan de arrivée staan, je moet weten dat ik voor de 1ste keer met mijn zoon reed en een over het podium rijden was zijn ultieme wens. Spijtig genoeg hoorde ik continu een anormaal gezoem (noem het gezang) en dacht dat ofwel de boite, cardan of ander roulement het zou begeven. Niets was minder waar en finaal eindigden we 16de algemeen en dit op 121 deelnemers. Klein detail (quasi alle deelnemers reden met een blunik en de meeste met 2 trips en andere cadenseurs).
proficiat, prachtig resultaat ! ( en dan nog pedagogisch verantwoord ook )
grten, Geert
'T ja Filip ! Proficiat voor een prachtige prestatie !
Michaël