Pagina 11 van 20 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 193

Discussie: GP van Hongarije

  1. #101
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    En ik moet de 2 commentatoren van Sporza gelijk geven .....
    Iedere rijder en team vragen al jaren een vaste jury ...... een vaste regisseur lijkt ook wel op zijn plaats.
    In de laatste paar ronden heeft ie meer Massa in beeld gebracht dan het kop-koppel ..... of dacht ie dat hij Kimi in beeld had misschien ?
    Ja dat was ook wel een schok....de mannen van Sporza gelijk geven

    Ik betwijfel wel sterk of er dat ooit komt want die problematiek is al zou oud als de F1 zelf.

  2. #102
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    De GP was inderdaad vrij saai. Kan niet anders op zo'n circuit.
    Enkel Fons heeft wat laten zien in de openingsronden, daarna was het treintje rijden en de pitstops afwachten.

    En het commentaar?
    Zoals gewoonlijk niet veel soeps. Weer enkele missers. En dan dat gekanker over die regisseur.... bullshit. De laatste ronde en de finish van Hamilton zou wel in beeld komen.
    Ze zouden beter eens kankeren op hun eigen regisseur. Weeral draaien ze reportages in de laatste 5 minuten voor de start. Ik heb er een bloedhekel aan. En dat reclamefilmpje had ik trouwens al een paar weken gezien.

    Enkele blunders : Ze hadden dus niet in de gaten de de BMW's op 3 stops stonden of Massa op 2 stops. Nochtans was het duidelijk dat ze bij hun eerste 2 (BMW) of 1e stop opnieuw de hardere banden monteerden. En dus nóg eens moesten binnenkomen voor de zachtere soort.

    Ricardo Patrese heeft trouwens 256 GP's gereden en geen 257 zoals die kiekens beweerden. Ach, ik zal maar zwijgen zeker?????
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  3. #103
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Dat praat dan het maneuvre van Fons'ke goed .... of dan is het maneuvre van Fons'ke aanvaardbaar ?

    Daar ligt volgens mij de kern van de zaak.
    Ik vind persoonlijk van niet.
    De gebeurtenissen zijn idd in gang gezet door Hamilton zelf. Maar Fons bleef wel 10 seconden wachten nadat de lekstok weg was. En daar is geen enkel excuus voor.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  4. #104
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Djeses Kama ..... een beetje sarcasme mag blijkbaar ook niet meer hier als het over Fons'ke gaat.

    Ik heb vandaag al 10x gehoord en gelezen dat Lowie'ke een direct bevel van zijn pitbox heeft genegeerd in 't begin van Q3
    OK ..... fout van hem.

    Dat praat dan het maneuvre van Fons'ke goed .... of dan is het maneuvre van Fons'ke aanvaardbaar ?
    Neen tuurlijk niet maar Fons is door alles en iedereen de grond ingeboord terwijl hij nu eigenlijk degene is die het minst deed.

    Hij moest wachten op de go via de radio zoals altijd.
    Dennis bleek niet zijn koptelefoon neer te smijten omdat hij kwaad was op Fons maar het was op Hamilton

    Verder ben ik kwaad op mijzelf want ik schoof ook Alonso enkele dingen in zijn voeten die hij niet deed. Dat kwam dan omdat er zaken zijn die ik veel belangrijker vind dan winnen. Eigenlijk ben ik nog wree content dat het zo gelopen is. Alonso blijkt niet zo laag te zijn en Lewis ja....hij is jong en deed een stomiteit maar hij zal nooit gedacht hebben dat het zoveel gevolgen zou hebben.

  5. #105
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    Nie volledig mee eens dat er geen spanning was.
    Akkoord zoals gezegd kon men maar naderen tot op een halve seconde.
    Maar bvb Raikkonen kon Hamilton sterk onder druk zetten.
    Dan is het aan de kopman om met die druk om tegaan en 15 ronden niet in de fout te gaan.
    En dat heeft Lewis met brio uitgevoerd. Zeker op dat circuit waarje constant met bochten , banden en remzones zit.
    In die zin toch wel een mooie GP, vergezeld met de druk om het kampioenschap.
    En een paar perikelen...
    Dus toch een half natte wijn.
    Maar nu ga ik me toch een Grimbergen pakken of zoiets

  6. #106
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Daar ligt volgens mij de kern van de zaak.
    Ik vind persoonlijk van niet.
    De gebeurtenissen zijn idd in gang gezet door Hamilton zelf. Maar Fons bleef wel 10 seconden wachten nadat de lekstok weg was. En daar is geen enkel excuus voor.
    Feit is dat Fons zelf nog maar een seconde of 2 over had bij zijn ultieme ronde.

    Het is ook bevestigd dat de lekstok niet telt bij de kwalifs. Het team zei zelf dat ze de go geven via radio.

    Het is een team issue volgens mij en dat zeggen ze bij McLaren ook zelf. Alleen werd één piloot nog eens individueel bestraft buiten het team.

  7. #107
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Al bij al vraag ik me af waarom het team werd bestraft

    Ze hebben geen enkele andere piloot gehinderd ..... ze hebben geen enkel ander team benadeeld.
    McLaren heeft enkel McLaren gehinderd ..... een McLaren piloot heeft een McLaren piloot gehinderd.
    Een McLaren piloot had de pole ..... de andere McLaren piloot pakt deze hem af

    Is toch allemaal eigen keuken.
    Life is a highway to hell

  8. #108
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Feit is dat Fons zelf nog maar een seconde of 2 over had bij zijn ultieme ronde.
    2 seconden zijn 20 tienden, 200 hondersten en 2000 duizensten
    In een sport als de F1 is 200 hondersten een zee van tijd
    Life is a highway to hell

  9. #109
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Al bij al vraag ik me af waarom het team werd bestraft

    Ze hebben geen enkele andere piloot gehinderd ..... ze hebben geen enkel ander team benadeeld.
    McLaren heeft enkel McLaren gehinderd ..... een McLaren piloot heeft een McLaren piloot gehinderd.
    Een McLaren piloot had de pole ..... de andere McLaren piloot pakt deze hem af

    Is toch allemaal eigen keuken.
    Ik snap je punt maar dan zouden zaken zoals Austria 2002 en alle soorten team orders die enkel de eigen wagens aangaan ook moeten kunnen.

    Ik snap niet hoe je kunt zeggen dat het team schuld heeft en dan toch ook een piloot straffen. Of idd ook omgekeerd, als je Alosno straft dan enkel hij schuld en het team niet.

    Volgens mij speelt Stepneygate hier ook in mee. Daarom zijn de straffen zo extreem.

  10. #110
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    2 seconden zijn 20 tienden, 200 hondersten en 2000 duizensten
    In een sport als de F1 is 200 hondersten een zee van tijd
    Omdat zonder medeweten van het team zelf even uit te rekenen wanneer hij daar passeert zeker. Toch ne serieuze crak diene Alonso

    Het valt ook al wel op hoe sereen ze nu zijn bij McLaren. Tussen de piloten is al geen spoor te merken van ambras.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •