Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: fouten ...

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard fouten ...

    Ik las juist het volgende op autosport.be:

    Op de Hungaroring maakt Niemelä dit weekend zijn GP2-debuut. Hopelijk vergaat het hem beter dan tijdens de races van de Eurocup op datzelfde circuit in juli. Toen kon hij geen enkel punt pakken.
    Wel, ik heb de film gezien van de World Series van Renault in Boedapest op de website van pitstop en die Niemela is toch wel tweede geworden in de tweede race van die Eurocup Formule Renault tweeliter. Dus punten van de tweede plaats!

  2. #2
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Op diene autosport.be staan wel regelmatig "kleine" foutjes hé

    Zopas dit gelezen:
    Tijdens Grote Prijs van de Verenigde Staten in Indianapolis debuteerde Vettel met een podiumfinish voor BMW ......
    Life is a highway to hell

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    Ja, autosport.be vertelt soms onjuiste dingen.

    Dat zijn nog min, noch meer vuile slagen onder de gordel t.o.v. McLaren, respectievelijk Ron Dennis, die op 26 juli "schuldig" bevonden werd aan bedrijfsspionage maar door de FIA-sportrechtbank niet werd veroordeeld. Zeer tot ongenoegen van Ferraribaas Jean Todt die onverwijld in beroep ging.
    Ferrari in beroep? Zij konden toch niet in beroep gaan, omdat ze toch niet als partij gedaagd waren?? Mad Max is in beroep gegaan, maar niet Ferrari ...

    Meer op http://www.autosport.be/news/10407.awm

    Ik vind dat eigenlijk een zeer verward artikel, met onjuistheden. En wie is die Walter Rombauts?
    Laatst gewijzigd door vitesse; 8 August 2007 om 00:39

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Kuurne
    Berichten
    273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vitesse Bekijk bericht
    Ja, autosport.be vertelt soms onjuiste dingen.

    Ferrari in beroep? Zij konden toch niet in beroep gaan, omdat ze toch niet als partij gedaagd waren?? Mad Max is in beroep gegaan, maar niet Ferrari ...

    Meer op http://www.autosport.be/news/10407.awm

    Ik vind dat eigenlijk een zeer verward artikel, met onjuistheden. En wie is die Walter Rombauts?

    Ik vind dat hij een behoorlijk lastige schrijfstijl heeft. Het is niet omdat je immens lange zinnen gebruikt dat je een goed schrijver bent. Ik haat het als ik zinnen zie met oneindig veel komma's, tussenvoegsels en dergelijke. Misschien is Dhr. Rombauts wel belezen ofzo, maar in mijn ogen mag een goed schrijver niet afkerig zijn tegenover leestekens. Ik heb gezegd.
    Don't Think Of Your Car As A Cold Machine, Think Of It As A Hot-Blooded Horse -- J.-M. Fangio

  5. #5
    Sponsor Henne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 March 2007
    Berichten
    1.183

    Standaard

    Een typfoutje met een grappige wending...

    Komt van Gpupdate.net

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gpupdate.net
    Verder rijden we tegen de klok in en is het een van de snelste circuits op de kalender, met lange snelle bochten. Dat is ook allemaal zwaar voor de tanden. We zullen dus goed moeten samenwerken met Bridgestone."
    Ik wist niet dat F1 zo lastig was voor de tanden

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    Die van F1club.be hebben ook naar de Champs in ZOlder gekeken. Maar zij hebben een andere race gezien.

    Na een incidentloze start nam Bourdais de leiding. Robert Doornbos kon wel een plaats winnen in de eerste bochten en nam zo de tweede plaats van Will Power over. De kop van de wedstrijd bleef een tijd vast tot een incident met Mario Dominguez ervoor zorgde dat de safety car een eerste keer moest uitrukken. Meteen snelden alle rijders de pits in en konden we kennismaken met spectaculaire staaltjes teamwork.

    Het was pas na een tweede incident met Gommendy dat er positiewissels kwamen doordat sommige rijders de pits binnenkwamen, terwijl anderen dat niet deden. Op die manier reed onze landgenoot Jan Heylen even op de tweede plaats, maar verloor later die positie toen hij ook nog zijn stop moest maken.
    Eerste safetycar na incident met Dominguez??? Dat was de laatste safetycar. De eerste was voor die dingen in de chicane die waren losgekomen.

    Een tweede incident met Gommendy???? Dat was met Alex Figge.

    En het is pas na die safetycar voor dat geval met Dominguez dat Heylen op de tweede plaats kwam. Niet na dat geval met Gommendy (moet Figge zijn).

    Er klopt dus niks van dat verslag. Wat moet dat dan zijn met hun F1-verslaggeving???

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    127

    Standaard

    Nog een vreselijke van autosport.be.

    Simon Pagenaud was de snelste in de warm-up voor de Belgian Champ Car Grand Prix. De Fransman hijste zich in de allerlaatste seconden van de sessie naar de kop van de tijdentabel.
    Hijste? Verleden tijd van hijsen? Echt? Hijste? Of is het "hees"?
    Hijsen, hees, gehesen ...
    Michel Deraemaeker van autosport.be mag het straks op de schoolbanken 100 keer neerpennen. Hijsen, hees, gehesen. Ik zal er intussen eentje op hijsen of heb ik er al eentje op gehijst/gehesen? Santé!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •