Pagina 52 van 115 EersteEerste ... 242505152535462102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 511 t/m 520 van 1150

Discussie: RBR Renstal autosportforum.be 2011

  1. #511
    Senior Member Flipn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 August 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    530

    Standaard

    bizar, op kp3 is alles weer normaal

  2. #512
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipn Bekijk bericht
    jonges jonges..
    op kp1 rij ik de 12e tijd overall
    en op KP2 wanneer ik begin te rijden, kan ik amper sturen.. en ik heb verdorie niets geraakt op de vorige kp (wat ook al niet zou mogen meetellen, want er is car repair tussen 1 & 2)... heel veel tijd verloren dus op kp 2.. precies alsof er plots iets mis was met de physics van de auto.. wanneer ik met de C4 WRC08 bv naar 6e wou schakelen was er geen tractie meer en huilde de motor alsof ie in neutraal stond..

    nog iemand die dit heeft gehad?
    Ja. Settings kunnen soms verspringen. Startte gisteren kp2 op, pakte mijn standaard-setting voor gravel, ging gelukkig snel even naar de rijhoogte kijken en hij stond vooraan op 162mm. Dus opnieuw afgesteld voor ik gereden heb...
    Laatst gewijzigd door Bytes; 23 March 2011 om 20:47

  3. #513
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 August 2008
    Berichten
    17

    Standaard motor oververhit zonder iets te raken op lange kp's

    ik zie hier verschillende problemen met RSRBR,
    ik zit eigenlijk ook met een gelijkaardig probleem en heb het al gepost op de site van RSRBR
    zonder veel hulp "it's not a bug"
    dan het probleem op een duits forum gepost daar kennen ze het probleem maar daar racen ze bij de concurentie nl CZbr dat is een tjechische plugin.
    Probleem : op de lange KP's noiker, joux plane, joux verte, sikakama, zowel tarmac dry als gravel dry heb ik het voor gehad,
    na een 8 km racen begint de auto automatisch terug te schalen van 6 tot 1 en valt de motor stil na enkele seconden zie je temperatuur van de motor oplopen tot 139°c en dan zet de co de watertemp is te hoog en het race verhaal is over.
    Niets die meer fustrerend is in volle strijd van de race.
    ik heb het probleem al eens gehad in het begin van het jaar op joux verte maar dat was in play alone session. Maar sedert de laatste upgrade heb ik het nu iedere keer op de lange kp's zowel met de ford fiesta S2000 2010 en de peugeot S2000 met veel meer auto's heb ik de test nog niet gedaan. (klein detail op de proef heb ik niets geraakt, dus er is geen schade aan de auto en ik kies voor long gear)

    bruno

  4. #514
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    Misschien dat de motor te warm wordt door niet vlug genoeg te schakelen? Het is maar een idee hoor, ik weet het totaal niet. Nog nooit voor gehad ...
    // - WouterFJ - \\

    Bert Coene - G&V - supporter

  5. #515
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 May 2009
    Berichten
    342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bruca Bekijk bericht
    ik zie hier verschillende problemen met RSRBR,
    ik zit eigenlijk ook met een gelijkaardig probleem en heb het al gepost op de site van RSRBR
    zonder veel hulp "it's not a bug"
    dan het probleem op een duits forum gepost daar kennen ze het probleem maar daar racen ze bij de concurentie nl CZbr dat is een tjechische plugin.
    Probleem : op de lange KP's noiker, joux plane, joux verte, sikakama, zowel tarmac dry als gravel dry heb ik het voor gehad,
    na een 8 km racen begint de auto automatisch terug te schalen van 6 tot 1 en valt de motor stil na enkele seconden zie je temperatuur van de motor oplopen tot 139°c en dan zet de co de watertemp is te hoog en het race verhaal is over.
    Niets die meer fustrerend is in volle strijd van de race.
    ik heb het probleem al eens gehad in het begin van het jaar op joux verte maar dat was in play alone session. Maar sedert de laatste upgrade heb ik het nu iedere keer op de lange kp's zowel met de ford fiesta S2000 2010 en de peugeot S2000 met veel meer auto's heb ik de test nog niet gedaan. (klein detail op de proef heb ik niets geraakt, dus er is geen schade aan de auto en ik kies voor long gear)

    bruno
    Ik rij ook met de peugeot S2000, maar nog nooit voorgehad (allé, toch niet zonder reden ). Waar zie jij de exacte temperatuur van de motor?

  6. #516
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 August 2008
    Berichten
    17

    Standaard

    gears staan automatisch en het is de temperatuur van het koelwater van de motor die je kunt zien oplopen. Deze middag de spaanse online rally gereden na de eerste service voor de tweede maal new bobs gereden terug van het zelfde op zo'n 8 km begint de motor vermogen te verliezen, schakelt de auto terug naar versnelling 1 tot hij volledig stil staat en vanaf de auto stil staat zie je de water temp zo de lucht in gaan tot 139 °C en het spel is over "retired"

    er is niets meer fustrerend dan op zo een manier uit de race te moeten stappen.

  7. #517
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 May 2009
    Berichten
    342

    Standaard

    Is het mogelijk dat je afstelling van je auto te belastend is?

  8. #518
    HPower feysn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2007
    Locatie
    Moorslede
    Berichten
    977

    Standaard

    Misschien inderdaad proberen wat meer 'standaard' te rijden?
    // - WouterFJ - \\

    Bert Coene - G&V - supporter

  9. #519
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 August 2008
    Berichten
    17

    Standaard

    heb je ooit al een noiker tarmac dry gereden in standaart settings, wel dan zie je al de hoekjes en de kantjes van de weg (bomen).

  10. #520
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Leg 2 Portugal gereden

    Voorlopig

    1. Bytes +9:19,28
    2. WouterFJ +12:40,96
    3. vfr +12:53,38
    4. alterdaxter +17:36,17
    5. TRC + 20:24,24
    6. crossers1 +29:58,51
    7. WRCKurt +33:18,65
    8. Lunteraan +48:00,06

Soortgelijke discussies

  1. RBR Renstal autosportforum.be
    By rallylover1 in forum Games
    Reacties: 1033
    Laatste bericht: 20 December 2010, 19:31
  2. Autosportforum - rallypiloot
    By quattro in forum Rally binnenland
    Reacties: 86
    Laatste bericht: 29 August 2009, 22:45
  3. Autosportforum.be online
    By digibyte in forum Algemeen
    Reacties: 182
    Laatste bericht: 8 July 2007, 00:17

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •