Pagina 50 van 115 EersteEerste ... 40484950515260100 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 491 t/m 500 van 1150

Discussie: RBR Renstal autosportforum.be 2011

  1. #491
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lunteraan Bekijk bericht
    was samen met TRC aan het strijden was gelukkig de laatste kp 29 sec sneller
    na veel problemen gehad te hebben op alle PTD Rallysprints dit vind ik een kl*te proef
    De meeste mensen hebben daar iets tegen... Ik vind dat een heelijk proefke, lekker dwars door alle gravelbochten...

  2. #492
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfr Bekijk bericht
    Naar ASAF traditie nog een maxi afgeschreven = DNF
    Nog een boomke ontdekt dat ge nog niet gekust had?

  3. #493
    Senior Member vfr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 November 2009
    Locatie
    West Vlaanderen
    Berichten
    684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bytes Bekijk bericht
    Nog een boomke ontdekt dat ge nog niet gekust had?
    Uiteindelijk wel op 2de passage greenhills lichte kus in de laatste meters en kon niet meer over de finish. Was van oordeel Bytes is al voorbij dus de nodige bomen zijn gerooid maar blijkbaar was je ene vergeten

    Rally was slecht gestart tweemaal CFH op PTD eerste maal niet opgelet en stond boven op een stapel hout of zo en dan heel slim verloren tijd proberen in te halen en in de rechtse knik voor een rechts 90 waar da je de gravel opgaat deze bocht op asfalt in het nat eens vol in zesde genomen da gaat dus niet laatste of voorlaatste afgezaagde boom mee en voorwielen paraplu......

    Voor ASAF wijzig ik mijn voertuig want die maxi beginnen schaars te worden en heb deze nodig voor het BKR & MDO

  4. #494
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vfr Bekijk bericht
    Uiteindelijk wel op 2de passage greenhills lichte kus in de laatste meters en kon niet meer over de finish. Was van oordeel Bytes is al voorbij dus de nodige bomen zijn gerooid maar blijkbaar was je ene vergeten

    Rally was slecht gestart tweemaal CFH op PTD eerste maal niet opgelet en stond boven op een stapel hout of zo en dan heel slim verloren tijd proberen in te halen en in de rechtse knik voor een rechts 90 waar da je de gravel opgaat deze bocht op asfalt in het nat eens vol in zesde genomen da gaat dus niet laatste of voorlaatste afgezaagde boom mee en voorwielen paraplu......

    Voor ASAF wijzig ik mijn voertuig want die maxi beginnen schaars te worden en heb deze nodig voor het BKR & MDO
    Is bizar, in den asaf blijf ik van de bomen af... Zelfde auto, zelfde proef, niet asaf en ik kus elken boom...

  5. #495
    Senior Member Flipn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 August 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    530

    Standaard

    zoals gewoonlijk gisteren de asaf met MK2 gereden. Uiteindelijk voorlopig 4de van de renstal.

    Met welke banden reden jullie? Ik opteerde voor de 1e boucle gravel wet, 2e gravel int en 3e gravel dry..

  6. #496
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipn Bekijk bericht
    zoals gewoonlijk gisteren de asaf met MK2 gereden. Uiteindelijk voorlopig 4de van de renstal.

    Met welke banden reden jullie? Ik opteerde voor de 1e boucle gravel wet, 2e gravel int en 3e gravel dry..
    Tarmac wet, Tarmac int en Tarmac dry...

  7. #497
    Senior Member Flipn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 August 2007
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    530

    Standaard

    En viel dat mee qua grip op de onverharde stukken (zeker bij wet) op PTD? Aan je tijden te zien wel alleszins, maar ik vreesde dat de MK2 constant zou vastzitten

  8. #498
    Senior Member Bytes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 April 2007
    Locatie
    Geetbets
    Berichten
    1.638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipn Bekijk bericht
    En viel dat mee qua grip op de onverharde stukken (zeker bij wet) op PTD? Aan je tijden te zien wel alleszins, maar ik vreesde dat de MK2 constant zou vastzitten
    Grip? Wasda op PDT? Heel vroeg remmen, aan lage snelheid dwars in de bocht gooien en vol op het gas uitaccelereren (met de vierwielaandrijving gaat hij niet slingeren bij het accelereren als de wielen rechtstaan). Ik zou te veel tijd verliezen met de gravelschoentjes op de verhardstroken, met die gravels lijken dat dan ijspistes.

  9. #499
    Senior Member rallylover1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 November 2009
    Berichten
    251

    Standaard

    opgave voor mij in asaf

  10. #500
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 April 2007
    Berichten
    354

    Standaard

    asaf uitgereden ,moeilijke rally en op het gemak gereden,toch een serieus paar spins en off roads gehad.

    Daarnet ook nog eens dezelfde rally gereden,maar dan met het stuur,geen enkel probleem gehad,maar in totaaltijd 15 min trager dan met het keyboard.
    ik kan daar dus echt niks mee aanvangen,flat,fast en easy corners kan ik maar aan 40-50 kph nemen,anders breekt hij uit bij het uitkomen van de bocht,alle scherpere bochten moet ik nemen vanuit stilstand anders idem dito.
    heb bij wijze van spreken al honderden verschillende settings geprobeerd en dit is zowat het beste wat ik eruit krijg.
    Zal het stuur waarschijnlijk weg doen,want dit is een serieuze miskoop geweest.

Soortgelijke discussies

  1. RBR Renstal autosportforum.be
    By rallylover1 in forum Games
    Reacties: 1033
    Laatste bericht: 20 December 2010, 19:31
  2. Autosportforum - rallypiloot
    By quattro in forum Rally binnenland
    Reacties: 86
    Laatste bericht: 29 August 2009, 22:45
  3. Autosportforum.be online
    By digibyte in forum Algemeen
    Reacties: 182
    Laatste bericht: 8 July 2007, 00:17

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •