beste heren piloten en co piloten,

reeds enkele jaren was ik op zoek naar een verhandeling ivm het maken van en inerpreteren van de pacenotes. een paar dagen geleden vond ik dit op aangeven van mr eddy chevaillier. echter is deze site volledig in het frans en vooral opgesteld door franse piloten. ook vind ik maar weinig terug van de manier waarop de meeste vlaamse piloten deze schrijven.
nu vatte ik het projectje aan om ook zo een verhandeling te schrijven in mijn vrije tijd. heb reeds de toestemming verkregen van de franse site om hun verhandeling als rode draad te gebruiken.

mijn vraag: graag had ik zoveel mogelijk informatie verkregen van hoe anderen hun notas eruit zien. hoe duiden jullie wat aan? waar houden jullie rekening mee in bvb rempunten? hoe verkennen jullie? welk systeem word er toegepast? etc etc uittreksels van jullie notas zijn ook welkom als didactisch materiaal is ook welkom. dit om zo volledig en correct mogelijk een beeld te vormen van hoe het werkt.

graag ook even bij vermelden welke wagen (div, achter- voor- of vierwiel trekker, etc) om daar eventuele verschillen tussen te ontdekken.
je hoeft er niet bij te vermelden uit welke wedstrijd ze komen maar zou misschien leuk kunnen zijn. indien gewenst vermeld ik online zeker de naam van wie deze nota voorbeelden komen.

eenmaal het project af is zet ik dit online op onze site zodat iedereen ervan kan leren indien gewenst. ik stel het vooral op voor leken en symphatisanten met vragen....

graag alles doormailen naar: john.smetcoren@telenet.be

dank bij voorbaat