hij telt dus mee voor de VAS ook?
De knoop is doorgehakt wat de definitieve datum betreft: De Belgian Westhoek Classic 2011 komt er op zaterdag 17 september 2011.
Een verrassende editie met terug enkele nieuwigheden.
- de slalomproef zal tweejaarlijks georganiseerd worden om zijn originaliteit te behouden
- in ruil hiervoor zullen er tijdens etappe 2 een viertal opéénvolgende tijdscontroles zich binnen in een pittoresk (typisch Heuvellands) cafeetje bevinden. Een gezellige drukte dus telkens om op tijd te pointeren zoals in vroegere wedstrijden!
- de wedstrijd komt eveneens in aanmerking voor de BDNL-cup 2011
- de oude 1/25 000 stafkaarten (met rood en rood-witte wegjes anno eind jaren '90) worden tijdens etappe 1 uit de kast gehaald en verwerkt in het roadbook
Voor wie onze wedstrijd nog niet kent, kan via onze website www.belgianwesthoekclassic.be nog eens terugblikken op editie 2010.
Vanaf 3 januari komt de nieuwe website online met interessante extra informatie en het reglementenboek.
Inschrijvingen open op 7 maart vanaf 20u. En weet: de laatste twee edities waren volzet in een tijdspanne van 24 uur!
En last but not least: een hele verzameling roadbooks vanaf 1992 tot heden kwam in mijn bezit van oa 12u vd Vlaamse Ardennen, Venetië vh Noorden, Antwerpen Middelkerke Antwerpen, etc. Plagiaat plegen zal niet gebeuren, maar de 'oude stijl' toepassen van de grote wedstrijden in onze BWC des te meer!
grt,
Bjorn Vanoverschelde - BFOV kampioen
Jens Vanoverschelde - VAS kampioen classic & sportklasse
Rudy Opdenakker - ervaring zat
Belgian Westhoek Classic 2016 - 16/17 september 2016
http://www.belgianwesthoekclassic.be
Bjorn en Jens, proficiat met het behalen van de titels.
Belgian Westhoek Classic 2016 - 16/17 september 2016
http://www.belgianwesthoekclassic.be
17 september 2011 staat alvast aangekruist op mijn kalender.
Proficiat aan de familie Vanoverschelde met de titels !
Ik zal in ieder geval achter de PC zitten op 7 maart om 20u
de datum staat al in hoofdletters in mijn agenda... LOL
iets zeker niet te missen
Voilà, de 2 data staan in outlook !