Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65

Discussie: Toprally en Floprally van 2010

  1. #61
    Senior Member sartro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 October 2008
    Locatie
    Wevelgem
    Berichten
    1.972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Bekijk bericht
    Waarom OVV met voorsprong?

    Heb ik al duidelijk gemaakt in dat topic naar ik meen. Ik vond het deelnemersveld zwak, de organisatie heel zwak en sfeer nul, zelfs niet 's avonds aan het podium toen Tsjoen kampioen werd.

    Ik ben ook van de streek waardoor ik eigenlijk min of meer uitgekeken ben op het parcours, zeker als je even vergelijkt wat ze rond pakweg beaumont of jalhay voorgeschoteld krijgen.

    das natuurlijk puur persoonlijk é, andere mannen hebben daar mss niets van gemerkt maar ik wel!
    sandropov.wordpress.com

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 May 2009
    Berichten
    342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk bericht
    Ook nog even m'n BK classement geven:

    1. Wallonië
    2. Ieper
    3. TAC
    4. Haspengouw
    5. Sezoens
    6. Condroz
    7. Omloop
    8. East Belgian
    EBR als laatste??? Was toch een zalig mooi parcours? Jij hebt precies op de misse punten gestaan dan ...

  3. #63
    Senior Member codeboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 February 2010
    Locatie
    Zwijndrecht
    Berichten
    127

    Standaard Eigen ervaring

    Ook maar eens mijn jaar samenvatten van top naar flop. Is gebaseerd op wat ik er zelf aan had, geen kritiek op organisaties en dergelijke.

    1) Sezoens (voor het eerst het gevoell echt de knop omgedraaid te hebben. Voluit op die kiezels dansen = zotjes)
    2) Hemicuda (vierkant begonnen qua rijstijl, maar 2de deel zaten we volgens mij op de limiet van het bakske)
    3) EBR (wat een parkours man! Heel veel bijgeleerd, verstandig gereden. Diegene die daar steeds op limiet zaten kwamen we tijdens de KP's vaak tegen )
    4) ORC (ook heel mooi parkours, ervaring van Sezoens kunnen meenemen)
    5) Haspengouw (de eerste en dat was er wat aan te merken)
    6) TAC (met toenmalige setup goed gereden, maar niks meer. Voor volgend jaar wil ik daar zeker tandje bijsteken, kan stuk beter)
    7) Linter (teveel aan punten gedacht en te braaf gereden)
    8) Kasterlee (teveel aan punten gedacht en hou niet van die betonbanen waar je rond de bochten moet rijden). Jammer dat de onverhard er zo slecht bijlag, tijdens eerste doortocht was het toch wel kicken door op het gas te blijven, ervaring van Sezoens?)

    Maar om af te sluiten: ik ben zoals een klein kind aan het aftellen tot laatste weekend februari 2011!

    ps: benieuwd of mijn co dit zal lezen en wat zijn mening is


  4. #64
    Senior Member trippeltitti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 September 2010
    Locatie
    voorlopig in niemandsland
    Berichten
    228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door codeboy Bekijk bericht
    EBR (wat een parkours man! Heel veel bijgeleerd, verstandig gereden. Diegene die daar steeds op limiet zaten kwamen we tijdens de KP's vaak tegen )
    Oeps,en wie reed er dan verkeerd?

  5. #65
    Senior Member Peter 666's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 November 2008
    Locatie
    Overpelt
    Berichten
    136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door codeboy Bekijk bericht
    Ook maar eens mijn jaar samenvatten van top naar flop. Is gebaseerd op wat ik er zelf aan had, geen kritiek op organisaties en dergelijke.

    1) Sezoens (voor het eerst het gevoell echt de knop omgedraaid te hebben. Voluit op die kiezels dansen = zotjes)
    2) Hemicuda (vierkant begonnen qua rijstijl, maar 2de deel zaten we volgens mij op de limiet van het bakske)
    3) EBR (wat een parkours man! Heel veel bijgeleerd, verstandig gereden. Diegene die daar steeds op limiet zaten kwamen we tijdens de KP's vaak tegen )
    4) ORC (ook heel mooi parkours, ervaring van Sezoens kunnen meenemen)
    5) Haspengouw (de eerste en dat was er wat aan te merken)
    6) TAC (met toenmalige setup goed gereden, maar niks meer. Voor volgend jaar wil ik daar zeker tandje bijsteken, kan stuk beter)
    7) Linter (teveel aan punten gedacht en te braaf gereden)
    8) Kasterlee (teveel aan punten gedacht en hou niet van die betonbanen waar je rond de bochten moet rijden). Jammer dat de onverhard er zo slecht bijlag, tijdens eerste doortocht was het toch wel kicken door op het gas te blijven, ervaring van Sezoens?)

    Maar om af te sluiten: ik ben zoals een klein kind aan het aftellen tot laatste weekend februari 2011!

    ps: benieuwd of mijn co dit zal lezen en wat zijn mening is
    Ik kan me hier wel in vinden...
    Op 1 voor mij ook de sezoens (als jong gastje altijd van gedroomd om daar te kunnen starten, ook mijn thuis rally dus....)
    Op de 2 EBR prachtig parkours maar niet gemakkelijk....
    dan de hermicuda (ondanks het slechte weer)
    op 4 de tac, hier was ik aangenaam verrast door het parcours (als toeschouwer vond ik dit vroeger iets minder)
    en Op 5 de haspengouw

    voor volgend sezoen staat de wallonie boven op mijn verlang lijstje!!!

Soortgelijke discussies

  1. Toprally
    By puma club belgium in forum Games
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 November 2007, 11:33

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •