Pagina 42 van 268 EersteEerste ... 3240414243445292142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 411 t/m 420 van 2674

Discussie: Aanvraag kp kaarten

  1. #411
    Member Pedro Cappelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 November 2010
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    39

    Standaard

    Is er hier iemand op de hoogte van het onderzoek / rechtszaak van een aantal organisatoren tegen een aantal co-piloten omdat zij vroegtijdig in het bezit zijn van KP kaarten? Dat een onderzoek en rechtszaak bestaat heb ik bevestigd gekregen uit 2 bronnen, alleen wordt er daar met heel weinig woorden over gesproken.

  2. #412
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    560

    Standaard

    Zou er iemand de kaarten van de kp's voor den omloop kunnen doorsturen naar
    geert-verena@edpnet.be .Waarvoor dank.

  3. #413
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 August 2011
    Locatie
    in het hol van plutol
    Berichten
    174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Cappelle Bekijk bericht
    Is er hier iemand op de hoogte van het onderzoek / rechtszaak van een aantal organisatoren tegen een aantal co-piloten omdat zij vroegtijdig in het bezit zijn van KP kaarten? Dat een onderzoek en rechtszaak bestaat heb ik bevestigd gekregen uit 2 bronnen, alleen wordt er daar met heel weinig woorden over gesproken.
    Het is u dat ze aan het zoeken zijn maar ze hebben u nog niet gevonden. Het zou in RACB kringen zijn dat ze daar mee bezig zijn; wat willen ze beweren??? Dat ge niet langs de openbare weg mag rijden????

  4. #414
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeway Bekijk bericht
    Het is u dat ze aan het zoeken zijn maar ze hebben u nog niet gevonden. Het zou in RACB kringen zijn dat ze daar mee bezig zijn; wat willen ze beweren??? Dat ge niet langs de openbare weg mag rijden????
    Die laatste zin is zo altijd de standaard dooddoener. De organisaties en ook de federaties weten maar goed genoeg dat je niemand kan verbieden op de openbare weg te rijden. Het moet gewoon in de kopkes komen van de deelnemers en toeschouwers die alles vooraf eens willen verkennen, dat dit wel degelijk een van de doodsteken is van de rallysport!!! Een veelgehoord antwoord van de bewoners is: "geen probleem met de rally zelf, om een dag afgesloten te zitten. Maar weken vooraf 's nachts passage van niet de stilste wagens, dat is er te veel aan!" En er moet er maar 1 langs een KP wonen die de burgemeester of een schepen goed ent en je mag daar niet meer passeren. Dus daarom is er echt een mentaliteitsverandering nodig in ons rallywereldje!!!

    Daarnaast dan nog het sportieve aspect: illegaal verkennen is de doping in onze sport. Het is gewoon niet eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers die het wel eerlijk spelen, om meer te verkennen dan toegestaan. Daarom begrijp ik zeker dat de federatie haar verantwoordelijkheid neemt en die valsspelers er uit probeert te halen.
    Laatst gewijzigd door Bjorn; 1 September 2011 om 11:46

  5. #415
    Senior Member LCRacing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 October 2008
    Berichten
    1.004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Bekijk bericht
    Die laatste zin is zo altijd de standaard dooddoener. De organisaties en ook de federaties weten maar goed genoeg dat je niemand kan verbieden op de openbare weg te rijden. Het moet gewoon in de kopkes komen van de deelnemers en toeschouwers die alles vooraf eens willen verkennen, dat dit wel degelijk een van de doodsteken is van de rallysport!!! Een veelgehoord antwoord van de bewoners is: "geen probleem met de rally zelf, om een dag afgesloten te zitten. Maar weken vooraf 's nachts passage van niet de stilste wagens, dat is er te veel aan!" En er moet er maar 1 langs een KP wonen die de burgemeester of een schepen goed ent en je mag daar niet meer passeren. Dus daarom is er echt een mentaliteitsverandering nodig in ons rallywereldje!!!

    Daarnaast dan nog het sportieve aspect: illegaal verkennen is de doping in onze sport. Het is gewoon niet eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers die het wel eerlijk spelen, om meer te verkennen dan toegestaan. Daarom begrijp ik zeker dat de federatie haar verantwoordelijkheid neemt en die valsspelers er uit probeert te halen.
    Akkoord maar organisaties moeten dan beter hun kaarten beschermen en ze niet lekken om dan achterna sancties te geven aan de mensen. Het mooiste voorbeeld vond ik vorig jaar toen Nico Beernaert een boete kreeg voor illegaal verkennen met zijne piloot (naam ontsnapt me nu), en nota bene gestekt was door ene waarvan bekend is dat ie het zelf ook doet. Waar zit dan de logica?
    www.lc-racing.be - de site rond Koen Lauwaert en Pieter Cailliez

  6. #416
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 April 2007
    Berichten
    429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LCRacing Bekijk bericht
    Akkoord maar organisaties moeten dan beter hun kaarten beschermen en ze niet lekken om dan achterna sancties te geven aan de mensen. Het mooiste voorbeeld vond ik vorig jaar toen Nico Beernaert een boete kreeg voor illegaal verkennen met zijne piloot (naam ontsnapt me nu), en nota bene gestekt was door ene waarvan bekend is dat ie het zelf ook doet. Waar zit dan de logica?
    Tot enkele jaren geleden was het inderdaad wel zo dat de kaarten redelijk makkelijk bij de organisaties verkregen konden worden. Nu kan ik wel zeggen dat dit de laatste jaren niet meer het geval is, of toch zeker niet meer van de "kern"-organisatoren! Maar een organisator kan de KP's niet geheim houden doordat er nu eenmaal zodanig veel mensen bij betrokken zijn, en het zijn dan die mensen die dit lekken. Die krijgen ook niet de opmerkingen van de omwonenden, burgemeesters, politie, enz...

    Ivm Nico, wat heeft dit er nu mee te maken wie die "gestekt" heeft? Hij was daar waar hij niet moest zijn, en vals aan het spelen. Dan krijg je een bestraffing ....

  7. #417
    Senior Member vlotte eduard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    835

    Standaard

    Kan iemand mij de Kp-kaarten bezorgen v/d omloop van Vlaanderen ? eddy.homble@telenet.be

  8. #418
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 March 2007
    Locatie
    beselare
    Berichten
    1.943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Bekijk bericht
    Die laatste zin is zo altijd de standaard dooddoener. De organisaties en ook de federaties weten maar goed genoeg dat je niemand kan verbieden op de openbare weg te rijden. Het moet gewoon in de kopkes komen van de deelnemers en toeschouwers die alles vooraf eens willen verkennen, dat dit wel degelijk een van de doodsteken is van de rallysport!!! Een veelgehoord antwoord van de bewoners is: "geen probleem met de rally zelf, om een dag afgesloten te zitten. Maar weken vooraf 's nachts passage van niet de stilste wagens, dat is er te veel aan!" En er moet er maar 1 langs een KP wonen die de burgemeester of een schepen goed ent en je mag daar niet meer passeren. Dus daarom is er echt een mentaliteitsverandering nodig in ons rallywereldje!!!

    Daarnaast dan nog het sportieve aspect: illegaal verkennen is de doping in onze sport. Het is gewoon niet eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers die het wel eerlijk spelen, om meer te verkennen dan toegestaan. Daarom begrijp ik zeker dat de federatie haar verantwoordelijkheid neemt en die valsspelers er uit probeert te halen.
    de federatie kan met eens naar onze buurlanden te kijken al veel opsteken hoe het illegaal verkennen tegen te gaan. In het frans kampioenschap moeten kampioenschapsrijders en cup deelnemers ( en dat is daar toch 3/4 van het deelnemersveld) hun nota's maken in schriften door de organisatie geleverd . met andere woorden iedereen moet er met een blanco schrift beginnen aan de verkenningen . dat wordt dan ook effectief gecontroleerd en afgetekend door medewerkers op iedere kp tijdens de verkenningen . je kan natuurlijk zeggen je kan nog altyd voordien nota's maken en later aanpassen maar denk veel hun da toch al gaan ontzien want tijdens de verkenningen moet je alles sowieso nog eens doen of je krijgt vragen waarom je er nie was of niks van nota's neemt...
    ook de mogelijkheid om er u verkenningsdagen enigszins te kiezen vindt ik een voordeel , er zijn meestal 2 dagen in het weekend voordien en 2 dagen in de week voorzien ( al mag j maximum 3 passages doen per kp over de hele verkenning) waarop verkennen toegestaan is dus het excuus "geen tijd" vervalt er ook een groot stuk mee .
    tis maar een gedacht en persoonlijke mening é

  9. #419
    Senior Member Nonkel Rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 September 2008
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    696

    Standaard

    Zou er iemand de kaarten van de kp's van de Condroz 2011 kunnen doorsturen naar jan005@scarlet.be?
    Alvast bedankt hé

  10. #420
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 September 2011
    Berichten
    1

    Standaard

    zou iemand de kp kaarten van de omloop ook naar mij kunnen sturen aub
    jurgen.goossens@telenet.be
    alvast bedankt

Soortgelijke discussies

  1. Rally team Kaarten en andere Memorabilia
    By Ferry in forum Kopen en verkopen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 21 October 2013, 00:26

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •