Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 58

Discussie: navigation in darkness 15/10/2010

  1. #31
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Wat met organisatoren die gewoon een leuke rit willen inrichten zondermeer en helemaal geen ambitie hebben om deel uit te maken van eender welk kampioenschap?
    Indien de organisatie met alles in orde is - vergunningen van gemeente, provincie, politie, verzekering etc. - waarom moet dan perse VAS, PAK, BFOV,... ten tonele verschenen?

  2. #32
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    Ter bescherming van de autosport. Waarom eigenlijk zo weigerachtig? Snap het nie eigenlijk..In de andere autosporttakken zijn de wedstrijden toch ook ingericht onder een federatie? Stel je voor dat iedereen maar in het wilde westen wedstrijden zou inrichten...denk dat het snel zou gedaan zijn met de autosport.
    Ook niet uit respect voor de vele mensen die zich vrijwillig inzetten voor mensen die aan autosport willen doen?
    Waarom eigenlijk? er moet toch een redene voor zijn?

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geertt Bekijk bericht
    ter bescherming van de autosport. Waarom eigenlijk zo weigerachtig? Snap het nie eigenlijk..in de andere autosporttakken zijn de wedstrijden toch ook ingericht onder een federatie? Stel je voor dat iedereen maar in het wilde westen wedstrijden zou inrichten...denk dat het snel zou gedaan zijn met de autosport.
    Ook niet uit respect voor de vele mensen die zich vrijwillig inzetten voor mensen die aan autosport willen doen?
    Waarom eigenlijk? Er moet toch een redene voor zijn?
    en waarom moet alles onder wedstrijd verband komen?? En waarom mag een gewone leuke avondrit voor oldtimers niet plaats vinden voor mensen die eens een avondje uit willen met hun oldtimerke doorheen de landelijke wegen

    den dag dat ze mij verplichten om mijn rit onder wedstrijd normen te laten doorgaan dan stop ik ermee ik richt ook een rit in gewoon roadbook heel simpel bol pijl letters onderweg zoeken zeg wel zoeken nog nooit ene heeft ze allemaal gevonden,en tevens ook vragen oplossen onderweg en schftings vragen,moet ik dan zo iets onder wedstrijd steken denk van niet

  4. #34
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Standaard

    Begrijp ik wel...maar eens er een klassement gemaakt word is het een wedstrijd, he
    Het zijn dan autozoektochten dat jullie inrichten?

    Ik smijt niet met stenen, he heb er volle respect voor maar vroeg me gewoon af...waarom..

  5. #35
    rallymad Millbrook's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Krombeke
    Berichten
    1.364

    Standaard

    Een 'gewone' navigatierit - of er nu letterkes in de wegberm staan of niet - is helemaal geen autosport, vandaar....

    Ik ga regelmatig fietsen; nog nooit heeft iemand van de KBWB mij tegengehouden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GeertT Bekijk bericht
    Ter bescherming van de autosport. Waarom eigenlijk zo weigerachtig? Snap het nie eigenlijk..In de andere autosporttakken zijn de wedstrijden toch ook ingericht onder een federatie? Stel je voor dat iedereen maar in het wilde westen wedstrijden zou inrichten...denk dat het snel zou gedaan zijn met de autosport.
    Ook niet uit respect voor de vele mensen die zich vrijwillig inzetten voor mensen die aan autosport willen doen?
    Waarom eigenlijk? er moet toch een redene voor zijn?

  6. #36
    Senior Member GeertT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 November 2009
    Berichten
    324

    Smile

    fietsen mag je niet met autos vergelijken, he loll...lijkt een beetje op peren vergelijken met appels..
    Laatst gewijzigd door GeertT; 13 October 2010 om 16:19

  7. #37
    Member Putje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 January 2010
    Berichten
    85

    Standaard

    Startnummer 19 en start om 19u48 !!! nu nog aan de start geraken

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk bericht
    startnummer 19 en start om 19u48 !!! Nu nog aan de start geraken
    ik heb startijd 19u10 met nr 0 dus

  9. #39
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WRCKE Bekijk bericht
    ik heb startijd 19u10 met nr 0 dus
    Er is toch ook iemand die met een opel kadett D als 0 wagen rijd

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    5.758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opel_rally Bekijk bericht
    Er is toch ook iemand die met een opel kadett D als 0 wagen rijd
    die rijd met 00 en start een 15min ongeveer voor onze TR7 uit

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •