Pagina 5 van 18 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 172

Discussie: Rally St Truiden.

  1. #41
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    Op kp Engelmanshoven mag het publiek maar op 2 plaatsen gaan kijkken .
    Gaan ze dat nu hier ook al beginnen te doen ??

    Gelukkig is er des ardennes !

  2. #42
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Dat is zoals vorig jaar. Ze wilden geen volk op de KP maar het hing er wel vol linten, voor niks.

  3. #43
    Junior Member
    Geregistreerd
    23 March 2007
    Berichten
    2

    Standaard Groep N met grotere restrictor.

    Het verheugt mij als rallyliefhebber te vernemen dat er gedacht wordt aan het vergroten van de restrictors in groep N. Dit zou dan 33mm worden want anders zitten we weer met allemaal mini groep A's? Wat er ook van komt,we kunnen dit alleen maar toejuichen want zo houdt men het toch nog betaalbaar t.o.v. de S2000 en wordt het spektakel vergroot.
    Een S2000 die mij, tot wat ik er op heden van gezien heb, alleen maar ontgoocheld heeft want rijden zoals op "RAILS", wat is daar nog plezant aan om naar te kijken.
    Laat ons hopen dat de verdere ontwikkelingen van een S2000 toch nog een echte rallywagen kunnen maken zodanig dat we af en toe ook eens een mooie schuiver te zien krijgen.
    Anderzijds is het zo dat grotere restrictors de betere rallyrijder weer sneller zal maken al zullen sommigen nooit de tijden van zeg maar een S2000 ,kunnen evenaren.Talent speelt ook, ...en gelukkig maar), nog mee. Hoe anders is het te verklaren dat steeds dezelfde rijders de betere tijden draaien?Sommigen mag men in een WRC zetten,toch zullen ze nooit in de nabijheid van mindere wagens komen,tenzij het een hobby op zich is om als eerste met een nieuw model te kunnen rijden. Inderdaad ,geld speelt ook mee. Het is wel erg als men met een betere wagen telkens weer door een mindere wagen,met een een echte rallypiloot aan het stuur belachelijk wordt gemaakt.

  4. #44
    Junior Member C2R2's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    wervik
    Berichten
    17

    Exclamation

    Voor diegene die het zal riskeren te starten ZONDER restrictor (zoals vorig jaar)
    is alvast gewaarschuwd,deze maal moet hij eruit.
    Vergeet niet:een verwittigd man is er twee waard!

  5. #45
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C2R2 Bekijk bericht
    Voor diegene die het zal riskeren te starten ZONDER restrictor (zoals vorig jaar)
    is alvast gewaarschuwd,deze maal moet hij eruit.
    Vergeet niet:een verwittigd man is er twee waard!
    Als ze dit voor de wedstrijd ontdekken kunnen ze toch ook in a8 rijden ?

  6. #46
    Senior Member FOCUSWRC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Westhoek
    Berichten
    3.829

    Cool Kenners??

    Er lopen kennelijk nog wat kenners rond. Sinds mensenheugnis (sedert het ontstaan van de moderne rallysport dan toch) werd bewezen dat alle auto's goede rallyauto's zijn.

    Twee goed bestuurde Trabant's of Lada's brengen zeker evenveel spektakel dan de op rails rijdende Gr N' s en S2000 zoals hier gesteld wordt.

    Wat we nodig hebben zijn rallyauto's zoals de Gr S2000, eenvoudig van concept, met wat passend lawaai en een wat brutaal uiterlijk. Stop daar enkele gelijkwaardige piloten in en het spektakel komt vanzelf, twijfel daar maar niet aan!!
    Ik herinner mij nog levendig eind de jaren tachtig toen ik jaarlijks, de Hunsrück, Hessen, Köln-Ahrweiler en andere rally's aandeed in Duitsland. Het spaktakel geboden door de Audi 80, Coupe's, 90, en 200 bestuurd door Skandinavische cowboy's boden was fenomenaal. Het concept van deze auto's was zeer vergelijkbaar met dit van de huidige S2000's. 4x4, een krachtige motor met het nodige koppel, een stevige ophanging en een beetje remmen, niets van restrictoren, turbo's elektronische prullen, maar oerdegelijke bakken.

    Volgens mijn zeer bescheiden mening, kan dit terug komen eens er tweedehands markt ontstaat voor S2000 en men evoluties (fel) beperkt.

  7. #47
    Senior Member Juha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Landen
    Berichten
    1.961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Als ze dit voor de wedstrijd ontdekken kunnen ze toch ook in a8 rijden ?
    Dat is gewoon valsspelen, waarom zou je zo iemand nog laten starten?

  8. #48
    Senior Member Glenn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Torhout
    Berichten
    1.952

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juha Bekijk bericht
    Dat is gewoon valsspelen, waarom zou je zo iemand nog laten starten?

    Ja, das wel waar, ofwel moeten ze hem een boete opleggen...

    Eigenlijk, om ok te zijn zouden ze die moeten schorsen, maarja...

  9. #49
    Senior Member Dragu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Zoutleeuw
    Berichten
    2.709

    Standaard

    [quote=FOCUSWRC;1915]
    Twee goed bestuurde Trabant's of Lada's brengen zeker evenveel spektakel dan de op rails rijdende Gr N' s en S2000 zoals hier gesteld wordt.
    quote]


    Ja , das juist .
    Als je dvd's bekijkt van de hongaarse rally's , dan zie je veel show van die gasten met hun Lada's en Trabantjes .

  10. #50
    Junior Member C2R2's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    wervik
    Berichten
    17

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RFR Bekijk bericht
    Als ze dit voor de wedstrijd ontdekken kunnen ze toch ook in a8 rijden ?
    naar mijn mening moet men in A8 ook met restrictor rijden :max bride van 34!
    wat is uw mening phil?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •