Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 127

Discussie: Roger Albert Clark Rally 2010

  1. #1
    Senior Member FF-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    213

    Standaard Roger Albert Clark Rally 2010

    Heeft er al iemand plannen om naar deze rally te gaan kijken? Ik vond het verleden jaar een tof evenement en heb het ook van nabij gevolgd op het forum. Denk dat Stouf er dit jaar terug zal bij zijn.

  2. #2
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Wij gaan terug. Super evenement!
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  3. #3
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  4. #4
    Senior Member FF-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Berichten
    213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GioRallyReport Bekijk bericht
    Thx!!

  5. #5
    Senior Member Pegasus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Molenstede
    Berichten
    584

    Standaard

    IK ben het ook eens aan het bekijken om te gaan. Zijn de proeven goed bereikbaar? Drukte? 1 centrale slaapplaats of overnachten op verschillende locaties?


  6. #6
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    IK ben het ook eens aan het bekijken om te gaan. Zijn de proeven goed bereikbaar? Drukte? 1 centrale slaapplaats of overnachten op verschillende locaties?
    Zeker verschillende slaapplaatsen. KP's liggen wel wat uit elkaar. Vorig jaar hadden we toch een verbinding tussen twee KP's van een kleine 200 km als ik me goed herinner. Dit jaar hebben ze wel een KP er midden ingelegd dus is gebroken die afstand.

    Proeven goed bereikbaar? Goch, laat ons zeggen dat het als kaartlezer een hele uitdaging is om je chauffeur naar de KP's te laten rijden. Je krijgt geen KP's op de kaart enkel hier en daar een bocht. En ik verzeker je als je s'avonds in het donker Kielder Forest in rijd op weg naar de KP, een belevenis op zich. Nog nooit op een plaats geweest waar het zo donker was. Qua publiek valt het goed mee, de meeste Engelsen blijven wel staan op de KP's. Het zijn enkel de zotte Belgen die rondvliegen.

    Afstand naar ginder is in het doorgaan een kleine 500km vanaf Folkstone. Hou er rekening mee dat je in het terugkeren daar een 200 km mag bijdoen omdat je dan nog meer naar Schotland toe zit.

    Sfeer is super. Enig nadeel dit jaar vrees ik zal het weer zijn. Het is dit jaar nog eens twee weken later dan vorig jaar, dus verwacht maar typisch RAC weer.
    Laatst gewijzigd door GioRallyReport; 31 August 2010 om 19:12
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  7. #7
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  8. #8
    Senior Member Pegasus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 March 2007
    Locatie
    Molenstede
    Berichten
    584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GioRallyReport Bekijk bericht
    Zeker verschillende slaapplaatsen. KP's liggen wel wat uit elkaar. Vorig jaar hadden we toch een verbinding tussen twee KP's van een kleine 200 km als ik me goed herinner. Dit jaar hebben ze wel een KP er midden ingelegd dus is gebroken die afstand.

    Proeven goed bereikbaar? Goch, laat ons zeggen dat het als kaartlezer een hele uitdaging is om je chauffeur naar de KP's te laten rijden. Je krijgt geen KP's op de kaart enkel hier en daar een bocht. En ik verzeker je als je s'avonds in het donker Kielder Forest in rijd op weg naar de KP, een belevenis op zich. Nog nooit op een plaats geweest waar het zo donker was. Qua publiek valt het goed mee, de meeste Engelsen blijven wel staan op de KP's. Het zijn enkel de zotte Belgen die rondvliegen.

    Afstand naar ginder is in het doorgaan een kleine 500km vanaf Folkstone. Hou er rekening mee dat je in het terugkeren daar een 200 km mag bijdoen omdat je dan nog meer naar Schotland toe zit.

    Sfeer is super. Enig nadeel dit jaar vrees ik zal het weer zijn. Het is dit jaar nog eens twee weken later dan vorig jaar, dus verwacht maar typisch RAC weer.
    Bedankt voor de info Gio. Ik ben tussen '99 en '03 telkens naar de Network Q/Wales Rally GB geweest dus bij de navigatie en de weersomstandigheden kan ik mij wel wat voorstellen. De streek in het noorden ken ik echter niet en ik zou alleen gaan dus vandaar de twijfel. Worden die bepaalde bochten op voorhand bekend gemaakt? Zonder planning is het nogal moeilijk om daar alleen gaan rond te rijden..

    Leuke video trouwens. Het lijkt mij wel een uitdagende gelegenheid om foto's te maken, vandaar het idee..


  9. #9
    Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 March 2007
    Berichten
    3.702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Bedankt voor de info Gio. Ik ben tussen '99 en '03 telkens naar de Network Q/Wales Rally GB geweest dus bij de navigatie en de weersomstandigheden kan ik mij wel wat voorstellen. De streek in het noorden ken ik echter niet en ik zou alleen gaan dus vandaar de twijfel. Worden die bepaalde bochten op voorhand bekend gemaakt? Zonder planning is het nogal moeilijk om daar alleen gaan rond te rijden..

    Leuke video trouwens. Het lijkt mij wel een uitdagende gelegenheid om foto's te maken, vandaar het idee..
    Nope, van het parcours zelf wordt niks bekend gemaakt daar de piloten rijden zonder notas ook. Meestal staan er ook carparks op en vandaar kun je dan te voet weg op de special ofzo. Alleen zal het toch een heel avontuur worden.
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

    GioRallyReport


  10. #10
    Senior Member www.historicrally.be's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 April 2007
    Locatie
    Hooglede (De Geite)
    Berichten
    155

    Standaard Rac 2010 info

    - De vrijdagavond kan er geslapen worden in de omgeven van Pickering (Yorkshire).
    Het rallycentrum (op vrijdag) is in Pickering. Dus indien hier niet ver vandaan een B&B of hotel gevonden word is ideaal.

    - Voor zaterdag- en zondagavond kan er overnacht worden in de directe omgeving van Carlisle.

    - Alleen het evenement bezoeken is inderdaad wel serieus..... Volgens mij eigenlijk niet te doen omdat je toch héél wat detailkaarten van kp's moet bekijken terwijl je aan het rijden bent.

    - De kaarten die je ter plaatse kan kopen (voor spectators) zijn natuurlijk wel handig om de kp's te bezoeken.

    - Samenrijden met enkele Belgen die er vorig jaar geweest zijn zou ideaal zijn !

    - En ja, Stefaan Stouf en mezelf zullen terug deelnemen.

    - UK-historic-piloten spreken dat het dit jaar een entrylist zal worden om duimen en vingers af te likken....
    De winnaar van vorig jaar Evans komt reeds zeker aan de start !
    Joris E.

Soortgelijke discussies

  1. Roger Albert Clark Rally 2009
    By GioRallyReport in forum Rally buitenland
    Reacties: 59
    Laatste bericht: 20 March 2010, 13:36
  2. JB Classic Rally 2010 - 14 maart 2010
    By BiHorNie in forum Rittensport
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 16 March 2010, 12:27
  3. TAC Rally 2010
    By yote in forum Rally binnenland
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 27 September 2009, 19:25
  4. Jim Clark Rally 2009
    By ManagingTheWorldRally in forum Rally buitenland
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 May 2009, 13:33
  5. Roger Albert Clark Rally
    By ex driver in forum Rally buitenland
    Reacties: 46
    Laatste bericht: 20 November 2008, 18:07

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •