Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 171

Discussie: Hemicuda

  1. #11
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht
    Ziet dat ik mijn pijlen op u moet richten


    Bedoel je dat ik ook zo verken ?
    Vraag maar na bij mijn verschillende co's hoor.
    3 x bij officiele verkenningen (aan normale snelheden) is voor mij al meer dan voldoende.
    Daarna wordt ik het beu en zou aan de wedstrijd zelf wellicht geen plezier meer beleven.
    Ik heb trouwens geen zin én tijd om daar meer voor te doen. (nen mens wordt al een dagje ouder en denkt ook aan andere nuttige tijdbestedingen ).
    Trouwens, mijn co zou er dan gaan bijzitten voor 'piet snot' en dat is voor die man (vrouw) toch ook niet interessant. Het is en blijft voor mij een teamsport.
    Bovendien zijn de meeste wedstrijden door bijna iedereen reeds meerdere keren gereden en volgens mij meer dan voldoende gekend (ook op snelheid).
    Je zal trouwens altijd aan de resultaten van de eerste ronde ten opzichte van de volgende rondes merken wie op voorhand komt.
    Een uitzondering is er altijd, maar zoveel zulke supertalenten die daartoe in staat zijn, lopen er echt niet rond hoor.
    Let maar goed op dat het uiteindelijk niet de doodsteek zal worden van de sport.


    Bibi is voorstander van ... stevige maatregelen nemen tegen illegaal verkennen.
    Trouwens waarom moet dat ? Omdat een ander het doet en ze niet meekunnen dan ?
    Pietpraat (maak me wellicht niet echt populair nu bij verschillende mensen), als iedereen doet wat het reglement voorschrijft is ieder aan de start op gelijke basis, punt uit.

  2. #12
    Senior Member Duc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 November 2008
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    2.416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVA RACING Bekijk bericht


    Bedoel je dat ik ook zo verken ?
    Vraag maar na bij mijn verschillende co's hoor.
    3 x bij officiele verkenningen (aan normale snelheden) is voor mij al meer dan voldoende.
    Daarna wordt ik het beu en zou aan de wedstrijd zelf wellicht geen plezier meer beleven.
    Ik heb trouwens geen zin én tijd om daar meer voor te doen. (nen mens wordt al een dagje ouder en denkt ook aan andere nuttige tijdbestedingen ).
    Trouwens, mijn co zou er dan gaan bijzitten voor 'piet snot' en dat is voor die man (vrouw) toch ook niet interessant. Het is en blijft voor mij een teamsport.
    Bovendien zijn de meeste wedstrijden door bijna iedereen reeds meerdere keren gereden en volgens mij meer dan voldoende gekend (ook op snelheid).
    Je zal trouwens altijd aan de resultaten van de eerste ronde ten opzichte van de volgende rondes merken wie op voorhand komt.
    Een uitzondering is er altijd, maar zoveel zulke supertalenten die daartoe in staat zijn, lopen er echt niet rond hoor.
    Let maar goed op dat het uiteindelijk niet de doodsteek zal worden van de sport.


    Bibi is voorstander van ... stevige maatregelen nemen tegen illegaal verkennen.
    Trouwens waarom moet dat ? Omdat een ander het doet en ze niet meekunnen dan ?
    Pietpraat (maak me wellicht niet echt populair nu bij verschillende mensen), als iedereen doet wat het reglement voorschrijft is ieder aan de start op gelijke basis, punt uit.
    Mijn uitspraak was gericht op mn discussies over andere onderwerpen met andere forummembers .

    Ivm het illegaal verkennen heb reeds in andere discussies ook duidelijk gemaakt dat ze veel strenger moeten zijn . Hoe komt het dat de Belgen int buitenland ( Onverhard Frankrijk ) zoveel rond hun oren krijgen . Jammergenoeg is het bewijs dat bijna alle Belgen in het buitenland de laatste jaren weggereden . In ons Belgenrallylandje zit het ingebakken om vooraf alles van buiten te kennen . Ik heb meer respect voor de mannen die het niet doen dan deze die het wel doen . Dus mijn respect heb je 1000%. Als ik uitslagen raadpleeg dan vergelijk ik altijd de tijden bij de verschillende doortochten . Als je dat bij alle kp's van sommige bekijkt dan spreekt het boekdelen .

    We gaan moeten een systeem van Whereabouts inlassen in de rallysport .

  3. #13
    Member
    Geregistreerd
    28 April 2007
    Berichten
    73

    Standaard

    [QUOTE=Duc;202613]
    Hoe komt het dat de Belgen int buitenland ( Onverhard Frankrijk ) zoveel rond hun oren krijgen .

    Ik dacht dat het een Belg was die vorig jaar dat kampioenschap won.

  4. #14
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    Ik dacht dat het een Belg was die vorig jaar dat kampioenschap won.
    [/QUOTE]

    Omdat hij al wat ervaring opgedaan had de voorgaande jaren + dat hij ook blijkbaar geen nood heeft aan veel verkennen.
    Hij verdiend dus wel wat meer respect dan dat de meesten hem hier in België geven en voor mij is hij zeker een respectabel piloot daardoor.
    BTW: zijn einduitslag in Madeira is zeker goed te noemen, niet ?
    Laatst gewijzigd door EVA RACING; 26 August 2010 om 16:24

  5. #15
    Senior Member EVA RACING's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 March 2007
    Locatie
    Waasmunster
    Berichten
    1.524

    Standaard

    [QUOTE=Duc;202613]Mijn uitspraak was gericht op mn discussies over andere onderwerpen met andere forummembers .

    I know, I know

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 April 2009
    Berichten
    305

    Standaard

    [QUOTE=cosworth;202614]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duc Bekijk bericht

    Ik dacht dat het een Belg was die vorig jaar dat kampioenschap won.
    stond er dit jaar ook geen belg hoog geclassificeerd?

  7. #17
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Omdat hij al wat ervaring opgedaan had de voorgaande jaren + dat hij ook blijkbaar geen nood heeft aan veel verkennen.
    Hij verdiend dus wel wat meer respect dan dat de meesten hem hier in België geven en voor mij is hij zeker een respectabel piloot daardoor.
    BTW: zijn einduitslag in Madeira is zeker goed te noemen, niet ?[/QUOTE]

    Dominique is zeker een heel goeie piloot, behoort tot de beste in België vind ik.
    Wat hij vorig jaar in de Condroz presteerde was ook wel indrukwekkend!
    Zijn sterkte is dat hij voor de volle 100 procent op zijn nota's rijdt, dit leidt zeker tot sterke resultaten.

  8. #18
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duvalthebest Bekijk bericht
    Omdat hij al wat ervaring opgedaan had de voorgaande jaren + dat hij ook blijkbaar geen nood heeft aan veel verkennen.
    Hij verdiend dus wel wat meer respect dan dat de meesten hem hier in België geven en voor mij is hij zeker een respectabel piloot daardoor.
    BTW: zijn einduitslag in Madeira is zeker goed te noemen, niet ?
    Dominique is zeker een heel goeie piloot, behoort tot de beste in België vind ik.
    Wat hij vorig jaar in de Condroz presteerde was ook wel indrukwekkend!
    Zijn sterkte is dat hij voor de volle 100 procent op zijn nota's rijdt, dit leidt zeker tot sterke resultaten.[/QUOTE]
    Idd met de Maxi Kitcar 306 was ie ook altijd snel! Enja 100% volgen heeft soms het gevolg dat je in de gracht beland in Ieper vorig jaar

  9. #19
    autofreak dupanton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 September 2008
    Locatie
    Oostkamp
    Berichten
    3.683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Idd met de Maxi Kitcar 306 was ie ook altijd snel! Enja 100% volgen heeft soms het gevolg dat je in de gracht beland in Ieper vorig jaar
    Ieper vorig jaar was door een fout van de co, als ik mij niet vergis.
    Mijn foto's vind je op ADPics

    For the hottest rallynews: http://www.facebook.com/tacrally

  10. #20
    Duvalfan Duvalthebest's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Poperinge
    Berichten
    5.946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupanton Bekijk bericht
    Ieper vorig jaar was door een fout van de co, als ik mij niet vergis.
    Voila zo was het, nog eens het bewijs dat hij enorm goed luistert naar zijn co, zo hoort het te zijn

Soortgelijke discussies

  1. Hemicuda Rally - 26/27 sept
    By LCRacing in forum Rally binnenland
    Reacties: 235
    Laatste bericht: 5 October 2009, 20:04
  2. Hemicuda Rally 27 - 28/09/2008
    By Racing Piet in forum Rally binnenland
    Reacties: 173
    Laatste bericht: 22 December 2008, 17:38
  3. Hemicuda Rally
    By Metro 6R4 Online News in forum Rally binnenland
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 12 May 2008, 15:57
  4. Hemicuda
    By WRCKE in forum Rally binnenland
    Reacties: 385
    Laatste bericht: 21 November 2007, 22:18

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •