Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 45

Discussie: 2010 formula 1 belgian grand prix

  1. #31
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Slaapverwekkende race gezien.
    anders ook wel best leuke wedstrijd gezien
    Middelste deel was iets saaier maar het Spa-weertje heeft het toch fijn gekruid moet ik zeggen....

    Spa blijft altijd speciaal, ben er 2 keer geweest als toeschouwer en 10 keer in de pits, de race is altijd fijn, maar idd de accomodatie is een ramp... ga al evenlang naar Silverstone en dat is voor de F1 fan een paradijs zenne...

    Vettel, ach ja, als 't bij Senna had geweest, had hij waarschijnlijk een flinke peer op zijn muil gekregen ipv eens aan zijn oor getrokken door Schumi
    Die heeft anders toch ook weer mooi lik op stuk gekregen van Rosberg, zal leuke debriefing zijn geweest bij Mercedes
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  2. #32
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Slaapverwekkende race gezien.
    Daar kan ik niks aan doen dat het voor jou slaapverwekkend was, er moet blijkbaar zeer veel gebeuren zodat jij wakker zou blijven

  3. #33
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Toch niet

    Maar hoeveel gevechten voor een plaats te winnen heb je gezien ?

    Lowie'ke heeft een ganse race onbedreigd aan de leiding gereden.
    Kubica heeft geen enkele poging ondernomen om een plaats te winnen.
    Massa is totaal niet in beeld geweest maar heeft een ganse race als 4e gereden.
    Vettel heeft 1x geprobeerd om Button aan te vallen en 't was boem.

    Hulkenberg en Kobadinges hebben zich een rondje of 2 aan 't amuseren geweest.

    Dus, waar was de spanning ?
    Alleen omdat het ff begon te regenen leek er een beetje spanning in te komen, enkel en alleen omdat Lowie'ke ff naast de baan ging rijden.
    Life is a highway to hell

  4. #34
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Leuke race zondag, maar zonder regen zou het een saaie boel geweest zijn.

    Ik vraag me af waarom Massa niet gestraft is. Hij stond bij de start een stuk over zijn gridbox. Mijns inziens is dat koersvervalsing en moet Massa een drive through krijgen voor deze klungelige misser. We konden het niet zien op tv maar BBC commentator Martin Brundle zag het wel en die zat er met zijn neus op. Waar blijft dus Massa zijn straf mijnheer Mansell?

    Vettel gedraagd zich steeds meer als een gefrustreerd kieken zonder kop. Ik heb het voorspeld dat hij zijn frustraties niet meer de baas zou kunnen naarmate het seizoen zijn einde nadert en hij de titel steeds verder weg ziet glippen. Vettel is een talent, maar hij is nog een beetje te groen achter zijn oren. Hij kan volgens mij twee dingen niet verkroppen.
    1) Hij ziet zijn kansen slinken om de jongste F1 kapoen ooit te worden en 2) HIJ wil de eerste zijn die de titel pakt bij Red Bull, en niet Webber.
    Ondertussen groeien zijn frustraties. Je kan het aan hem zien dat hij zo gespannen is als een veer. Ik wil, ik moet, ik zal....en dan lukt het meestal niet he. Relax dude!

    Ik vond dat Schumi in het interview met DC een geweldige uitspraak deed. Het was feitenlijk een enorm steek onder water richting Barichello.
    Toen DC hem vroeg wat hij ervan vond dat Barrichello de kaap van de 300 GP's had gehaald en dat hij dat had kunnen zijn zou hij geen break van 3 jaar zou genomen hebben antwoordde hij: "Het gaat niet om het aantal GP's, het gaat erom wat je presteert in de GP's die je gereden hebt". Vlam, als dat geen viruele klop is op Barrichello zijne breedsmoel dan weet ik het niet meer zalle

    Trouwens, die knal van Barrichello tegen Alonso was onwaarschijnlijk. En daarmee bedoel ik dat het niet te geloven was dat Fonske gewoon verder kon rijden. Terwijl Barrichello toch met vrij hoge snelheid los op Alonso zijn achtertrein reed. Normaal breken die dingen af als lucifers. Straf, zéér straf!!!

    Ross Brawn meester tacticus. Onder zijn leiding bleven de Mercedes GP wagens van Rosberg en Schumacher door rijden op hun eerste setje banden tot aan de tweede en laatste regenbui. Geweldige strategie en ballen!
    Laatst gewijzigd door Schumi-fan; 31 August 2010 om 17:03

  5. #35
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi-fan Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom Massa niet gestraft is. Hij stond bij de start een stuk over zijn gridbox. Mijns inziens is dat koersvervalsing en moet Massa een drive through krijgen voor deze klungelige misser. We konden het niet zien op tv maar BBC commentator Martin Brundle zag het wel en die zat er met zijn neus op. Waar blijft dus Massa zijn straf mijnheer Mansell?
    Brundle sprak van een meter of 2. Het was ietske minder, het was maar ongeveer 1 meterke. Maar Massa stond wel degelijk over zijn gridbox bij de start.

    Youtube is soms handig voor die dingen :
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  6. #36
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Merci Grungie Op deze beelden is het duidelijk te zien. Ook dat Massa door zijn 'overshoot' sneller de wagen vóór hem kon inhalen, wat ook gebeurde. Massa ging in de source van P5 naar P4. Ik wacht dus nog steeds op zijn straf. Mansell en zijn bende marhalls moeten deze beelden ondertussen toch ook gezien hebben. Of is de GP afgesloten, geen mogelijkheid meer om met terugwerkende kracht te sanctioneren? Zijn amateurbeelden niet rechtsgeldig voor de FIA? Enfin, niet dat ik iets tegen Massa heb hoor, buiten het feit dat hij er uitziet alsof hij gisteren zijn Plechtige communie heeft gedaan Maar eerlijk is eerlijk he, iedereen over dezelfde kam.

  7. #37
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat betreft het meterke dat Massa gepikt heeft op de startgrid

    Moeten de technische snufkes dat normaal gezien niet "zien" .... zoals bijvoorbeeld dat ding dat aangeeft dat ze nen jumpstart maken ?
    Life is a highway to hell

  8. #38
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Spa haalt streefdoel van 65.000 tickets niet

    Belga
    do 02/09/2010 - 15:30 52.500 mensen kochten een ticket voor de GP van Spa-Francorchamps. De organisatie had op 13.000 tickets meer gehoopt. Of dat betekent dat er ook verlies gemaakt is, zal pas volgende maand bekend zijn.


    Vorig jaar maakte de organisatie van Spa-Francorchamps door het slechte weer een fors verlies. Dit jaar hoopten de organisatoren weer op het niveau van 2007 te komen, met 65.000 verkochte tickets. Toen was er ook een financieel evenwicht.
    Maar dat streefdoel werd niet gehaald. Er werden voor de Grote Prijs 52.500 tickets aan de man gebracht. Dat laat de nv Spa GP weten. Pas volgende maand zal duidelijk zijn wat de gevolgen zijn van de matige ticketverkoop.
    Ter vergelijking: in de jaren 90 en begin jaren 2000, niet toevallig de topperiode van Michael Schumacher, trok de Grote Prijs van België gemiddeld 100.000 toeschouwers.


    bron: sporza.be


    Als ze nu eens de prijs een beetje redelijker zouden maken..
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  9. #39
    Senior Member opel_rally's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 April 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    3.143

    Standaard

    Massa zal geen straf krijgen omdat er niks gezien is door de wedstrijdleiding noch door de teams en het automatische systeem werkte blijkbaar ook niet, en door dat er achteraf geen klachten werden ingediend kunnen ze Massa niet straffen.
    De FIA zal nu onderzoeken hoe het is kunnen gebeuren en hoe ze dit in de toekomst kunnen vermijden.

  10. #40
    Sneller dan het licht ! Phil69's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Locatie
    Waregem
    Berichten
    509

    Standaard

    tja, vroeger stonden er daar gridpoezen, maar die zijn intussen afgeschaft. Die zouden het wel gezien hebben.

    ach... vroeger was't toch allemaal beter, hé

Soortgelijke discussies

  1. 2010 Formula 1 Santander Britisch Grand Prix
    By Dead_Man in forum Formule 1
    Reacties: 71
    Laatste bericht: 22 July 2010, 18:32
  2. Formula 1 grand prix du canada 2010
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 63
    Laatste bericht: 15 June 2010, 12:09
  3. 2010 formula 1 turkish grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 12 June 2010, 16:33
  4. 2010 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 78
    Laatste bericht: 21 April 2010, 20:32
  5. 2009 formula 1 ing belgian grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 90
    Laatste bericht: 4 September 2009, 20:12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •