EBR online: www.eastbelgianrally.eu
De eerste informatie :
Wij hopen jullie massaal te mogen begroeten.
- De East Belgian Rally 2010 gaat door op 8 en 9 oktober.
Het rallycenter bevindt zich in het cultuurcentrum "Triangel" te St. Vith
De ingang van het rallycenter is zowel op vrijdag als op zaterdag gratis.- Vrijdag 8 oktober : Technische keuring en verkenningen
Zaterdag 9 oktober : Start rally om 09.00 uur - aankomst eerste wagen op podium : 22.30 uur- Er zijn 5 verschillende KP's
- KP Büllingen: 14,25 km
- KP Bütgenbach : 11 km
- KP Amel : 10,5 km
- KP Sankt Vith : 14.98 km
- KP Burg-Reuland : 14,99 km
- Totale afstand : 166 km (ongeveer 8% goed berijdbaar onverhard) + verbinding 190km - Criterium : 101 km
- Ingangsprijs: 15 euro voor de volledige dag (per KP 5 euro)
- De technische keuring gaat door vanaf vrijdagmorgen 8 oktober vanaf 09.30 uur , volgens een nog te bepalen timing.
De toegang is gratis en daar zijn ook de programmaboekjes te verkrijgen.
Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018
Met Nederlands Kampioenschap en Nissan Cup, wie ze gezien heeft in de TAC weet dat ze redelijk spectaculair waren, die Nissantjes....
Leeuwenrit 4/03/2018 - TAC Rally 7/04/2018 - Molenclassic 2/06/2018 - East Belgian Rally 29/09/2018
Rallystopwatch for Android: post your splits online.
Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.
wij gaan er ook heen
iemand nog een idee voor een goede slaapplaats? bv een goed goedkoop hotelletje
Slowly Sideways Belgium rijdt er ook, wij komen met de Metro 6R4
Ben ook van plan om er dit jaar naartoe te trekken. Het zou de eerste keer zijn, dus vraag ik me af of dit een mooie rally is? Valt het misschien een beetje te vergelijken met de Condroz op gebied van streek en parcours?
Het is een veel mooier parcours dan dat van de Condroz. De parcours in de Oostkantons samen met dat van de Boucles de la Semois behoren voor mij tot de mooiste van het land. Het zijn allen technische bochtige en heuvelachtige proeven.