Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 57

Discussie: Formula 1 Hungary 2010

  1. #31
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaCo Bekijk bericht
    Wat bedoel je hier precies mee?
    Spa moet het hebben van hun ticketverkoop. Velen komen naar spa om Schumi te zien rijden. Toen vorig jaar bekend werd dat Schumi wss de plaats van massa mocht innemen, was er plots een grote ticketverkoop. (1 ticket per minuut!!) Lees de artikels maar eens.

    http://www.f1pits.net/nieuws/stormlo...ankzij_schumi/

    http://www.gva.be/nieuws/sport/motor...rkoop-spa.aspx
    Laatst gewijzigd door Schumi_09; 2 August 2010 om 00:27
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  2. #32
    Senior Member carloscinq's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    borgloon
    Berichten
    589

    Standaard

    het valt toch op dat er hier veel mensen nog nooit een echte wedstrijd hebben gereden en niet begrijpen ,dat je in de wedstrijd onder druk soms domme , want de fout die schumi maakt is inderdaad een grove inschattingsfout ,fouten maakt
    waarschijnlijk heeft hij inderdaad gedacht dat hij rubens naar links kon dwingen en had hij niet ingeschat dat die ondertussen al te ver was om nog terug naar links te gaan
    dat hij gestraft word is terecht
    en inderdaad zoals schumi 09 zegt de duitse fan's kopen veel tickets ,en dat helpt francorchamps vooruit

  3. #33
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carloscinq Bekijk bericht
    het valt toch op dat er hier veel mensen nog nooit een echte wedstrijd hebben gereden en niet begrijpen ,dat je in de wedstrijd onder druk soms domme , want de fout die schumi maakt is inderdaad een grove inschattingsfout ,fouten maakt
    waarschijnlijk heeft hij inderdaad gedacht dat hij rubens naar links kon dwingen en had hij niet ingeschat dat die ondertussen al te ver was om nog terug naar links te gaan
    dat hij gestraft word is terecht
    en inderdaad zoals schumi 09 zegt de duitse fan's kopen veel tickets ,en dat helpt francorchamps vooruit
    moet ik daar nu uit concluderen dat je éénzitter-ervaring hebt

    neen, uiteraard wilde schumi barrichello niet in de muur rijden hé. hij maakte een fout. zoals vele andere dingen foutjes zijn en vaak naar waarde (de laatste tijd mss wat te fel of te zacht) bestraft worden.

    nou vroeg ik me over vettel wel af: de manier waarop die de pits in dook onder SC... was dat geen grensgeval?

  4. #34
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Zijn er intussen niet al wat Vettel fans bij?
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

  5. #35
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Wat betreft het Schumacher - Barrichello incident ..... kunnen we ook niet concluderen dat Barrichello in fout was want op de rijschool leren we toch dat we niet rechts mogen inhalen


    Idd NewTown .... dat van Vettel was een over de grens geval.
    Die 2 van Sporza zeiden onmiddellijk dat hij daar nen Drive Trough voor kon krijgen maar ik denk dat dit feit niet bekeken is geweest omdat hij vlak daarna zijn herstart - bestraffing heeft opgelopen.
    Life is a highway to hell

  6. #36
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Wat betreft het Schumacher - Barrichello incident ..... kunnen we ook niet concluderen dat Barrichello in fout was want op de rijschool leren we toch dat we niet rechts mogen inhalen


    Idd NewTown .... dat van Vettel was een over de grens geval.
    Die 2 van Sporza zeiden onmiddellijk dat hij daar nen Drive Trough voor kon krijgen maar ik denk dat dit feit niet bekeken is geweest omdat hij vlak daarna zijn herstart - bestraffing heeft opgelopen.
    Moet dan altijd zo lang duren tegen dat ze een straf geven?? Ze gaan het incident eens onderzoeken...

    Tegen dat ze een straf geven is de vogel al gaan vliegen.. (remember Valencia) Nu kwam Massa net te laat.

    Stop en Go was ideale straf geweest voor de 2 incidenten samen.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  7. #37
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    'k heb die beelden net nog eens gezien... 'k blijf erbij dat het ertoe bijgedragen heeft. waarmee ik niet zeg dat het geen fout is, trouwens
    De F1 met hun domme tv-rechten. Je kan geen beelden terugvinden. Als is verwijderd van Youtube.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  8. #38
    Senior Member Schumi_09's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 February 2010
    Berichten
    709

    Standaard

    Schumi geeft gisteren dom gedaan maar, hij blijft een groot kampioen.

    Schumacher: "Ik word terecht gestraft,
    Nu ik de bewuste fase nogmaals bekeken heb, moet ik eerlijk toegeven dat de jury gelijk had om me te straffen"

    http://sporza.be/cm/sporza/auto_moto...macher_Excuses
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

  9. #39
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht
    De F1 met hun domme tv-rechten. Je kan geen beelden terugvinden. Als is verwijderd van Youtube.
    digibox

  10. #40
    Back from the future Schumi-fan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 April 2009
    Locatie
    West-Europa
    Berichten
    394

    Standaard

    Er zal hier waarschijnlijk al veel inkt gevloeid zijn over het manoeuvre van Schumacher op Barrichello Nu moet ik zeggen, het is Schumacher zijn stijl, maar toch ging hij er dit keer over. En hij schijnt het nu zelf ook te beseffen, al gaf hij het direct na de race niet toe. Zijn straf is dus terecht. In het interview vlak na de race met de BBC commentatoren was het duidelijk hoe gefrustreerd Barrichello moet geweest zijn met zijn rol naast Schumacher bij Ferrari. Want je kon duidelijk merken dat Rubens niet echt goed met Schumi overweg kon/kan. Er borrelden emoties naar boven.
    Hij zei dat Schumacher's mening over hem is dat hij een 'cry baby' is. Nu moet ik zeggen, Rubens is dat eigenlijk ook wel een beetje Maar kom, ik geef Rubens dit keer wel gelijk. Hij werd bijna los de muur ingeduwd. Het was ronduit gevaarlijk. Al zal Schumi het ongetwijfeld opnieuw doen als de situatie zich opnieuw voordoet.

    Ergens kan ik Schumacher ook wel begrijpen. Hij wil laten zien dat ondanks zijn mindere auto/prestaties er met hem niet gespot moet worden. Hij is nog altijd even moeilijk voorbij te steken als vroeger. Mocht de Mercedes een betere wagen zijn, hij zou de Alguersuari's, Sutil's en Buemi's van deze wereld niet eens in zijn buurt laten. Want het talent en de strijdlust heeft hij zeker nog wel. Je kon gisteren zien hoe de Mercedes van Schumacher zwaar te kampen had met onder- en overstuur.

    Ik ben van mening dat Eddie Jordan nog eens een peer op zijn muil gaat krijgen van een of andere teambaas De vragen dat die vent durft stellen, man man! Vorige week nog met Domenicali over de teamorders. Er werd toen al wat over en weer geslagen tussen Domenicali en Jordan. voor te lachen weliswaar. Maar ik denk toch dat Domenicali hem toen graag eventjes bij zijn keel had gepakt. "Nu is het genoeg he you green trousered leprachaun"

    Blijkbaar is Ecclesteentje het eens met Domenicali. Teamorders moeten volgens hem kunnen. Enkel als twee teams samenspannen tegen een ander team, dat mag niet. Al de rest is okee voor die grijsaard met zijn eeuwig Dash witter dan wit hemd.

    En Massa heeft een lading respect verloren in zijn thuisland. Volgens Alonso is er dan weer geen vuiltje aan de lucht "No, there were no teamorders". Een geluk dat zijn neus niet groeit als hij liegt of hij kreeg zijn helm niet meer over zijne kop.

    Bij Red Bull was er toch ook iets aan de hand bij die herstart. Brundle had nog maar net gezegd wat Red Bull het beste zou doen, Vettel die best Alonso zou ophouden zodat Webber na zijn pitstop de tweede plek kon behouden. Brundle's woorden waren nog niet koud of ze deden het. En dan achteraf zeggen dat ze van niks wisten. Ik heb mijn twijfels. Volgens mij was het echt wel de bedoeling maar hebben ze zichzelf in hun voet geschoten door die regel van 10 autolengtes achter de safetycar te vergeten.

Soortgelijke discussies

  1. Zolder 2010 Superleague Formula
    By StopandgoTV in forum Circuit
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 1 August 2010, 01:57
  2. Formula 1 grand prix du canada 2010
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 63
    Laatste bericht: 15 June 2010, 12:09
  3. 2010 formula 1 turkish grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 12 June 2010, 16:33
  4. 2010 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 78
    Laatste bericht: 21 April 2010, 20:32

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •