Spectaculair ????
Waar ? Wanneer ?
Ik heb spectaculaire race gezien .... of ge moet da pitstraatincident spectaculair noemen.
Daar vond ik toch niks spectaculairs aan .... alleen iets wat ik al lang verwachtte en nu er eindeljk eens van gekomen is.
Eigelijk wel slim gezien van Vettel bij de herstart na de SC .... ik had er geen erg in dat er zo'n regelke van 10 lengtes bestond maar daar is toch de basis gelegt van de overwinning van Webber.
Voor de rest .... om het met de woorden van Webber te zeggen : "This race could be interesting in terms of trying to stay awake after the start"
Life is a highway to hell
Enne waarom dan, er zijn nog meer coureurs dan Schumacher hoor,
De F1 gaat evengoed verder ook zonder Schumacher, dat is wel bewezen
nadat hij gestopt was.
Wat hij vandaag liet zien was een ontiegelijke lage streek, maar ja
dat kun je van hem wel verwachten, heeft hij vroeger wel vaker dat
soort streken uitgehaald.
En dat is MIJN mening, voor mij had hij absoluut NIET terug hoeven te komen .
Winnaar WRC Prono Finland '07 , Winnaar WRC Prono Spanje '09 , WRC Prono Criterium Vice Kampioen '09
Winnaar WRC Prono Finland '10 , Winnaar WRC Prono Japan '10 , Winnaar WRC Prono Frankrijk '10
Kampioen WRC Prono '10 , Kampioen WRC Prono Criterium '10
Rallystopwatch for Android: post your splits online.
Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.
De goden hebben jou "voorstel" gehoord :
Bron: Sporza
De jury besliste om Michael Schumacher tien plaatsen achteruit te zetten in de startgrid van de volgende Grote Prijs, dat is die van Francorchamps, zijn geliefkoosde circuit.
Ben ik dan dn enige die vindt dat Schumi hier toch al te gemakkelijk neergesabeld wordt? 't was idd gevaarlijk, maar 't is zoals Schumacher zei na de race, hij zat zo ver naar de rechterkant dat 't toch duidelijk genoeg was voor Rubens dat ie toch best links probeerde...Als ie dan toch in dat gat duikt dat niet al te breed was moet ie imo niet lopen zagen dat ie toch wel dicht bij de muur en de wagen van Schumacher zat.