Pagina 238 van 242 EersteEerste ... 138188228236237238239240 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.371 t/m 2.380 van 2416

Discussie: F1 Competitie Manager

  1. #2371
    I am mine Grungie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    18.397

    Standaard

    Nee, nog steeds geen goesting om opnieuw te beginnen. Ik heb gezegd dat ik niet meer herbegin en dat meen ik ook.
    Het is enigszins wel spijtig dat ik failliet gegaan ben niet op het moment dat ik een redelijke kans maakte om in de topklasse te blijven. Maar missen doe ik het spel zeker niet.
    Ik kende het al zodanig goed dat ik het bijna met mijn ogen toe speelde, een beetje op automatische piloot. Ik moest ook niet veel nadenken over de strategie, na een paar trainingen wist ik die al. Zo goed kende ik het al, er zaten weinig of geen verrassingen meer in voor mij.

    Anderzijds ben ik wel al gans de tijd de 'inglish version' blijven doorspelen. Ook nu nog. Al steek ik er daar ook niet al te veel tijd in. Trainen en kwalificeren, soms de race volgen maar meestal zie ik de uitslag van de vorige race pas als ik de volgende keer inlog om te trainen en kwalificeren voor de volgende race.

    Overigens is ook daar sinds een paar weken de lay-out aangepast naar de versie van de .nl versie. En ik weet ook niet of die 'inglish version' nog een lang leven beschoren is. Het afgelopen jaar heb ik het aantal deelnemers zien terugvallen van zo ongeveer 2400 tot net iets minder dan 1200. Helaas kan ik het aantal deelnemers nu niet meer zien wegens die nieuwe lay-out. Bij de oude kon je dat zien in het lag-in scherm. Nu dus niet meer.
    WRC pronostiek kampioen 2002, 2003 en 2021, F1 Prono kampioen 2005 en 2015, Allround prono kampioen 2007, 2009 en 2011, WRC Prono Criterium kampioen 2021, F1 prono Pole Position kampioen 2008, 2011 en 2015, F1 Prono Criterium kampioen 2015, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono vice kampioen 2004, 2007, 2009, 2012 en 2013, F1 Prono Criterium vice kampioen 2008, 2012 en 2013, Allround Prono vice kampioen 2013 en 2015

  2. #2372
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    volgens mij spelleke aan't flippen, laatste race verdorie 2 keer 2 pitstops na elkaar...
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  3. #2373
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 January 2011
    Berichten
    9

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    volgens mij spelleke aan't flippen, laatste race verdorie 2 keer 2 pitstops na elkaar...
    Heb je bij wedstrijdvoorbereiding soms ingevult dat je na 9 rondes pitstop maakt?
    Is een bekende bug.

  4. #2374
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbr Bekijk bericht
    Heb je bij wedstrijdvoorbereiding soms ingevult dat je na 9 rondes pitstop maakt?
    Is een bekende bug.
    Verklaar u nader.


    Voor de rest amuseer ik me kostelijk in de TK momenteel ook al sta ik momenteel nog op een degradatieplaats (26e met 5pt.) , mijne stratego klopt meestal niet
    Maar het lezen van de paddock vind ik soms hilarisch ... ik denk dat sommigen hun maandinkomen afhangt van dit spelleke
    Life is a highway to hell

  5. #2375
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    Verklaar u nader.


    Voor de rest amuseer ik me kostelijk in de TK momenteel ook al sta ik momenteel nog op een degradatieplaats (26e met 5pt.) , mijne stratego klopt meestal niet
    Maar het lezen van de paddock vind ik soms hilarisch ... ik denk dat sommigen hun maandinkomen afhangt van dit spelleke
    daar wik ik ook wel het fijne van weten

    paddick is idd een kleutertuin

    ik trouwens nog steeds op een degradatieplaats...
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  6. #2376
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 January 2011
    Berichten
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    daar wik ik ook wel het fijne van weten

    paddick is idd een kleutertuin

    ik trouwens nog steeds op een degradatieplaats...
    Ook ik vermaak me prima.
    Zo af en toe slaat de vlam weer in de pan. Zo ook dit seizoen.
    En dan maar roepen dat de ander vals speelt en de schrijver vooral het eerlijkst speelt van allemaal. Ach ja. Wat betreft de bug: is een bekent probleem als je 9 rondes doorrijd. Maar dat ij jouw probleem niet den ik. Je stopt in ronde 7 voor benzine en 8 voor de regen.Wat heb je ingevult bij je regen strategie?

    Ik ga dit seizoen wel redelijk..

    SBR
    Laatst gewijzigd door sbr; 16 February 2011 om 20:32

  7. #2377
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sbr Bekijk bericht
    Ook ik vermaak me prima.
    Zo af en toe slaat de vlam weer in de pan. Zo ook dit seizoen.
    En dan maar roepen dat de ander vals speelt en de schrijver vooral het eerlijkst speelt van allemaal. Ach ja. Wat betreft de bug: is een bekent probleem als je 9 rondes doorrijd. Maar dat ij jouw probleem niet den ik. Je stopt in ronde 7 voor benzine en 8 voor de regen.Wat heb je ingevult bij je regen strategie?

    Ik ga dit seizoen wel redelijk..

    SBR
    ik ging na 1 ronde lichte regen binnen voor regenbanden, dus die eerste dubbele stop tot daar aan toe, maar de tweede vond ik wel ziek...

    er is nu weer sprake van een "bug23" in de paddock, 't wordt weer een kampioenschap op 2 snelheden
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

  8. #2378
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    en Hillfan .... gaan we volgend seizoen nog meespelen in klasse 1 ?

    Of denk je nog dat ge u kunt redden in de TK ?
    Theoretisch kan ik me nog redden maar dan zal ik zéér dringend punten moeten gaan scoren want mijn 12 punten zijn véél te weinig.
    Life is a highway to hell

  9. #2379
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 January 2011
    Berichten
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hillfan Bekijk bericht
    er is nu weer sprake van een "bug23" in de paddock, 't wordt weer een kampioenschap op 2 snelheden
    Bug 23 is onzin. Verzonnen om wat te stoken!

    Ben bang dat ik nog een seizoen TK zal moeten rijden.

  10. #2380
    Senior Member Hillfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Berichten
    909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dead_Man Bekijk bericht
    en Hillfan .... gaan we volgend seizoen nog meespelen in klasse 1 ?

    Of denk je nog dat ge u kunt redden in de TK ?
    Theoretisch kan ik me nog redden maar dan zal ik zéér dringend punten moeten gaan scoren want mijn 12 punten zijn véél te weinig.
    Ik wil wel eens zien hoe ik het er ga afbrengen in Klasse 1...
    TK is echt een kl*te seizoen, niks lukt...mag nog de perfecte afstelling hebben, dan gaat de stratego de mist in, of de naft net niet genoeg, of een DNF...pfff sucks
    Enfin, we zitten financieel redelijk goed en de auto staat nu op 70, we zien wel wat het wordt...
    F1 manager kampioen 2012, F1 manager teamcompetitie kampioen 2008, 2009, 2011 en 2012, F1 prono kampioen 2009, F1 prono criterium kampioen 2009

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •