Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 72

Discussie: 2010 Formula 1 Santander Britisch Grand Prix

  1. #61
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Ik hoopte en hoop nog steeds op een echt gevecht tussen 5 piloten maar de laatste GP's geeft me een gevoel dat dit gewoon nooit zal gebeuren. Alonso heeft pech, Button is zeer sterk maar niet sterk genoeg voor Hamilton en Webber mag het niet winnen van zijn team.

    Maar misschien regent het nog wat zodat Button nog iets kan forceren via juiste taktiek. Red Bull durft Webber misschien niet meer achteruit duwen uit schaamte.

  2. #62
    The dude abides The Amazing Filidude's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    109

    Standaard

    Noem mij een ouwe zaag, maar vroeger waren er geen discussies over inhalen buiten de lijntjes, omdat ge vast stak in de kattenbak wanneer je buiten de lijntjes ging.

    Ik zeg nu niet dat vroeger alles beter was, maar toch...
    F1 prono kampioen 2003 & 2010
    F1 prono criterium kampioen 2010


  3. #63
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Amazing Filidude Bekijk bericht
    Noem mij een ouwe zaag, maar vroeger waren er geen discussies over inhalen buiten de lijntjes, omdat ge vast stak in de kattenbak wanneer je buiten de lijntjes ging.

    Ik zeg nu niet dat vroeger alles beter was, maar toch...
    Die ouwe zaag heeft wel een zinnig punt. Op de meeste circuits mag je nu zwaar in de fout gaan zonder schade. Echte sandtraps deden vroeger hun werk.

    Op andere plekken zou ik dan weer van die hoge speedbumps plaatsen die meer vertragen en zelfs schade kunnen toebrengen. Hiermee werkt afsnijden nooit.

  4. #64
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    en daarmee zitten we op het punt van de moderne "veilige" circuits hé .... met hun landingsbanen waar met gemak zo'ne nieuwe airbus kan landen naast het circuit.
    Life is a highway to hell

  5. #65
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grungie Bekijk bericht
    Ik heb hier al meer dan een keer geschreven dat ik de strafmaat te groot vind. Dat een mindere straf misschien beter op zijn plaats was.
    Maar ik heb geen problemen met het feit dat Fons een straf krijgt. Want een straf heeft hij verdient.



    Je ziet het mijns inziens wat te somber in.
    Ferrari (en Alonso) zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Ze hebben een minder goede periode en een paar tegenslagen. Ups & downs zoals ze in elke sport voorkomen. En het is momenteel iets minder voor Ferrari. Ze zitten in een kleine 'down', ze hebben wat minder meeval.
    Kan gebeuren en moet je kunnen mee leven.

    Voor hetzelfde geld zit de volgende race hen helemaal mee. Krijgt hij misschien een DT en op het moment dat hij de pits binnengereden is komt er een SC waardoor hij uiteindelijk geen plaatsen verliest (want de DT is dan wel degelijk geldig in zo'n geval) of gaat Kubica hem naast de baan voorbij waarna die dan een DT krijgt ofzoiets.......

    Mijn gedacht.
    zoals ik al eens zei, hier kan ik het in essentie eens mee zijn ;o)
    mijn punt ging meer over de dispariteit in straffen (én consequenties)... ik vond een blaam of voorwaardelijke straf vr bvb 2 GP's wel correct, het zou het proberen inhalen (met de moderne machines toch een huzarenstuk) niet doodmaken...

    waar ik me minder in kan vinden is je uitspraak 'zit op één lijn met Holkers'... want zijn standpunt is door iets heel anders dan jouw redenering ingegeven...


    En zoals Moncet & Lafitte vorige keer op TF1 zeiden: momenteel zit het zwarte beestje bij ferrari, maar zoals in elke sport kan dat bijzonder snel keren...

  6. #66
    Senior Member Holkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 June 2007
    Locatie
    Voorschoten (nl)
    Berichten
    1.562

    Standaard

    Nee Newtown, ik zeg hetzelfde alleen in andere bewoordingen. Er staan 2 witte lijnen aan de kant van de weg en die gaan het hele rondje mee. Kom je er met 2 wielen over is er geen paniek, kom je er met 4 wielen over ook niet. Maar als je met 4 wielen over die lijn komt en je haalt iemand daarbij in, zit je gewoon fout. Kun je links praten, rechts huilen of door het midden de aanval kiezen, je (in dit geval Alonso) zit fout. Daar kunnen we het niet mee oneens zijn.

    Dan de strafmaat, welke ik niet aanhaal maar uiteraard overdreven vind. een DT (dus ongeveer 30 seconden aan de broek krijgen) terwijl slechts 1 seconde nodig is om de positie terug te geven, is overdreven. Maar laten we wel zijn, dat had niet plaats hoeven vinden als Alonso / Ferrari bij de les was. Dat het 2 minuten duurt voordat ze een melding krijgen doet daar niets aan af. De fout ligt nog steeds bij Alonso en niet bij de FIA. Helaas is er in dit geval rechtlijnig opgetreden en stellen de regels dat de rijder die onregelmentair inhaalt een DT moet krijgen. Zwaar gezien de omstandigheden, maar een reactie op een domme actie.

    Dan het gedoe in de media. Ferrari vangt de klappen omdat Ferrari dat zelf veroorzaakt. In Spanje werden ze genaait door Hamilton en de FIA, tijdens en na de race. Politiek niet handig om een ivoren toren als de FIA op zit te gaan rammelen door allerlei dingen te schreeuwen tijdens en na de race, maar wel mediatechnisch leuk voor de fans. Nu maken ze zelf een fout en heeft de FIA het wederom gedaan... Je kan daar wel of niet mee eens zijn, maar daarmee verbloem je je eigen fout niet mee weg. Door een storing van de KPN in Nederland kon gisteren iedereen gratis parkeren in Utrecht. Vandaag niet meer, maar moet je dan iedereen die daar vanuit ging maar geen bon geven omdat het gisteren door de vingers gezien werd?

    En ik hoop dat je dit keer, samen met Kama Schumi, wel het fatsoen hebt om normaal te reageren en niet zo kinderachtig / neerslachtig te doen. Als je een mening niet wilt aanhoren negeer hem dan.

    Over mijn insteek; ik ben fan van Ferrari, minder van Alonso, maar de combinatie kan mijn goedkeuring hebben. Objectief kijken naar zaken is iets anders dan team- of rijders-fan zijn en daar niet omheen kunnen of willen kijken.

  7. #67
    JV-spirit NewTown's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Ginderachters
    Berichten
    1.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    <...>
    En ik hoop dat je dit keer, samen met Kama Schumi, wel het fatsoen hebt om normaal te reageren en niet zo kinderachtig / neerslachtig te doen. Als je een mening niet wilt aanhoren negeer hem dan.
    <...>
    ben een beetje oud geworden voor dit soort zever. ik kan uit de opmaak van de berichten hierover of over andere dingen, mijn conclusies trekken, en dat recht heb ik imo. het was noch grof, noch beledigend geformuleerd, ik vind het gewoon vaak geen steek houden. waarmee ik het laatste over jou en jouw inbreng hier heb gezegd, mits je hetzelfde doet.

    ps: ik ben noch fan van ferrari, noch van alonso... als ik al fan was van iemand, was het van villeneuve, van prost, van senna, van mansell. de fan-tijd is allang voorbij voor deze ouwe versleten zak!
    Laatst gewijzigd door NewTown; 21 July 2010 om 19:02 Reden: de ps

  8. #68
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    ps: ik ben noch fan van ferrari, noch van alonso... als ik al fan was van iemand, was het van villeneuve, van prost, van senna, van mansell. de fan-tijd is allang voorbij voor deze ouwe versleten zak!
    Fan materiaal heb ik enkel nog van figuren zoals Senna,Alboreto,Mansell,Villeneuve en JPM (+ wat nascar gerief maar da's iets anders) en da's allemaal al vrij oud.

    Bij mij is het dus ook zo aan't keren. Ik kan ook wiezen en klagen over de jeugd van tegenwoordig...help wordt ik nu ook nen oude versleten zak
    Laatst gewijzigd door Kama Schumi; 22 July 2010 om 08:43

  9. #69
    Senior Member Kama Schumi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 March 2007
    Berichten
    904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holkers Bekijk bericht
    En ik hoop dat je dit keer, samen met Kama Schumi, wel het fatsoen hebt om normaal te reageren en niet zo kinderachtig / neerslachtig te doen. Als je een mening niet wilt aanhoren negeer hem dan.
    Als ik neerslachtig doe dan is dat mijn eigen zaak zoon. (en grote Radiohead fan zijnde....)

    Fatsoen en kinderachtig kan ik kort over zijn. Het eerste heb ik nooit gehad en het 2de ben ik meestal

    Als dat je niet aanstaat volg je best je eigen raad op. Het is een discussie forum, verschillende meningen mogen hier gerust botsen. Deze discussie stelt dan ook niets voor tegenover degenen die in't verleden gevoerd zijn tussen het "goede" en het "slechte". (BTW, weer lang geleden dat Darth Schumi-Fan is binnengesprongen op't forum).

  10. #70
    the living legend Dead_Man's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Bornem
    Berichten
    3.973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NewTown Bekijk bericht
    ps: ik ben noch fan van ferrari, noch van alonso... als ik al fan was van iemand, was het van villeneuve, van prost, van senna, van mansell. de fan-tijd is allang voorbij voor deze ouwe versleten zak!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kama Schumi Bekijk bericht
    Fan materiaal heb ik enkel nog van figuren zoals Senna,Alboreto,Mansell,Villeneuve en JPM (+ wat nascar gerief maar da's iets anders) en da's allemaal al vrij oud.

    Bij mij is het dus ook zo aan't keren. Ik kan ook wiezen en klagen over de jeugd van tegenwoordig...help wordt ik nu ook nen oude versleten zak
    Inderdaad Kama .... ge zijt ook nen oude versleten zak aan 't worden
    3 ouwe zakken bij elkaar

    Fan zijn van een bepaalde piloot is al lang verleden tijd voor mij ..... Elio De Angelis was de laatste.
    Sinds zijn dood ergens in 1986 (sommigen hier waren toen nog niet geboren) wil ik gewoon autosport zien en maakt het me gene zak uit wie er wint.
    Life is a highway to hell

Soortgelijke discussies

  1. Formula 1 grand prix du canada 2010
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 63
    Laatste bericht: 15 June 2010, 12:09
  2. 2010 formula 1 turkish grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 12 June 2010, 16:33
  3. 2010 formula 1 chinese grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 78
    Laatste bericht: 21 April 2010, 20:32
  4. 2009 formula 1 santander british grand prix
    By NewTown in forum Formule 1
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 23 June 2009, 10:09
  5. 2008 Formula 1 Santander British Grand Prix
    By Grungie in forum Formule 1
    Reacties: 35
    Laatste bericht: 9 July 2008, 21:14

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •