Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Coyote

Senior Member Schumi_09's schermafbeelding

Standaard Coyote

Ik ben misschien van plan om een Coyote aan te schaffen maar, ik had graag eens de mening, ervaring gehoord van mensen met die een Coyote gebruiken.

Is het zijn geld waard?
    Is het betrouwbaar?
    Etc.
    #GetWellSoonMichael #KeepFightingSchumi #Win92

Senior Member

Standaard

Wij zijn vorig weekend vanuit het 'verre Limburg' afgezakt naar de Geko Ypres Rally, met aan boord een coyote. Best wel een handig gadget. Toestel deelt je mee op welke weg je rijdt, welke de max. toegelaten snelheid is, aan welke snelheid (zit wel een vertraging op van kleine seconde, maar dat maakt eigenlijk geen fluit uit) je rijdt, waar de vaste controlepunten zijn en waar de mobiele controlepunten zijn. Deze worden aangegeven door de 'verkenners' die voor je rijden. Ook het aantal van die verkenners en op welke afstand deze van uzelf bevinden wordt meegedeeld.

Eerste drie maanden na aankoop zijn gratis, vierde gratis maand kan bekomen worden dacht ik door je te registreren, nadien betaal je 12 euro per maand aan abo.

Hans.

Senior Member kaze's schermafbeelding

Standaard

zoals kabouter wesley zou zeggen : ik HAAT coyote topics

Banned

Standaard

wa is het verschil tussen v1 en v2 behalve de prijs en de kleurtjes

Senior Member GioRallyReport's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexen Bekijk bericht
    wa is het verschil tussen v1 en v2 behalve de prijs en de kleurtjes

De V1 werd ontworpen door Robert Lüsser van de Duitse vliegtuigfabriek Fieseler en Frits Gosslau van de Argus-motorenfabriek. Het ontwerp en testteam werd in Peenemünde geleid door Wernher von Braun en Walter Dornberger.
    De V1 had vliegtuigvleugels en staartvlakken. Ze werd voortgestuwd door een Argus AS-014 pulserende straalmotor, een variant van de reeds in 1932 door Paul Schmidt ontworpen straalmotor. Hij kon een stuwkracht produceren van ca 300 kilogram en gebruikte een doodgewone auto-bougie als ontsteking.
    In technisch opzicht was de V1 eigenlijk een onbemand straalvliegtuig. Hij kon een maximumsnelheid van 620 km/h bereiken en had een bereik van 240 km (later werd dit 400 km). De lengte was 7,9 meter en de spanwijdte 5,3 meter. Een V1 woog 2180 kilogram en had een springkop van 850 kilogram. De motor van de V1 liep op gewone kerosine.
    Het toestel was uitgerust met een explosieve lading in de neus en vloog door middel van een primitieve straalmotoraandrijving (pulserende straalmotor) en een simpel geleidingssysteem op eigen kracht naar zijn doel.
    De eerste testvluchten vonden eind 1941 en begin 1942 plaats vanaf Peenemünde. In juni 1944 hebben zelfs bemande testvluchten plaatsgevonden om de mogelijkheid van zelfmoordmissies te onderzoeken, maar die zijn niet in praktijk gebracht. De meeste lanceringen vonden plaats vanuit Frankrijk en West-Nederland. Later, in december 1944, plaatste men nog een aantal installaties in Oost-Nederland. Deze waren gericht op Antwerpen vanwege het Ardennenoffensief.

De V2 was de eerste onbemande geleide ballistische raket. De A-4 (Aggregat 4), later hernoemd in V2, was de opvolger van de V1. Als brandstof voor de hoofdmotor fungeerden methylalcohol en vloeibare zuurstof. De brandstofpompen liepen op waterstofperoxide ("T-stoff") en natriumpermanganaat ("Z-stoff").
    Een V2 bereikte een maximale hoogte van 83 tot 93 km en had een bereik tussen 321 en 362 km. De springkop bestaande uit Amatol Fp60/40, woog circa 738 kg en kon een heel huizenblok wegvagen. Vlak voor het afslaan van de raketmotor woog een V2 nog 4040 kg. De raket startte bij 1 G kracht en bereikte 8 G bij het afslaan van de motor. Hij viel omlaag met 3600 km/u en sloeg in met 3x de snelheid van het geluid.
    De raket werd voor het eerst operationeel ingezet op 8 september 1944; de doelen waren Parijs en Londen. Het V2-offensief duurde van september 1944 tot en met maart 1945. In deze periode werden meer dan 3000 raketten afgevuurd. Het gebied direct rond Londen werd door meer dan 500 V2’s getroffen en enkele honderden kwamen verder weg neer. Eerst waren Londen en Antwerpen de belangrijkste doelen maar de V2’s vielen ook op Ipswich en Norwich en op door de geallieerden bezette delen van België, Frankrijk, Nederland en tenslotte zelfs Duitsland.
    Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, . but rather to skid in sideways, totally worn out,shouting..... . "holy crap, what a ride!"

GioRallyReport

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht
    Ik ben misschien van plan om een Coyote aan te schaffen maar, ik had graag eens de mening, ervaring gehoord van mensen met die een Coyote gebruiken.

Is het zijn geld waard?
    Is het betrouwbaar?
    Etc.
    http://www.coyotesystems.be/nl/index...&name=aankoop3

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schumi_09 Bekijk bericht

Is het zijn geld waard?
    Is het betrouwbaar?
    Etc.

Als je veel kilometers afmaalt, kopen die handel. Verdient zichzelf in no time terug, allé in mijn geval toch.

Junior Member

Standaard

een coyote is echt heel gemakkelijk in gebruik en heeft mij infeite al geld op gebracht, ik heb nogal een zwaar voetje op de weg en dan is het echt top als je een mobiele camera al van op voorhand weet staan!!!
    ik zelf heb een coyote V1 kost 50 euro minder of de V2 en qua functies is da just hetzelfste
    je ziet je eigen snelheid, de maximaal toegelaten snelheid
    het aantal verkenners, het nummer van de weg waar je op rijd zoals bv N50 etc., dus alles wat je nodig hebt! het enigste groote verschil is dat het niet in kleur is dat is alles.

groetjes Jonas

Senior Member trx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bull Bekijk bericht
    Als je veel kilometers afmaalt, kopen die handel. Verdient zichzelf in no time terug, allé in mijn geval toch.
    Kweet niet zunne, minimum aanschafprijs is 149€ en dan 12€/maand (3 maand gratis).

Ik heb in de afgelopen 5 jaar auto en moto samen minstens 430.000km gereden en 200€ aan boetes betaald (390.000 met de wagen en 40.000km met de moto).
    Een coyote zou mij 149 + 5x144€ = 869€ gekost hebben...

Gezond verstand mijn beste, gezond verstand en goed opletten.
    Met de moto rij ik naar schatting 90% van de tijd te snel (wettelijk gezien é), met de wagen zal het ong. 50% van de tijd zijn.

In gans mijn 'carriere' (begonnen in 1996) zit ik aan 230.000km met de moto en 6 à 700.000km met de wagen en dat heeft me alles samen aan snelheidsboetes 425€ gekost , daar kan ik mee leven zunne. Als ik die coyote uitreken op 14 jaar tijd kost die me 149€ + 14 x 144€ = 2165€. En dan reken ik nog niet mee dat em eens kapot gaat ofzo é...

Voor alle duidelijkheid, ik heb er geen probleem mee dat er iemand dat gebruikt, laat dat duidelijk zijn maar wil gewoon maar zeggen dat met gezond verstand en goed uit je doppen te kijken ook al veel boetes vermeden worden.

Senior Member

Standaard

In uw geval kan dat wel kloppen, maar ik maal jaarlijks +/- 120000 km af. Er is ook een verschil tussen "autostradekilometers" en secundaire kilometers. Bij deze laatste is de pakkans dan ook gevoelig hoger( ik weet er alles van $$$$).

Regels voor berichten