Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: WRC Start klok

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    21 June 2007
    Berichten
    91

    Standaard WRC Start klok

    Ik ben op zoek naar een adres of referentie van een firma waar ik eventueel zo een start klok kan vinden die bij het wrc worden gebruikt....
    Ik bedoel de klok met de tijd op digitaal, en de 5 rode lichten bovenaan en één groen.
    Die 5 rode lichten gaan de laatste 5 seconden uit, en dan op 0 gaat het groen aan....

    Ik ken de startklokken van TAG Heurer (de analoge met daarnaast de seconden teller). Deze worden gebruikt bij de nationale proeven in Belgie, maar ben echtr op zoek naar diegenen die in het wrc worden gebruikt aangezien die volledig digitaal zijn en volgens mij beter dan de analoge....

    Heeft er iemand een idee, of is er iemand die binnenkort eens naar een wrc proef gaat en eens een kijkje kan nemen aan een start?

    Thnx
    Begie

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 March 2007
    Berichten
    335

  3. #3
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Zouden organisaties van die WK Rally's dit ook niet weten ook al komt het meeste van het materiaal dat gebruikt wordt op een WK rally van de logistiek van de organisators van het WRC (denk ik toch). Dat ge toch bijvoorbeeld eens belt naar de organisatie van de Deutschland rally of dat zij weten wie de producent is van die klokken?

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    21 June 2007
    Berichten
    91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gtr Bekijk bericht
    Inderdaad, leuk alternatief....nu nog de prijzen eens vragen...

    Thnx

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    21 June 2007
    Berichten
    91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Zouden organisaties van die WK Rally's dit ook niet weten ook al komt het meeste van het materiaal dat gebruikt wordt op een WK rally van de logistiek van de organisators van het WRC (denk ik toch). Dat ge toch bijvoorbeeld eens belt naar de organisatie van de Deutschland rally of dat zij weten wie de producent is van die klokken?
    Gaan in augustus er naar toe...gaan daar dan eens navragen, maar materiaal komt ook volgens mij van WRC zelf....

  6. #6
    Rally is not a crime mousti's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 March 2007
    Locatie
    Veurne
    Berichten
    4.558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begie Bekijk bericht
    Gaan in augustus er naar toe...gaan daar dan eens navragen, maar materiaal komt ook volgens mij van WRC zelf....
    Ah fabriceert WRC die klokken zelf dan misschien?

  7. #7
    Senior Member HaCo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 March 2007
    Locatie
    Leuven
    Berichten
    5.392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mousti Bekijk bericht
    Ah fabriceert WRC die klokken zelf dan misschien?
    Misschien wel 1 of andere hoofsponsor van het kampioenschap. Zo is dat ook bij FIA GT bv.
    Hint: http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk...1598&desc=EDOX

    @Begie: ik las net uw redenering over digitaal vs analoog. Dit is slechts een vermoeden, maar ik denk hetgeen je ziet op de systemen slechts een weergave is. Je kan dus niet zien of het digitaal of analoog is, laat me zeggen dat het heel straf zou zijn moest men nog analoog werken De klokken moeten gesynchroniseerd worden, een methode is GPS, maar ook bv met radio clock (http://en.wikipedia.org/wiki/Radio_clock).

    Bekijk ook de link die ik net postte, misschien moet je die mannen maar eens aanschrijven.
    Rallystopwatch for Android: post your splits online.

    Follow #RallySplits on twitter for spectator splits and messages.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •